SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - UZUPEŁNIENIE - REF. KOSZTÓW DOP. STAN. PRACY FP (WIECHLICE) Wiechlice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - UZUPEŁNIENIE - REF. KOSZTÓW DOP. STAN. PRACY FP (WIECHLICE)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie i obsługa graficzna zamówień i produktów sprzedażowych na aukcjach Ebay, Allegro
Data publikacji: 2018-11-07
Lokalizacja: Wiechlice (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wiechlice, powiat: żagański, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie i obsługa graficzna zamówień i produktów sprzedażowych na aukcjach Ebay, Allegro
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - UZUPEŁNIENIE - REF. KOSZTÓW DOP. STAN. PRACY FP (WIECHLICE)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wiechlice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.11.2018
Data zakończenia pracy: 07.01.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Na spotkanie z pracodawcą należy zgłosić się z otrzymanym skierowaniem do pracy oraz dokumentami aplikacyjnymi.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż dekoracji ściennych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.11.2018
Oferta pracy ważna do: 06.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.11.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej T-Mobile. Sprzedaż i doradztwo w zaklresie produktów i usług świadczonych przez Sieć T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Przedstawianie oferty Sieci T-Mobile w ramach bieżących promocji. Profesjonalna obsługa posprzedażna abonentów Sieci T-Mobile. Współodpowiedzialność za stan magazynu sklepowego i monitorowanie zapasów magazynowych.
Forp Łukasz Pasula - 2016-05-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Staż w Biurze Rachunkowym AS Sp. JProgram stażu do zapoznania w pokoju 36.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
Opracowywanie kosztorysów, katalogów rzeczowych, dokumentacji projektowej, wykonywanie obmiarów na budowie i tworzenie na ich podstawie kosztorysów, rozliczanie wykonywanych prac, sporządzanie harmonogramów prac, posługiwanie się programem komputerowym office, NORMA.
Przedsiębiorstwo Produkcyjne- Handlowo- Usługowe" ELBA" Jan Bańcyrowski - 2016-06-16 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL.- Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac.- Miejsce pracy : Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony 2 lata.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: hr (at) farmacol.com.pl
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)
nadzór spawalniczy nad spawaczami z Indii; inspekcje, odbiory, badania nieniszczące; tworzenie dokumentacji jakościowej; prace na wysokości powyżej 3m;
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Opole (opolskie)
zadania kierowcy kat. BT
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Czerniewice (łódzkie)
Analiza sprzedaży i zatowarowania salonów. Bieżacy kontakt z magazynami i działem hadlowym.
LPP S.A. - 2016-06-30 - Gdańsk (pomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie gotówki, dokumentów(listów przewozowych, WZ, dokumentów zwrotnych, wystawianie faktur), przed wizytą kontakt telefoniczny lub e-mailowy
DB Schenker Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku sprzedawcy w dziale Ogród należy bieżąca obsługa klienta, uzupełnianie asortymentu na półkach, przyjmowanie dostaw. Mile widziana podstawowa znajomość obsługi urządzeń - kosiarek spalinowych i elektrycznych.
DRAWA SPÓŁKA Z O. O. (BRICOMARCHE TRZEBNICA) - 2017-11-20 - Trzebnica (dolnośląskie)
udział w zewnętrznych oraz wenętrznych szkoleniach i innych formach podnoszenia wiedzy i umiejętności z zakresu wykonywania pracy; udział w pracach związanych z pozyskiwaniem Klientów w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług (m.in. poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, spotkania bezpośrednie, zawieranie umów); kompleksowe przygotowanie wniosków aplikacyjnych, zgodnie z obowiązującą dokumentacją naborów/konkutrsów dla poszczególnych działań; organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych przez Pracodawcę projektów oraz szkoleń; prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Poznań (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów
Firma Handlowo-Usługowa PERFECT Dawid Trzcieliński - 2016-01-21 - Tarce (wielkopolskie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
25. Ogólny zakres obowiązków1 Przyjmowanie, weryfikacja i rozpatrywanie wniosków w sprawie ustalenia prawa do świadczeń z funduszu alimentacyjnego,2)Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawie świadczeń z funduszu alimentacyjnego, sporządzanie list wypłat, prowadzenie ewidencji i rejestrów w tym zakresie,3)Archiwizacja dokumentacji,4)Sporządzanie planów potrzeb, a także raportów, meldunków miesięcznych oraz sprawozdań, dotyczących wydatków na świadczenia rodzinne i pielęgnacyjne oraz świadczenia z funduszu alimentacyjnego wraz z kosztami obsługi tych zadań,5)Podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, w tym:- przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych Gminy Piecki,- prowadzenie postępowań w celu uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych, wydawanie w tych sprawach decyzji administracyjnych,- współpraca z organami egzekucyjnymi oraz właściwymi wierzyciela i dłużnika,- składanie wniosków do prokuratury o ściganie za przestępstwo określone w art. 209 Kodeksu karnego, - kierowanie wniosków do starosty o zatrzymanie prawa jazdy dłużnika alimentacyjnego,- współpraca z urzędem pracy w zakresie aktywizacji zawodowej dłużników alimentacyjnych,-rozliczanie zwrotów z tytułu wypłaconych świadczeń z funduszu alimentacyjnego, wpływających od dłużników bądź komorników sądowych, w tym konieczne zestawienia i ewidencje,- przekazywanie do biur informacji gospodarczej, informacji o zobowiązaniach dłużników alimentacyjnych w razie powstania zaległości za okres dłuższy niż 6 miesięcy,6) prowadzenie postępowań w zakresie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń z funduszu alimentacyjnego,7) inne zadania powierzone przez Kierownika, wynikające z bieżących potrzeb ośrodka.Wynagrodzenie 2100,00 + dodatki
