SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC R142/1742-541/16 Włocławek oferta pracy BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC R142/1742-541/16
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: tworzenie i prowadzenie akt osobowych, samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń i badań lekarskich, pilnowanie terminów odczytów danych z kart kierowców oraz tachografów, przygotowywanie raportów i deklaracji podatkowych dla ZUS oraz GUS
Data publikacji: 2016-04-27
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYSZYŃSKIEGO 14, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
tworzenie i prowadzenie akt osobowych, samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń i badań lekarskich, pilnowanie terminów odczytów danych z kart kierowców oraz tachografów, przygotowywanie raportów i deklaracji podatkowych dla ZUS oraz GUS
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC R142/1742-541/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku; praktyczna znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz podatkowych; mile widziana znajomość programu SAP; umiejętności pracy w zespole, dobra organizacja pracy
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
WYSZYŃSKIEGO 14, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Włocławek
Gmina pracodawcy: Włocławek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Włocławek
Adres strony pracodawcy: www.delecta.pl
Ulica pracodawcy: WYSZYŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 27.04.2016
Oferta pracy ważna do: 26.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH DO PROGRAMU KOMPUTEROWEGO; NADZÓR I UTRZYMYWANIE SYSTEMÓW AUTOMATYKI PRZEMYSŁOWEJ; OBSŁUGA I UTRZYMYWANIE PRAWIDŁOWEGO STANU TECHNICZNEGO MASZYN; ZAPEWNIENIE CIĄGŁOŚCI RUCHU MASZYN; NAPRAWA USTEREK Z ZAKRESU ELEKTRYKI I MECHANIKI
NIRO Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Polkowice (dolnośląskie)
sprzedaż artykułów pirotechnicznych, prace biurowe, korespondencja z kontrahentami, dbałość o ekspozycję produktów, donoszenie produktów z magazynu, prowadzenie działań reklamowych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8.30-16.30, cv prosimy przesyłać na mail administracja (at) superpower.pl
Super Power Sp. z o.o. - 2017-11-14 - Pęcice (mazowieckie)
rozlicznie projektów współfinansowanych ze środków UE, przygotowywanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, harmonogramów rzeczowo-finansowych oraz dokumentów wymaganych IP,kontrola wydawanych środków finansowych, archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej projektu, ścisła współpraca z klientem oraz IP w zakresie rozliczenia wniosków.
Spółdzielnia Socjalna "OPOKA" - 2018-07-27 - Chechło (małopolskie)
nauczanie indywidualne uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekki; wymiar czasu pracy: 2 godziny tygodniowo; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15; kontakt telefoniczny w godz. 7.30-15.30
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Damnicy - 2016-01-19 - Damnica (pomorskie)
Współpraca w zakresie opracowywania dokumentacji planistycznej, sporządzanie analiz, sprawozdań i informacji z zakresu działalności jednostek. Opracowywanie dokumentacji dotyczącej bieżącej realizacji zadań.
kontakt przez OHP - 2018-04-18 - Kraków (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
utzrymanie kontaktów z klientami, pozyskiwanie nowych, przygotowywanie ofert
EUROBAC - Organizacja Odzysku S.A. - 2017-04-21 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników, sporządzanie deklaracji do ZUS, US, GUS, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych, sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych
KGNconsulting Spółka z o.o. - 2017-06-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
organizacja transportu miedzynarodowego, pozyskiwanie ładunków, zarządzanie grupą pojazdów
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Morliny (warmińsko-mazurskie)
wydawanie paczek świątecznych, praca od 14.12 do 18.12.2015 r.
SKŁAD HURTOWY SŁODYCZY "SŁOD-HURT" PIOTR CZECH - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
1. Otwieranie instrumentów finansowych na zlecenie klientów oraz aktualizowanie istniejącej bazy danych; 2. Sporządzanie raportów kontrolingowych dotyczących poprawności danych instrumentów finansowych; 3. Regularny kontakt ze stakeholderami oraz powiązanymi zespołami; 4. Udział w różnorodnych inicjatywach i projektach; 5. Odpowiadanie na zapytania klientów.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Samodzielne prowadzenie obsługi ksiegowo-finansowej firmy. Konieczna znajomość obsługi programów do księgowości oraz obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. Osoby zainteresowane proszone są o kontakt w godzinach popołudniowych.
WOJ-MAX Anna Ćwikiel - 2016-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pomocnik/pracownik fizyczny w firmie zajmującej się rurociągami przemysłowymi. Praca w Sochaczewie, także w soboty.
