SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH Nysa oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Pełna obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Współpraca z Zarządem oraz Kadrą Zarządzającą w zakresie analizy potrzeb rekrutacyjnych, prowadzanie procesów rekrutacji pracowników różnego szczebla, w tym kierowniczego. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Terminowe sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie. Prowadzenie i nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie, wystawianie wszelkich zaświadczeń pracowniczych.Sporządzanie zestawień kadrowych i płacowych na polecenie przełożonego. Koordynowanie przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( PIP, ZUS, GUS, Urząd Pracy ) oraz służbami księgowymi, prawnymi i BHP Pracodawcy.
Data publikacji: 2018-01-05
Lokalizacja: Nysa (opolskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piłsudskiego 55, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pełna obsługa kadrowa, w tym przygotowywanie umów o pracę oraz sporządzanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników. Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawnymi. Współpraca z Zarządem oraz Kadrą Zarządzającą w zakresie analizy potrzeb rekrutacyjnych, prowadzanie procesów rekrutacji pracowników różnego szczebla, w tym kierowniczego. Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych. Terminowe sporządzanie deklaracji ZUS, GUS, zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń społecznych oraz ich wyrejestrowywanie. Prowadzenie i nadzór nad systemem ewidencji czasu pracy, bieżąca aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie, wystawianie wszelkich zaświadczeń pracowniczych.Sporządzanie zestawień kadrowych i płacowych na polecenie przełożonego. Koordynowanie przepływu dokumentów pomiędzy pracodawcą a pracownikiem. Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi ( PIP, ZUS, GUS, Urząd Pracy ) oraz służbami księgowymi, prawnymi i BHP Pracodawcy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW PERSONALNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nysa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nysa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, min. 2 lata stażu pracy na podobnym stanowisku lub min. 2-letnie udokumentowane doświadczenie w obsłudze kadrowej firm zatrudniających powyżej 50 pracowników, umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Power Point) i urządzen biurowych, mile widziana znajomość programu kadrowo-płacowego e-nova.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO "MAX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Adres pracodawcy:
Słowiańska 19, 48-300 Nysa, powiat: nyski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: nyski
Gmina pracodawcy: Nysa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nysa
Ulica pracodawcy: Słowiańska
Numer budynku pracodawcy: 19
Profil działalności pracodawcy:
usługi konstrukcyjno- projektowe w zakresie narzędzi tłoczonych oraz międzynarodowe doradztwo dla przemysłu motoryzacyjnego.
Nazwisko osoby zgłaszającej: Anna Świtek
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nysie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.01.2018
Data dodania oferty pracy: 04.01.2018
Oferta pracy ważna do: 03.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
PromoArt - Karolina Witecka - 2016-01-28 - Kielce (świętokrzyskie)
- kontrola utrzymania ustalonych parametrów produktów,- ocena sensoryczna dostarczanych surowców i produkowanych wyrobów, - podejmowanie działań zapobiegających niezgodnościom,- bezpośrednia kontrola produkcji,- raportowanie osiąganych wyników z przeprowadzanych inspekcji,- zarządzanie niezgodnościami wewnętrznymi, generowanie raportów,- nadzór nad sprzętem do pomiarów, kontroli i badań,- podejmowanie działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa pracy, eliminacji wad jakościowych, redukcji strat, zwiększenia wydajności oraz zmniejszenia uciążliwości dla środowiska.
