SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI ZAGRANICZNYCH Kłodzko oferta pracy JOBXION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI ZAGRANICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: codzienna selekcja oraz rekrutacja wyspecjalizowanych kandydatów dopracy na terenie Holandii, pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznychnależących do UE kontakt z bieżącymi pracownikami oraz nadzór nadkażdym etapem rekrutacji z kandydatami ubiegającymi się o zatrudnienie wHolandii. realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych prowadzenietelefonicznych rozmów kwalifikacyjnych budowanie oraz zarządzanie baząkandydatów aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacyjnychanalizowanie rynku pracy dbanie o wysoką jakość oraz rzetelność świadczonych usługMile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży Umiejętności i uprawnienia: bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie minimum średnieznajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowychDodatkowe wymagania: motywacja i zaangażowanie do pracy mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne dyspozycyjność
Data publikacji: 2017-11-20
Lokalizacja: Kłodzko (dolnośląskie)
Pracodawca: JOBXION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldza 2, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
codzienna selekcja oraz rekrutacja wyspecjalizowanych kandydatów dopracy na terenie Holandii, pozyskiwanie kandydatów z rynków zagranicznychnależących do UE kontakt z bieżącymi pracownikami oraz nadzór nadkażdym etapem rekrutacji z kandydatami ubiegającymi się o zatrudnienie wHolandii. realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych prowadzenietelefonicznych rozmów kwalifikacyjnych budowanie oraz zarządzanie baząkandydatów aktywne poszukiwanie nowych źródeł rekrutacyjnychanalizowanie rynku pracy dbanie o wysoką jakość oraz rzetelność świadczonych usługMile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży Umiejętności i uprawnienia: bardzo dobra lub dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie minimum średnieznajomość obsługi pakietu MS Office oraz urządzeń biurowychDodatkowe wymagania: motywacja i zaangażowanie do pracy mile widziane doświadczenie w pracy o podobnym profilu pracy lub w sprzedaży wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne dyspozycyjność
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI ZAGRANICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłodzko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłodzko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
JOBXION POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
FASOLOWA 33, 02-482 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-17
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: FASOLOWA
Numer budynku pracodawcy: 33
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 22.11.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów internetowych i stacjonarnych;- wystawianie faktur;- obsługa maszyn biurowych;- wykonywanie wycen;- utrzymywanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
Zakres obowiązków:- Nadzór nad pracą magazynu,- Kontakt z dostawcą, zamawianie komponentów do produkcji,- Nadzór nad przepływem komponentów u podwykonawców,- Zamawianie transportów, monitorowanie dostaw w/w komponentów,- Optymalizację zapasów magazynowych, analizę zapasów,- Sporządzanie planu produkcji,- wykształcenie min. średnie,- doświadczenie na stanowisku logistyki,- znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,- mile widziane znajomość języka włoskiego,
HT SKIT POLAND - 2018-08-14 - Bieruń (śląskie)
Głównymi zadaniami osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą: pakowanie, montowanie, lutowanie, docinanie kabli oraz kontrola jakości produktu. Branża motoryzacyjna. Miejsce pracy Pikutkowo, Brześć Kujawski - Kongsberg Automotive.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Krajowy Rejestr Agencji Zatrudnienia 364) - 2018-06-29 - Pikutkowo (kujawsko-pomorskie)
Rachunkowa i podatkowa ewidencja środków trwałych i WNiP (prowadzenie rejestru środków trwałych). Ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przejęciem zakończonych zadań inwestycyjnych. Uzgadnianie ewidencji środków trwałych. Przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na potrzeby GUS, banków i innych instytucji.
