SAMODZIELNY REFERENT Solec Kujawski oferta pracy Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Stanowisko: SAMODZIELNY REFERENT
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dokumentacji uczniowskiej, sporządzanie odpisów świadectw szkolnych dla absolwentów szkoły, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie dokumentacji związanej z maturą, prowadzenie procedury zamówień publicznych.
Data publikacji: 2018-03-14
Lokalizacja: Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:23 Stycznia 13, 86-050 Solec Kujawski, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie ewidencji i sprawozdawczości dokumentacji uczniowskiej, sporządzanie odpisów świadectw szkolnych dla absolwentów szkoły, prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją, prowadzenie dokumentacji związanej z maturą, prowadzenie procedury zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SAMODZIELNY REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Solec Kujawski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bydgoski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Solec Kujawski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne : niekaralmność, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe : znajomość obsługi programu VULCAN Dziennik OUNET, System Informacji Oświatowej, umiejętność korzystania z przepisów prawa, dokładne i terminowe wykonywanie powierzonych obowiązków, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, utrzymanie porządku w dokumentach, komunikatywność, odpowiedzialność, obowiązkowość, samodzielność.
Nazwa pracodawcy:
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
23 Stycznia 13, 86-050 Solec Kujawski, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY : cv, list motywacyjny, kserokopie dokumentów poświadczających kwalifikacje i doświadczenie (poświadczone za zgodność z oryginałem), kserokopie świadectw pracy (poświadczone za zgodność z oryginałem), kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków samodzielnego referenta, oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec niego postępowanie karne, oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, osoba niepełnosprawna dodatkowo składa dokument potwierdzający niepełnosprawność, kandydat, któremu zostanie zaproponowana praca zobowiązany jest do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z2014r. poz. 1202 z późn. zm.)" NALEZY SKŁADAĆ w sekretariacie Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 7, pok. nr 45 do dnia 06.04.2018 w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze samodzielnego referenta w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Solcu Kujawskim" lub przesłać na ww. adres w terminie do 06.04.2018r. (liczy się data wpływu do sekretariatu szkoły).DODATKOWE INFORMACJE : tel. 523871309.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: bydgoski
Gmina pracodawcy: Solec Kujawski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Solec Kujawski
Ulica pracodawcy: 23 Stycznia
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.03.2018
Data dodania oferty pracy: 13.03.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na budowie, murowanie, zbrojenie, ogólna pomoc budowlana.
DELBUD DOROTA RYBIAŁEK-SZYMCZAK - 2016-10-05 - Przywidz (pomorskie)
Praca stojąca, przy taśmie produkcyjnej. Formowanie, zawijanie bułek.Krojenie, porcjowanie ciasta. Krojenie chleba. Pakowanie, paletowanie.Składanie kartonów.
PLUS KADRA Sp. z o. o. - 2016-04-08 - Kielce (świętokrzyskie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów dot. zakupu usług, materiałów i środków trwałych. Rozliczanie zaliczek w tym w zakresie Importu WNT. Prowadzenie rejestrów VAT oraz rozliczanie podatku Vat. Przygotowanie i rozliczanie inwentaryzacji, składników majątku firmy. Kontrola pod względem formalno-rachunkowym faktur i innych dokumentów firmy. Udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych oraz deklaracji podatkowych. Udział w przygotowywaniu zamknięć, raportów miesięcznych/ rocznych oraz sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-05-10 - Gdańsk (pomorskie)
mechanik lub elektromechanik samochodowy ( przy samochodach osobowych oraz dostawczych)
Gieracki Mariusz Auto-Maniek - 2017-07-07 - Koszyce Wielkie (małopolskie)
Wykształcenie, doświadczenie zawodowe: brak wymagań; ochrona mienia na obiekcie, prowadzenie książki służb, patrolowanie terenu obiektu; praca w godz. 7-19, 19-7; miejsce pracy: Sierakowice
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA "PERFEKCJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Sierakowice (śląskie)
PRODUKCJA MEBLI KUCHENNYCH
JM MEBEL SYSTEM Jarosław Majewski - 2016-02-17 - Panki (śląskie)
Przewóz osob niepełnosprawnych, transport towarów, wykonywanie pracy na terenie województwa śląskiego. Wymagany własny samochód osobowy.