JACOBS DOUWE EGBERTS PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-28 - Sułaszewo (wielkopolskie)
wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych nabywców na rynku europejskim, tłumaczenie dokumentów firmowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami
EFMETAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-28 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ważenie przesyłek eksportowych,Skanowanie przesyłek,Przygotowanie raportów,Proste czynności magazynowe,Załadunek towaru eksportowego,
Adecco Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-21 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu do 30rż - Współpraca z kontrahentami, agentami, wdrażanie do sprzedaży, kreowanie ofert, korespondencja z agentami, prygotowywanie dokumentów podróżnych, sprzedaż ofert
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Negocjowanie warunków zakupu i sprzedaży, przygotowywanie:specyfikacji, umów sprzedaży, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Grójec (mazowieckie)
tworzenie dokumentacji technicznej 3D w środowisku Solid Works, przegląd, ocena, aktualizacja i nadzór nad dokumentacją techniczną, pomoc w tworzeniu procesów produkcjioferta pracy docelowo wiąże się z umową na czas nieokreślony
Air-Partner Kasprzak Robert - 2016-06-08 - Mielec (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż dań gotowych, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż napojów alkoholowych
Galeria Smaków - Piotr Sulima - 2018-02-14 - Białystok (podlaskie)
Prowadzenie sprzedaży bezpośredniej oraz wysyłki towarów i wyrobów firmy, wystawianie faktur oraz dokumentacji magazynowej i jakościowej w zintegrowanym systemie, wystawianie paragonów i rachunków w systemie i kasie fiskalnej, przyjmowanie i wprowadzanie zxamówień do systemu, rozliczanie faktur, opieka nad kasą fiskalną-generowanie raportów dziennych/miesięcznych, monitorowanie stanu należności od klientów, telefoniczny kontakt z klientem, tworzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowanie kontrola dokumentacji przy wysyłkach, nadzorowanie terminów realizacji zamówien, nawiazywanie kontaktów handlowych, obsługa sprzedaży i zakupu, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań
MEBELUX Sp. z o.o. Ostróda - 2017-01-23 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za sprzedaż, udział w targach,pozyskiwanie nowych klientów i obsługa dotychczasowych,realizcja planów sprzedażyzatrudnienie: okres próbny 1-3 miesiące ,docelowo na czas nieokreślony
AVISTAR Dariusz Chełchowski - 2017-01-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Opracowywanie, planowanie, organizacja i koordynowanie EVENTÓW, w tym: targów, konferencji, prezentacji, szkoleń oraz imprez firmowych. Przygotowywanie dokumentacji oraz materiałów marketingowych dla realizowanego przedsięwzięcia. Pozyskiwanie i współpraca zwystawcami, partnerami i sponsorami. Ścisła i aktywna współpraca z działem handlowym (oraz innymi działami); Budowanie wizerunku firmy poprzez bezpośredni kontakt z mediami (prasa, tv, radio, internet). Planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy w internecie. Prowadzenie, poszerzanie i aktualizowanie baz danych kontrahentów. Tworzenie newsletterów targowych. Analiza marketingowa nowych przedsięwzięć targowych spółki; Współudział i zaangażowanie w pozostałe prace i projekty działu marketingu.- Wynagrodzenie: od 2200 (do 8000 zł/brutto w tym premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe kierunkowe (min. licencjat): Marketing lub Zarządzanie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana kreatywność w wynajdowaniu ciekawych rozwiązań. Wymagana łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wymagana odpowiedzialność w działaniu. Umiejętność pracy w grupie. Bardzo dobra organizacji pracy własnej. Swobodne posługiwanie się pakietem Office ze szczególnym uwzględnieniem Outlook, Power Point i Word.
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-27 - Chorzów (śląskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
- Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym pacjentów; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnienie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw.- Liczba wolnych miejsc pracy: 1 ETAT. Miejsce wykonywania pracy: - W WOJ. LUBELSKIM - RADECZNICA1. Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Radecznicy, ul. Klasztorna 4- Wynagrodzenie: 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. System wynagradzania: miesięczny płacony z dołu.- Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi. Wymagana wiedza na temat praw i wolności człowieka, w szczególności osób z zaburzeniami psychicznymi, a także możliwości skutecznej ochrony praw; umiejętność stosowania prawa w praktyce; znajomość Konstytucji RP; znajomość ustawy o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta; znajomość ustawy o ochronie zdrowia psychicznego oraz aktów wykonawczych; znajomość ustawy o służbie cywilnej; znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą; znajomość Kodeksu karnego, Kodeksu karnego wykonawczego; Kodeku cywilnego; Kodeksu postępowania cywilnego; Kodeksu rodzinnego i opiekuńczego; znajomość rozporządzenia w sprawie wykazu zakładów psychiatrycznych i zakładów leczenia odwykowego przeznaczonych do wykonywania środków zabezpieczających oraz składu, trybu powołania i zadań komisji psychiatrycznej do spraw środków zabezpieczających; znajomość podstaw ustrojowych funkcjonowania państwa, w tym przepisów określających kompetencje organów administracji rządowej i samorządowej; bardzo dobra organizacji pracy własnej, terminowość oraz odporność na stres; asertywność i umiejętność przekonywania; nieposzlakowana opinia; posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; korzystanie z pełni praw publicznych; nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oferta pracy jest przeznaczona również dla osób niepełnosprawnych.
