SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 8385) Bydgoszcz oferta pracy KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 8385)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
Data publikacji: 2016-11-30
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:85-096 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 8385)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunek wykształcenia mile widziany - ekonomia, rachunkowość, wskazany umiarkowany stopień niepełnosprawności
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Łużycka 32, 85-096 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv należy przesłać na adres e-mailowy: dorota.galaj (at) ajg.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Łużycka
Numer budynku pracodawcy: 32
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 30.11.2016
Oferta pracy ważna do: 29.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów stanów budynków, koordynowanie napraw i usterek oraz innych prac zleconych poprzez wyłonienie wykonawcy,nadzór nad prawidłowym przebiegiem zleconych prac, opracowywanie rocznego projektu planu napraw,remontów i inwestycji, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie spółdzielni oraz w terenie.
Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID - 2017-05-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
udział w przygotowywaniu modeli, analiz i prognoz finansowych dla projektów inwestycyjnych; udział w procesie wdrażania nowych projektów; rozwijanie nowych narzędzi analitycznych
SMB Consulting - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-06-13 - Gdynia (pomorskie)
Ścisła współpraca z Serwisantami pracującymi dla Spółki, bieżące monitorowanie poprawności i terminowości realizacji zadań przekazanych do Serwisantów, sporządzanie rekomendacji oraz wdrażanie rozwiązań w celu usprawnienia pracy Serwisantów, planowanie, organizacja oraz przeprowadzanie szkoleń dla Serwisantów, współpraca z klientami Spółki ze szczególnym uwzględnieniem Klientów Kluczowych, rozwój oraz monitorowanie poprawności działania systemu informatycznego, służącego do komunikacji z Serwisantami. Firma oferuje możliwość zdobywania nowych doświadczeń i ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych, rozwój profesjonalny w międzynarodowym otoczeniu, stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji, pracę w przyjaznym i profesjonalnym zespole, zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych, owocowe wtorki, chill roomy i dobrą kawę.
PKO BP FINAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
refundacja 30 art. 150f
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Białogard (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientami firmy, pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż usług firmy (branża hotelowo - gastronomiczna).
Polskie Centrum Informacji "PROMA" Sp. z o. o. - 2017-01-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
sprzedaż ofert turystycznych
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Pruszków (mazowieckie)
obchody nieruchomości pod katem wystepowania usterek,usuwanie usterek,dokonywanie napraw,wspólpraca z konserwatorami, koordynacja realizowanych zadan technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
Określenie, aktualizacja ksiegi jakośc, opracowanie i aktualizacja procedur i instrukcji. Nadzór oraz szkolenia w zakresie systemu zaopatrzenia.
1 Wojskowy Ośrodek Metrologii - 2016-10-13 - Gdynia (pomorskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta ukraińskojęzycznego, bezpośredni kontakt z klientem angielsko i ukraińskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Łódź (łódzkie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
- Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: sdministracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem. - Wynagrodzenie: 5500 zł/brutto/miesięcznie + możliwa prowizja. Praca na umowę zlecenie na okres 1 roku.- Praca zdalna wykonywana w miejscu zamieszkania. Wymagane wykształcenie wyższe. Biegła obsługa komputera, pakietu Office. Doświadczenie we współpracy z imorterami lub eksporterami, dystrybutorami, sieciami handlowymi. Znajomość procedur eksportowych. Udokumentowane doświadczenie w eksoprcie / imporcie. Komunikacja personalna B2B. Znajmość języka angielskiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość języka niemieckiego w stopniu biegłym w mowie i piśmie lub znajomość każdego innego języka obcego w stopniu biegłym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: info (at) polskieksport.com.pl
