SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH Bielsko-Biała oferta pracy Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów stanów budynków, koordynowanie napraw i usterek oraz innych prac zleconych poprzez wyłonienie wykonawcy,nadzór nad prawidłowym przebiegiem zleconych prac, opracowywanie rocznego projektu planu napraw,remontów i inwestycji, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie spółdzielni oraz w terenie.
Data publikacji: 2017-05-17
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwierzyniecka 18, 43-382 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie bieżących i okresowych przeglądów stanów budynków, koordynowanie napraw i usterek oraz innych prac zleconych poprzez wyłonienie wykonawcy,nadzór nad prawidłowym przebiegiem zleconych prac, opracowywanie rocznego projektu planu napraw,remontów i inwestycji, przyjmowanie zgłoszeń usterek i awarii itp. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie spółdzielni oraz w terenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor budowlany
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie techniczne budowlane, wymagane doswiadczenie na podobnym stanowisku. Konieczne posiadanie prawa jazdy kat. "B", umiejętność sporządzania i weryfikowania kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz powykonawczych. MIle widziane posiadanie uprawnień budowlanych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia Mieszkaniowa BESKID
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Zwierzyniecka 18, 43-382 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt telefoniczny w godz. 7.00-15.00 lub CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Bielsko-Biała
Gmina pracodawcy: Bielsko-Biała
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielsko-Biała
Ulica pracodawcy: Zwierzyniecka
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy:
WYNAJEM I ZARZĄDZANIE NIERUCHOMOŚCIAMI WŁASNYMI LUB DZIERŻAWIONYMI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor budowlany
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 17.05.2017
Data dodania oferty pracy: 17.05.2017
Oferta pracy ważna do: 29.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 17.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 17.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doskonała znajomość przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy. Szczególnie znajomość konkretnych regulacji mających zastosowanie przy określonym profilu działalności firmy. Umiejętność prowadzenia szkoleń w zakresie BHP (wstępne, okresowe, stanowiskowe). Znajomość procedur postępowania w razie wypadków, naruszania przepisów BHP oraz działalności organów kontrolnych w tym zakresie. Znajomość norm OHSAS 18001.
Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach - 2017-04-27 - Suwałki (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
energetyka opracowywanie planów i prognoz budżetowych, raportów i sprawozdań finansowych, analiz ekonomicznych, rozliczenie kosztów w systemie SAP
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-15 - Zgierz (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Marki (mazowieckie)
obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, organizacja transportów krajowych i zagranicznych, współpraca z przedstawicielami, kontrola stanu magazynowego, kontrola płatności,
ALCEA POLSKA SP. Z O.O. - 2018-02-16 - Tychy (śląskie)
UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI GABINETÓW, TOALET, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH
Security & Cleaning System Wrocław - 2018-07-16 - Polkowice (dolnośląskie)
Kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego,Kontrola jakości wyrobów gotowych,Opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową,Szkolenia z zakresu GHP/GMP/HACCP/BRC/IFS dla pracowników oraz podejmujących zatrudnienie
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-25 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowych żołnierzy zawodowych;Godziny pracy: od 7.30. do 15.30
Regionalne Centrum Informatyki Olsztyn - 2018-01-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w biurze podróży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Głogów (dolnośląskie)
handel materiałami budowlanymi
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2015-12-23 - Chojnice (pomorskie)
współpraca z dostawcam z zakresie dostaw surowca,wydawanie surowca i opakowań do produkcji,nadzór nad prawidłowym przepływem dokumentów.
WITPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Skwierzyna (lubuskie)
Pozyskiwanie oraz bieżąca obsługa zagranicznych partnerów firmy, częste wyjazdy zagraniczne, pozyskiwanie partnerów zagranicznych, realizacja założonych planów sprzedażowych, bieżąca obsługa klientów zagranicznych, wypisywanie zamówień, analiza cen, tworzenie cenników, tworzenie ofert handlowych, analiza stoków towaru, współpraca z agencjami celnymi, współpraca z magazynem firmy, przygotowanie dokumentacji eksportowej, koordynacja wysyłki zamówień eksportowych, wsparcie dla partnerów podczas otwierania sklepów zagranicznych, koordynacja działań marketingowych, zagranicznych.