SuperDrob Zakłady Drobiarsko Mięsne s a - 2016-04-19 - Karczew (mazowieckie)
Wykonywanie list płac, odprowadzanie opłat ZUS i inne
Gimnazjum Publiczne nr 4 - 2016-11-10 - Opole (opolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-12-01 - Łódź (łódzkie)
- Obsługa recepcji w hotelu - Kontakt telefoniczny: 58 535-25-37,- Kontakt e-mail: sekretariat (at) zamek-gniew.pl
ZAMEK GNIEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-26 - Gniew (pomorskie)
-
BIPROMASZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP (praca w Toruniu, Bydgoszczy i Włocławku)
KONSALNET SECURE SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów, realizacja zamówień u dostawców.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
sprzedaż i promocja, poszukiwanie klientów na wagi i ich sprzedaż
kontakt przez PUP - 2015-12-29 - Łęczyca (łódzkie)
SPRZĄTANIE SAL DZIECIĘCYCH, PODAWANIE POSIŁKÓW, ZMYWANIE NACZYŃ, POMOC W OPIECE NAD DZIEĆMI.
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kontrola stanu bezpieczeństwa pracy
CENTRO PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- aktywne poszukiwanie i oferowanie produktów firmy klientom z obszaru B2B w krajach niemieckojęzycznych (warsztaty lakiernicze, serwisy samochodowe, hurtownie) - stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z klientami zagranicznymi - budowanie długofalowych relacji biznesowych, rozszerzanie asortymentu sprzedawanych produktów - przygotowywanie ofert sprzedażowych - nadzór nad realizacją zamówień klienta - uczestnictwo w polskich i zagranicznych targach branżowych
XS Sp z o.o. - 2017-03-27 - Września (wielkopolskie)
W zakresie kadr: Załatwianie formalności związanych zzatrudnianiem i zwalnianiem pracowników Prowadzenie aktosobowych Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników Kontrola zgodności czasu pracy Wystawianie zaświadczeń ozatrudnieniu, wynagrodzeniu itp. Obliczanie wynagrodzeńpracowników Obsługa programu Płatnik W zakresie księgowości: Przygotowywanie, sprawdzanie dowodów księgowych (ewidencja inumerowanie) Przygotowywanie przelewów bankowych iwspółpraca z bankiem Archiwizacji dokumentów Rozliczanieśrodków otrzymanych w ramach akcji 1% podatku
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych HOSPICJUM im. Jana Pawła II - 2017-09-21 - Żory (śląskie)
•obsługa i nadzorowanie zamówień od ich złożenia, aż po weryfikację jakości dostarczonego towaru oraz ewentualne składanie reklamacji•poszukiwanie nowych źródeł zaopatrzenia na rynku, negocjowanie warunków zakupowych z dostawcami•przyjmowanie, wydawanie i kontrola dostaw•prace związane z logistyką wysyłek, zamawianie, organizacja transportu•inwentaryzowanie oraz aktualizowanie stanu magazynowego w programie magazynowo-księgowym•ewidencja elektronarzędzi, kontrola kompletności i stanu technicznego urządzeń, kontrola terminu zwrotu i wymiany urządzeń w ramach umowy flotowej oraz zamawianie nowych w systemie•organizacja zaplecza budowlanego (kontenery socjalne, kontenery na śmieci) oraz sprzętu budowlanego (podnośniki, zgrzewarki)•przygotowywanie dok. odbiorowej inwestycji; godz. pracy 7-15; okres zatrudnienia 12 m-cy - przedłużenie na czas nieokreślony
IGNACZAK TECHNIKA GRZEWCZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-17 - Słupsk (pomorskie)
Efektywna obsluga strategicznych i skomplikowanych rachunków, odpowiedzi na zapytania klientów w trybie przyspieszonym, zapewnienie doskonałego poziomu obsługi klienta zgodnie z ustalonymi kryteriami, kwestie logistyczne i wyjątki, zarządzanie poprzez złożony lańcuch dostaw obejmujący eksport, frachty morskie i przesyłki kontenerowe, rozwijanie współpracy z wewnętrznymi działami i stronami trzecimi w celu zapewnienia lepszych wyników biznesowych, praca w zespole, aktywne zapewnienie wsparcia innych kont w krytycznych okresach, udzial w biznesowych celach finansowych.