CLEAN & FRESH ŻANETA GAJĘCKA - 2015-12-10 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie, doświadczenie: brak wymagań; sprzątanie, prace porządkowe na osiedlu; pielęgnowanie zieleni, podlewanie roślin; odśnieżanie; koszenie trawników; prace konserwacyjne tj. wymiana żarówek, oliwienie drzwi, wymiana zamków, drobne naprawy na osiedlu, itp.; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-08-03 - Gliwice (śląskie)
formierz tworzyw sztucznychmontaż łodzi
Am Yacht Ostróda Daniel Margalski Ostróda - 2016-03-29 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Obliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń, zgłaszanie do ubezpieczeń, obliczanie i odprowadzanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych;gromadzenie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę obliczania wynagrodzeń; sporządzanie i dekadowych i miesięcznych zestawień obrotów placówek detalicznych, prowadzenie samodzielne spraw w powierzonym zakresie,zgodnie z obowiazującymi przepisami
"SPOŁEM"Powszechna Spółdzielnia Spozywców - 2018-04-13 - Trzebnica (dolnośląskie)
Brak danych
SALON FRYZJERSKI "MF" MARIA FIORAVANTI - 2015-11-20 - Nowa Wieś (podkarpackie)
prasowanie - odzież damska
WARZECHA AGNIESZKA FAAME - 2018-09-10 - Babice (małopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie z zobowiązującymi przepisami. Dokonywanie płatności w projekcie. Opisywanie dokumentów księgowych. Księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 2410 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r.Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w księgowości, przy wyższym 2 lata pracy w księgowości.Umiejętności: znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych.Wymagania dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych. Doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn budowlanych(koparko-ładowarki,podnośnika koszowego)
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Giewartów-Holendry (wielkopolskie)
Porządkowanie dokumentacji podlegającej przekazaniu do archiwum państwowego, zgodnie z obowiązującymi w poszczególnych latach wykazami akt.Ocena i selekcja dokumentacji błędnie zakwalifikowanej i zaklasyfikowanej.Rekwalifikacja dokumentacji do kategorii wyższej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Opis jednostek aktowych.Sporządzanie spisów zdawczo-odbiorczych dokumentacji archiwalnej i niearchiwalnej.
KURATORIUM OŚWIATY W WARSZAWIE - 2015-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzątanie hali produkcyjnej z odpadu poprodukcyjnego (odpad z warzyw), czyszczenie maszyn produkcyjnych(Pracodawca zapewnia przeszkolenie z używania środków chemicznych). Praca w godzinach 19.00-01.00.Pracodawca oferuje bogaty pakiet socjalny (opieka medyczna, pakiet Multisport, bony z ZFŚS)Osoby zainteresowane ofertą pracą proszone są o aplikowanie poprzez stronę internetową firmy http://primavega.com.pl/pl/jobs lub o kontakt osobisty w siedzibie firmy oraz telefoniczny.
Grupa Producentów Warzyw PRIMAVEGA Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
Wycinka drzew, pielęgnacja zieleni, prace ogrodnicze. Praca na terenie powiatu zamojskiego.
PHU Usługi Leśne Pańczyk Michał - 2017-11-29 - Sułów (lubelskie)
Podstawowe obowiązki asystenta rodziny (art. 15 ww. ustawy).Do zadań asystenta rodziny należy w szczególności:1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodzinyi w konsultacji z pracownikiem socjalnym, o którym mowa w art. 11 ust. 1;2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych;12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku, i przekazywanie tej oceny podmiotowi, o którym mowa w art. 17 ust. 1;16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się w działaniach na rzecz dziecka i rodziny;19) współpraca z zespołem interdyscyplinarnym lub grupą roboczą, o których mowa w art. 9a ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie (Dz. U. z 2015 r., poz. 1390), lub innymi podmiotami, których pomoc przy wykonywaniu zadań uzna za niezbędną.Praca na terenie miasta i gminy Sędziszów Młp.
MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SĘDZISZOWIE MŁP. - 2018-01-10 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
prace przy dekorowaniu pomieszczeń, projektowanie i wykonywanie ulotek, wizytówek informacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Częstochowa (śląskie)
opracowywanie wycen, kosztorysów konstrukcji aluminiowych, samodzielne prowadzenie projektów w zakresie konstrukcji, przygotowywanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania oferty i wdrożenia produkcji, nadzór techniczny nad realizacją projektów, czynny udział w ustaleniach technicznych z kontrahentami, współpraca z innymi działami firmy podczas realizacji projektów.
AKPO KONSTRUKCJE ALUMINIOWE Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-07-06 - Zegartowice (małopolskie)
- drobne naprawy naterenie szkoły,- utrzymanie porządku na terenie szkoły i boiska szkolengo
SZKOŁA PODSTAWOWA NR1 WRONKI - 2018-04-05 - Wronki (wielkopolskie)
Przygotowywanie i wykonywanie uzbrojeń budynków.Inne prace zlecone przez pracodawcę (praca na terenie budów prowadzonych przez firmę).
P.B.O. i Z.T.Z. BUDROX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-12 - Gostynin (mazowieckie)
-obsługa klienta-zamawianie towaru-obsługa systemu sprzedażowego-tworzenie aranżacji i ekspozycji na sklepie-dbanie o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Oleśnica (dolnośląskie)
Opieka nad dzieckiem miepełnosprawnym i pomoc nanuczycielom.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
Projektowanie, konfiguracja, planowanie zabezpieczeń dla wszystkich modułów systemu SAP, w szczególności modułu finansowego. Jedna zmiana, umowa na czas okreśłony.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Wrocław (dolnośląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2500-3000 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od 06.03.2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy, w tym minimum roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy, w tym roczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-02-07 - Katowice (śląskie)
nadzór pracy maszyn, konfiguracja i konserwacja maszyny, realizacja zleceń, przezbrajanie maszyn, kontrola poprawności produktu z planem produkcyjnym / kartą wyrobu / rysunkiem
Randstad Polska Sp. z.o.o - 2017-04-19 - Mszczonów (mazowieckie)
1.Sprawowanie nadzoru w imieniu komendanta powiatowego nad gospodarką finansową.2.Prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi zasadami, polegającymi zwłaszcza na wykonywaniu środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji komendy powiatowej; zapewnieniu pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez komendę powiatową; przestrzeganiu zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych; zapewnieniu terminowego ściągania należności.3.Analizowanie wykorzystania środków przedzielonych z budżetu, środków pozabudżetowych i innych będących w dyspozycji komendy powiatowej.4.Prowadzenie wewnętrznej kontroli dokumentów oraz operacji gospodarczych (kontroli w zakresie legalności)5.Nadzór nad prawidłowością przebiegu i rozliczenia inwentaryzacji majątku komendy powiatowej.6.Prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowiści i zakładowym planem kont.7.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych z planem finansowym.8.Księgowanie operacji finansowych w programie finansowym.9.Weryfikacja wyników inwentaryzacji majątku skarbu państwa będącego w dyspozycji komendanta.10.Prowadzenie elektronicznej obsługi systemów bankowych.11.Sporządzanie pełnej sprawozdawczości budżetowej i finansowej.12.Planowanie, realizacja i rozliczanie wydatków budżetowych i pozabudżetowych Komendy.
KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OBORNIKACH - 2018-04-19 - Oborniki (wielkopolskie)
Sprzedaż lodów
Firma Hndlowa Wioletta Franczyk - 2016-06-01 - Trzciana (małopolskie)
- Prowadzenie procesów sprzedaży, okazjonalne instalacje sprzętu u klienta, serwis techniczny przez telefon i zdalny pulpit. Bieżąca obsługa biura - nadawanie i odbieranie kaczek kurierskich.- Wynagrodzenie: 3900 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności elektryczne. Mile widziane uprawnienia SEP 1kV. Wymagane biegłe poruszanie się po Internecie - umiejętność znajdowania informacji oraz pisania ogłoszeń. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: mirek (at) bluetek.pl
BLUETEK MIROSŁAW KSIĘŻYK - 2016-06-30 - Katowice (śląskie)