WORK ALLIANCE Marlena Dalkowska - 2017-07-05 - Gostynin (mazowieckie)
·bieżąca obsługa klienta, prowadzenie zamówień klientów przez wszystkie etapy realizacji,·dbałość o relacje ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,·doradztwo handlowe, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie klienta w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,·informowanie klientów o nowościach, promocjach ·realizowanie celów sprzedażowych,·dbanie o wizerunek firmy.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa linii produkcyjnej kebaba; Pakowanie wyrobów - kebaba
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
terminowe rozpatrywanie reklamacji,
przestrzeganie standardów i procedur,
rozliczanie zwrotów zamówień internetowych i nadanie atrybutów wg przyjętych kryteriów zwrotu,
współpraca z serwisami zewnętrznymi w zakresie obsługi reklamacyjnej towaru - ustalenie statusu zgłoszenia, zamówienie braku/części lub wizyty serwisowej do Klienta,
uzupełnienie dokumentacji dla Klienta- karty gwarancyjne, faktury sprzedaży, instrukcje obsługi.
Media Expert - 2016-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem,godz. pracy 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-05-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-03-19 - Andrychów (małopolskie)
Przeszkolenie na stanowisku pracy dot. przestrzegania przepisów BHP oraz regulaminów wewnątrz zakładowych. Zapoznanie się ze struktura szpitala. Zapoznanie się ze stanowiskiem pracy i zakresem obowiązków. Udzielanie pacjentom wyczerpujących informacji o dniach i godzinach przyjść lekarzy w poradniach. Rejestrowanie pacjentów do poszczególnych poradni poprzez zgłoszenia telefoniczne lub inne osoby. Odbieranie telefonów. Planowanie wizyt w poradniach. Współpraca z pozostałym personelem medycznym z zakresu przepływu informacji i udostępniania dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania. Sprawdzanie dokumentacji medycznej przed oddaniem do Działu Organizacji i nadzoru. Udzielanie informacji telefonicznej pacjentom na temat usług świadczonych przez szpital. Doskonalenie nabytych umiejętności.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Dębno (zachodniopomorskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, uzupełnianie bazy Publicznie dostępnego wykazu danych, anonimizacja dokumentów i ich dołączanie do ww. bazy, Praca w Biuletynie Informacji Publicznej i innych serwisach GDOŚ poprzez system Eko CMS, Wsparcie Wydziału i Departamentu w bieżących pracach.
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa w zakresie nieruchomości klientów sprzedających/ kupujących na rynku pierwotnym i wtórnym, obsługa klientów w zakresie najmu nieruchomości (klienci najmujący i wynajmujący)
HOME BROKER SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
SPRZEDAŻ TELEFONICZNA USŁUG FIRMY "PLUS'
kontakt przez OHP - 2016-02-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH w języku węgierskim , angielskim i ukraiońskim
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Rzeszów (podkarpackie)
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW:-POZYYSKIWANIE OFERT-SPORZĄDZANIE ANALIZ -KONTROLA ZAPASÓW MAGAZYNOWYCH-ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW-KONTROLA DOSTAW
IGLOOCAR SP. Z O.O. - 2017-12-06 - Dębica (podkarpackie)
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORDYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Zabierzów (małopolskie)
realizowanie usług kooperacyjnych na podstawie zapotrzebowań i wytycznych z oddziałów produkcyjnych, zbieranie i kompletowanie ofert od kooperatorów, prowadzenie negocjacji, dokumentowanie zamówień kooperacyjnych, monitorowanie realizacji zamówieńń, zarzadzanie łańcuchem dostaw, wyjazdy do kooperanta, współpraca z Działem jakości w celu optymalizacji jakości usługi, wyszukiwanie nowych kooperatorów, analiza rynku kooperacji, obsługa transportów kooperacyjnych, sporządzanie raportów z zakresu zadań jednostki
REMSOD SP Z O O - 2018-01-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kieruje działaniami ds. zakwaterowania dla poszczególnych komórek. Zapewnia efektywność operacji w toku; koordynuje je z innymi grupami, personelem oraz klientami bezpośrednimi; kieruje planowaniem operacyjnym i zapewnia dostępność wykwalifikowanego personelu oraz środków, aby zrealizować wykonanie zleconych usług w określonych ramach czasowych. Zapewnia pomoc i udziela wskazówki klientom oraz kontrahentom wewnętrznym w sprawach zakwaterowania i innych związanych z tym spraw. Prowadzi regularne spisy zapotrzebowania klienckiego jak również zapewnia określone standardy jakości prowadzonych usług oraz przeprowadza badania zadowolenia klienta. Wykonuje inne obowiązki zgodnie z zaleceniem sprzątanie, pranie, itp. Miejsce pracy: Naval Support Facility Redzikowo 5718
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Redzikowo (pomorskie)
praca przy konstrukcjach stalowych , kierowanie zespołem
REMECH Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Chorzów (śląskie)