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Kraków (małopolskie)
Rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych;Specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne;Rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi;Przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne);Analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej;Opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego;Negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych;Realizacja założonych planów sprzedażowych;Cykliczne analizy realizacji ustalonych planów;
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2018-09-06 - Chorzów (śląskie)
współtworzenie strategii komunikacji Banku Żywności w Olsztynie, promocja marki i misji banku, tworzenie materiałów promocyjnych i raportów dla partnerów, darczynców, mediów; tworzenie i aktualizacja strony www , komunikacja w mediach społecznościowych , współpraca z partnerami medialnymi, udział w projektach i akcjach specjalnych np zbiórki żywności, światowy dzień żywności inne zgodne z misją
Bank Żywności w Olsztynie - 2017-08-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
MAKPOL POLSKA SPÓŁKA Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)
WYMAGANIA: Wykształcenie wyższe ( Technologia Żywności , Towaroznawstwo bądź pokrewne) Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość systemu HACCP, mile widziana BRC ,YUM BrandsMile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego, szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i jakości żywnościZnajomość prawa żywnościowego Komunikatywna znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS OfficeMile widziane prawo jazdy kat. BDobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dokładność Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu DyspozycyjnośćZAKRES OBOWIĄZKÓW: wdrażanie, utrzymanie i rozwój systemu jakości i bezpieczeństwa żywności w zakładzie (GMP, GHP, HACCP , BRC, YUM Brands), z uwzględnieniem wymagań klientównadzór nad dokumentacją systemu jakości i bezpieczeństwa żywności (przygotowanie, aktualizacja, weryfikacja dokumentów, archiwizacja);uczestnictwo w audytach zewnętrznych (kontrole urzędowe, audyty certyfikacyjne, audyty klientów);przeprowadzanie audytów wewnętrznych i inspekcji, dopilnowanie przestrzegania zasad higieny w zakładzieMonitorowanie i ocena dostawcówwspółpraca z zewnętrznymi dostawcami usług (ochrona zakładu przed szkodnikami, ekipa sprzątająca, laboratoria, itp.);rozpatrywanie reklamacji, wskazywanie działań korygujących/zapobiegawczych związanych z reklamacjami lub wewnętrznymi niezgodnościami w procesie/produkcieProwadzenie szkoleń wewnętrznych pracownikówodpowiadanie na zapytania klientów dotyczące produktów, procesów i systemu jakości i bezpieczeństwa żywnościOFERUJEMY: umowę o pracę możliwość rozwoju zawodowegodobrą atmosferę pracyDokumenty aplikacyjne (CV + list motywacyjny) z podaniem nazwy stanowiska w temacie prosimy nadsyłać na adres:Madama Sp. z o. o.ul. Niepodległości 4372-410 Golczewotel. 885 500 116Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje; jednocześnie informujemy, że kontaktujemy się z wybranymi osobami.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych, doradztwo w zakresie optymalnych warunków ubezpieczeń, zawieranie polis ubezpieczeniowych, inkaso należnych składek , nadzór nad terminami rat składek klientów, wspólpraca z centalą C.U.K.,inne bieżące prace na zajmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gostynin (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 6 miesięcy doświadczenia, umiejętność czytania rysunku technicznego, znjomość obróbki skrawaniem. Kandydat powienien umieć samodzielnie przygotować technologię i kalkulację wykonania podstawowych wyrobów. Mieć rozeznanie w rynkach producentów, umiejętność samodzielnej oceny tematów możliwych do realizacji przez Firmę. Chętne osoby prosimy o wysłanie CV na adres e-mail: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2016-07-20 - Rybnik (śląskie)
-kontrola aktywności użytkowników baz danych na serwerach banku,-identyfikowanie i zgłaszanie naruszenia bezpieczeństwa systemów,-raportowanie niezgodności zidentyfikowanych w procesie kontrolnym,-tworzenie procedur w kontrolowanym obszarze dzoiałalności,-udział w projektach związanych z usprawnieniem kontroli
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Podtrzymywanie dotychczasowych kontaktów z klientami, nawiązywanie nowych, wysylanie ofert do klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie kontraktów, czuwanie nad ich realizacją, obsługa klientów, współpraca z agencja celną oraz PIORiN, Po okresie próbnym możliwe dalsze zatrudnienie.
KAMPOL-FRUIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-29 - Milejów (lubelskie)
kontakt z klientami, aukcje internetowe, wykonywanie stron internetowych, fotografowanie i obróbka zdjęć
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Słubice (lubuskie)