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA - 2016-06-17 - Radecznica (lubelskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie akt osobowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, przygotowanie danych potrzebnych do listy płac, przygotowanie raportów kadrowych oraz informacji dla ZUS, GUS, PFRON, obsługa kadrowa podległych pracowników,współpraca z zespołem płac.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-02-24 - Gdańsk (pomorskie)
Aktywna obsługa i pozyskiwanie nowych klientów w kraju i za garnicą, przygotowywanie ofert, kalkulacji, prezentacji oraz opracowywanie raportów i analiz. Oferta dostępna w sali E, G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 357 64 75 lub e-mail: biuro (at) opako.com
OPAKO Sp. z o.o. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w jęz. hiszpańskim rozwiazywanie problemów przesłanych przez klienta w jęz hiszpańskim
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
Przeprowadzanie rekrutacji; rozmowy wstępne z kandydatami do pracy; szkolenia. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
P.P.U.H. "GABI Jerczyńscy" Sp. j. - 2016-09-20 - Piaski (wielkopolskie)
x
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Białystok (podlaskie)
Kontrola jakości sprzedaży hurtowej owoców i warzyw na terenie Polski, Kazachstanu, Litwy, Białorusi, Azerjbedżanu.Kontakty z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Grójec (mazowieckie)
prace porządkowe na terenie Miasta i Gminy Cieszanów, wykaszanie traw, porządkowanie terenów mienia komunalnego, wycinanie krzaków przy drogach gminnych, prace w lasach mienia komunalnego
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Cieszanów (podkarpackie)
Tworzenie ogłoszeń dla poszczególnych ogłoszeniodawców, produktów i marek, wgrywanie treści marketingowych na plalforme, modyfikowanie i optymalizacja już istniejących treści marketingowych, kontakt z klientami, wsparcie innych współpracowników oraz przełożonego - całośc usług świadczona jest na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i polega na wsparciu technicznym związanym z projektowaniem i modyfikowaniem reklam na rynki rosyjsko i ukraińskojęzyczne i jest pracą związaną z call-center
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i wystawianie ofert sprzedaży na portalach internetowych, obsługa zamówień: przyjmowanie, kompletowanie , wysyłka, korespondencja z klientem, kontakt telefoniczny
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Klikuszowa (małopolskie)
Przygotowanie ofert handlowych dla klientów hiszpańsko- i angielskojęzycznych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Opracowanie mechanizmów działań promocyjnych. Przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy.Umowa zlecenia, 20h/tydzień.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie i aktualizacja baz danych, planowanie działalności bieżącej i budżetowej,sprawozdawczośc, koordynacja zadań w ramach współpracy z Agencją Mienia Wojskowego Centrum Normalizacji Jakości i kodyfikacji, Europejską Agencją Obrony oraz w zakresie kontroli zarządczej, prowadzenie gospodarki materiałowej szefostwa w wybranych działach zaopatrzenia.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-02-22 - Gdynia (pomorskie)
do uzgodnienia
CENTRUM MEDYCZNE PROMEDICA SPÓŁKA CYWILNA PIOTR COMPAŁA HALINA COMPAŁA-KUŚNIERZ - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa maszyn lub urządzeń, odlewanie detali, wiercenie gwintów
GALJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towaru, dbanie o porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)