ESOTIQ&HENDERSON S.A. - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie rozmów biznesowo-handlowych, rozwijanie sprzedaży perfum i kosmetyków oraz odzieży i obuwia na terenie Ukrainy, Polski i Unii Europejskiej
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Przemyśl (podkarpackie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, doręczanie przesyłek lub przekazów, aktywna sprzedaż usług i towarów, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej. Pracodawca oferuje: pakiet świadczeń socjalnych, wdrożenie do pracy. Możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego.
Poczta Polska S.A. - 2016-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży spółki, gwarantowanie konkurencyjnej oferty handlowej na rynku, zarządzanie polityką cenową i asortymentową, - Nadzór nad utrzymaniem optymalnego stanu magazynowego, sporządzanie raportów i analiz z realizacji działań sprzedażowych, raportowanie wyników spółce-matce z siedzibą w Republice KoreiPraca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie strategii marketingowej, tworzenie opisów produktów,wsparcie działów marketigowych, obsługi klienta,PR, sprzedaży HR, analizowanie rynku i monitoring działań konkurencji, kontakt z podwykonawcami.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca na komputerze, praca w terenie, kontrola systemów bezpieczeństwa. Praca od poniedziałku do piątku 7:00-15:00. Praca w Mikołowie oraz na terenie woj. śląskiego. Pierwsza umowa na okres próbny na 3 m-ce. Pracodawca oferuje do dyspozycji pracownika samochód służbowy, telefon komórkowy oraz laptop.
P.P.H.U. AVIKON Adam Woźnica - 2016-10-28 - Mikołów (śląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2018-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-02-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie klientów, przygotowywanie ofert, przygotowywanie umów, korespondecnja z klientami
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynowanie realizacji przedsięwzięć dotyczących wsparcia logistycznego w ramach HNS szkoleń, ćwiczeń oraz innych zadań, redagowanie dokumentów w języku angielskim oraz uczestniczenie w konferencjach, rekonesansach i spotkaniach z przedstawicielami innych państw. Wymagane: wykształcenie wyższe, biegła znajomość języka angielskiego, ogólna wiedza dotycząca zabezpieczenia logistycznego jednostki (instytucji), ogólna wiedza dotycząca wsparcia Host Nation Support (HNS), doświadczenie w zakresie logistyki, kontaktów międzynarodowych oraz pracy w języku angielskim. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2017-01-31 - Wędrzyn (lubuskie)
prowadzenie rachunkowości uczelni zgodnie z obowiązującymi przepisami i zarządzeniami, sporządzanie bilansu i rachunku wyników, prowadzenie rozliczeń finansowych z Urzędami Skarbowymi, podmiotami gospodarczymi i instytucjami państwowymi, kontrola rozliczeń finansowych z ZUS, kontrola rozliczeń finansowych z tytułu wpłat czesnego przez studentów, kontrola rozliczeń i wypłat wynagrodzeń osobowego funduszu płac, kontrola rozliczeń i wypłat umów o dzieło i umów zlecenia zawieranych przez uczelnię, kierowanie
POWIŚLAŃSKA SZKOŁA WYŻSZA W KWIDZYNIE - 2018-04-16 - Kwidzyn (pomorskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach (Turcja)
KRONOSPAN BS Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-24 - Poznań (wielkopolskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista w zespole ds. organizacji i monitoringu we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.02.2018r. do godziny 15:00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji p. Ewa Żmuda, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00:14.00.Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-01-19 - Wrocław (dolnośląskie)
*Zapewnienie odpowiednich towarów i usług poprzez ich pozyskanie, wycenę i dostarczenie zgodnie z procedurami i systemem jakości firmy,*Realizowanie zamówień żywieniowych, planowanie zakupów, kontrola stanów magazynowych, analiza przyczyn powstawania rozbieżności stanów magazynowych,*Prowadzenie negocjacji cenowych i asortymentowych,*Współnadzór nad terminową i poprawną realizacją dostaw, udział w inwentaryzacji magazynów kuchni i gastronomii,*Sporządzanie innych dokumentów obrotu magazynowego oraz pomoc w sporządzaniu comiesięcznej inwentaryzacji produktów spożywczych*Ścisła współpraca z menadżerami gastronomii i szefami kuchni.
L&P Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tel:338734474/CV:kmarczewska (at) pawbol.pl.Um.zlecenie,akord póżniej czas określony.Wynagrodz.1850zł brutto,możliwość większego zarobku.Montaż rozdzielni i przedłużaczy.Obs.narzędzi niezbędnych przy montażu(min.wkrętarka).Stosowanie norm jakościowych i BHP.
PAWBOL Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Andrychów (małopolskie)