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Piecki - 2017-07-27 - Piecki (warmińsko-mazurskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-03-29 - Opole (opolskie)
Kompleksowe prowadzenie rekrutacji i selekcji na stanowiska produkcyjne i administracyjneWspółpraca z Agencjami Rekrutacyjnymi i Agencjami Pracy Tymczasowej, a także ze szkołami i uczelniamiPoszukiwanie nowych źródeł pozyskiwania kandydatów oraz rozwój metod oceny ich przydatności zawodowejWsparcie procesu adaptacji nowych pracownikówDziałania z zakresu kształtowania komunikacji wewnętrznej (intranet, biuletyn pracowniczy) Udział w budowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcyUdział w realizacji innych projektów HR (oceny pracownicze, badanie opinii, szkolenia)
WINKELMANN Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
Analizowanie przedłożonych przez Biuro Projektów dokumentacji budowlanych oraz przygotowywanie kooferatów na posiedzenia KOPI. Przygotowywanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji. Przygotowywanie do stosownych urzędów wniosków o wydanie decyzji administracyjnych umożliwiających realizację decyzji budowlanych. Opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielenie zamówienia publicznego, na opracowanie przez biuro projektowe dokumentacji budowlanych.Godziny pracy 7-15
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-08-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych, pozyskiwanie pracowników, budowanie i utrzymywanie relacji ze zleceniobiorcami, weryfikacja i selekcja kandydatów z poszukiwanym profilem, budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-16 - Świdnica (dolnośląskie)
• Poszukiwanie nowych dostawców strategicznych surowców• Analiza krajowych i zagranicznych rynków zapatrzenia materiałowego• Planowanie dostaw• Przeprowadzanie negocjacji dotyczących cen materiałów i opakowań • Kontrolowanie zapasów materiałów i surowców• Prognozowanie zakupów na podstawie aktualnej sytuacji na rynku• Raportowanie bieżących działańOferujemy:- pracę na pełny etat w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku- wynagrodzenie podstawowe + premie efektywnościowe- nowoczesne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)- możliwość codziennego kontaktu w pracy z językiem angielskim (rozmowy z dostawcami)- możliwość rozwoju zawodowego
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- Wykonuje czynności (przeglądy, konserwacje, naprawy) niezbędne dla zapewnienia funkcjonowania maszyn i urządzeń zgodnie z harmonogramem- Odpowiada za regulację nastaw automatyki maszyn i urządzeń
HTL - Strefa S.A. - 2017-11-07 - Ozorków (łódzkie)
Oznaczanie pH i przewodności, poznanie metod wagowych stosowanych w analizie próbek środowiskowych, zapoznanie się z analizami wykonywanymi metodami miareczkowymi, zapoznanie się z oznaczaniem metali, zapoznanie się z analizami wykonywanymi techniką chromatografii gazowej i cieczowej, udział w pobieraniu próbek wody i ścieków do analiz fizykochemicznych, instrumentalnych i biologicznych.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA W BIAŁYMSTOKU - 2016-01-26 - Białystok (podlaskie)
- Udział w projektach związanych z tworzeniem nowych produktów,- Wspomaganie działań związanych z udoskonaleniami już istniejących produktów oraz projektowanie/ przeprojektowywanie produktów zgodnie z wymaganiami klientów,- Wykonywanie prototypów oraz przeprowadzanie nad nimi badań, - Opracowywanie dokumentacji technicznej dla nowych produktów lub istniejących produktów,- analiza rynku w poszukiwaniu możliwości wykorzystania istniejącego parku maszynowego.
Capek Sp. z o.o. - 2017-11-24 - Skrzyszów (śląskie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
Utrzymanie sprawności linii produkcyjnej w zakresie hydrauliki, mechaniki. Kontrola stanu technicznego maszyn, urządzeń, usuwanie awarii. Organizacja procesu produkcji, zapewnianie obsady w zakładzie. Zarządzanie pracownikami.kontakt: m.kijuk (at) superbet.com.pl
SUPERBET J. ZAWADZKI I WSPÓLNICY - SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-20 - Zakrze (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów obcojęzycznych, nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji.
Biuro Obsługi Biznesu Centrum + Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Garcz (pomorskie)
Przygotowanie materiałów do pracy, cięcie elementów aluminiowych, składanie stolarki aluminiowej i rolet.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Brzesko (małopolskie)
przygotowanie pizzy
Catering-express spółka cywilna B. Strzelec, T. Edries, M. Postupalski - 2016-02-02 - Oświęcim (małopolskie)
nawiązywanie kontaktów z klientami, obsługa klientów, rozmowy telefoniczne, sporządzanie ofert
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Gniezno (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, realizowanie planów sprzedażowych, utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi partnerami handlowyni, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży, sprzedaż produktów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Zabrze (śląskie)