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: - rozwiązywanie problemów nie związanych z technicznymi systemami, obejmujące korekty danych i aspekty wiedzy. Wsparcie globalne 3 regionalnych SSCc w danym obszarze wiedzy specjalistycznej. - Organizowanie, przygotowywanie, ładowanie i aktywowanie danych. Rozwiązywanie niespójności danych. - Ścisła współpraca z zespołami ds. zasobów ludzkich. Wykorzystywanie wspólnych metodologii i praktyk w różnych projektach. - doradzanie w zakresie wiedzy z zasobów ludzkich . Proaktywne identyfikowanie wymagań i braków w wiedzy. Przygotowywanie i utrzymywanie materiałów szkoleniowych związanych z systemem. - identyfikowanie, zdobywanie i eskalowanie zagrożeń i problemów związanych z danymi dotyczącymi zasobów ludzkich. Wspieranie inicjatyw związanych z ochroną danych osobowych ich przestrzeganiem i kontrolą. - Stałe monitorowanie systemów zasobów ludzkich, wykorzystywanych przez zespoły zasobów ludzkich do zapewnienia odpowiedniej funkcjonalności, wydajności operacyjnej, bezpieczeństwa i ulepszeń technicznych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kraków (małopolskie)
wprowadzania dokumentów księgowych do kpir, analiza dokumentacji podatkowej, prowadzenie rejestrów vat, wyliczanie podatków na podstawie kpir i rejestrów vat
KANCELARIA RACHUNKOWA LEXIMA Spółka Cywilna Magdalena Woźniak, Anna Woźniak - 2018-04-27 - Tychy (śląskie)
Tworzenie i edycja prezentacji wizualnych Poprawa estetyki wizualnej prezentacji, przygotowanie dokumentów na spotkania z klientemKoordynowanie procesów związanych z przyjmowaniem i przydzielaniem zadańWspieranie treningu nowych pracowników
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
BPO POLAND SP. Z O.O. - 2015-11-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór i koordynacja całokształtu prac administracyjno-tech. prowadzenie dokumentacji HACCP, bieżąca sprzedaż, utrzymanie ciągłości pracy maszyn produkcyjnych, planowanie produkcji; doświadczenie w realizacji zamówień, planowaniu produkcji
ENVIPRO TERRATECH SP. Z O.O. OPOLE - 2017-04-13 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej, sporządzanie list płac, dokonywanie rozliczeń z ZUS i US oraz prowadzenie nt.dokumentacji, sporządzanie rozliczeń rocznych PIT, przygotowywanie sprawozdań do GUS, wykonywanie innych czynności na zlecenie gł. księgowej i dyrektora szkoły.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 8 im. G.Morcinka w Opolu - 2017-08-08 - Opole (opolskie)
obsługa klientów, zamówoienie i wykładanie towaru, min.2 letnie doświadczenie mile widziane w branży hydraulicznej
AGP TECHNIKA GRZEWCZA S.J. GRAŻYNA I ARNOLD PRZEPIÓRKOWSCY - 2017-02-24 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Obsługa administracyjna biura,- Przygotowywanie ofert handlowych oraz techniczne wsparcie klienta,- Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania.
Kadry Serwis Sp. z o.o. - 2017-08-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa zamówieńopieka nad istniejącymi klientamirozwiązywanie technicznych problemów klientówsporządzanie dokumentów związanych z realizacją zamówieńprzygotowanie raportów dotyczących sprzedażytelefoniczny kontakt z klientami firmy
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie produkcji nasiennej, dokumentacja produkcji, sporządzanie zestawień, raportów, obsługa administracyjna zakładu
TOP FARMS AGRO SP Z O.O. - 2017-06-14 - Runowo (wielkopolskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu analityki procesowej, projektowanie układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów analityki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-15 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rozwój działu szkoleń, telefoniczna sprzedaż szkoleń specjalistycznych, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długoterminowych relacji, koordynacja projektów organizacji szkoleń, udział w szkoleniach w charakterze organizatora, dbanie o wizerunek firmy, współpraca z trenerami, udział w tworzeniu kampanii marketingowej, oferowanie pozostałych usług firmy, administracja stron internetowych w zakresie oferowanych szkoleń, ścisła współpraca z pracownikami innych działów, prowadzenie bazy CRM. Oferta pracy rownież dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Zabrze (śląskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Tłuchowo (kujawsko-pomorskie)
redagowanie i przygotowanie oprawy graficznej materiałów reklamowych, promowanie produktów i usług z oferty firmy, prowadzenie portali społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabno (kujawsko-pomorskie)
podejmowanie współpracy z firmami
MAJSTER SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-20 - Brzeg (opolskie)
planowanie i opracowywanie progamów promocji zdrowia, okeślanie indywidualnych i społecznych potrzeb zdrowotnych
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w dziale ksiegowości.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdynia (pomorskie)