SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW Kielce oferta pracy Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy, zdobywanie nowych klientów, organizacja szkoleń, eventów marketingowych, wstępna diagnostyka pojazdów, umawianie klientów w warsztacie.
Data publikacji: 2016-06-23
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tarnowska 18, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów firmy, zdobywanie nowych klientów, organizacja szkoleń, eventów marketingowych, wstępna diagnostyka pojazdów, umawianie klientów w warsztacie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY CZĘŚCI ZAMIENNYCH DO SAMOCHODÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.06.2016
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość obsługi komputera MS Office, zainteresowanie motoryzacją, dyspozycyjność, punktualność, kreatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość podstaw budowy samochodu, mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, wynagrodzenie do uzgodnienia.Dodatkowe informacje: Oferujemy pracę z możliwością rozwoju, szkoleń w firmie działającej na rynku ponad 20 lat, gwarantujemy ciekawą i stabilną pracę w branży motoryzacyjnej.
Nazwa pracodawcy:
Moto Art s.c. Hurtowa i detaliczna sprzedaz części do samoc
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Tarnowska 18, 25-900 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt: Osobisty w godz. 08:00-18:00 CV+ List motywacyjny dostarczamy do siedziby firmy.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 08:00-18:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Tarnowska
Numer budynku pracodawcy: 18
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli.
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 23.06.2016
Oferta pracy ważna do: 23.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wdrażanie planów sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie korespondencji biznesowej
Active Communications Europe Ltd. Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, formułowanie oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych zmian w zakresie BHP, wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postepowań w zakresie BHP, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, nadzór nad ważnością badań lekarskich zatrudnionych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Mława (mazowieckie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
usługi fryzjerskie
Salon Fryzjerski - VIVA Wiśniewska Wanda - 2017-10-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Żukowo (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe (mechatronika, elektronika, automatyka, robotyka) lub student ostatniego roku; komunikatywna znajomość j. angielskiego; podstawowa znajomość zagadnień metrologicznych lub programowania sterowników/ mikroprocesorów; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość obsługi urządzeń technicznych; zakres obowiązków: prowadzenie badań w akredytowanym laboratorium badawczym; udział w opracowywaniu i tworzeniu stanowisk badawczych; opracowywanie algorytmów sterujących i oprogramowania wykonawczego w pracach badawczo-rozwojowych oraz współudział w realizacji takich prac; prowadzenie eksperymentów naukowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2017-02-03 - Gliwice (śląskie)
Rozwój struktury osobowej działu handlowego, budowa stoku oferty,pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b, , kontaktyzagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców, monitoringrynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje, analizazapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiem pojazdów
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
obsługa inkasentów, wystawianie faktur, bieżąca rejestracja wpłat bankowych, windykacja należności za wodę i odbiór ścieków, zawieranie umów na dostawę wody, rozliczenie strat wody, rozliczanie energii na obiekty stacji uzdatniania wody i oczyszczanie, odnotowywanie wymiany wodomierzy u odbiorców, uzgadnianie sald z odbiorcami, dokonywanie ciągłej analizy i badań jakości wody i ścieków zgodnie z przepisami, sporządzanie sprawozdań do GUS, sporządzanie taryf, kalkulacja cen i stawek opłat za wodę i ścieki zgodnie z ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę, rejestracja nowo przyjętych przyłączy wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. - 2015-12-17 - Buk (wielkopolskie)
Zaopatrzenie Zakładu w opakowania i surowce;Sporządzanie planów zakupów opakowań i surowców w oparciu o otrzymane plany produkcyjne;Analizowanie ilościowe i wartościowe zamawianych opakowań i surowców;Dokumentacja pracy, w tym opisywanie faktur, czuwanie nad ich zgodnością z zamówieniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji dotyczącego przepływu materiałów, fakturowanie sprzedaży materiałów;Analiza opakowań i surowaców względem rotacji. Zgłaszanie materiałów zbędnych;Przygotowanie niezbędnej dokumentacji do składanych reklamacji jakościowych i ilościowych;Ścisła wspólpraca z działami wewnętrznymi w firmie w zakresie wdrożeń nowych produktów.
GRUPA INCO S.A. - 2017-01-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów eksportowych, wstępna analiza zamówień, umów oraz określenie ostatecznych warunków realizacji, rejestracja, monitoring i terminowa realizacja zamówień, sporządzanie faktur dla klienta, aktywne wsparcie sprzedaży produktów.
"GAMRAT" S.A. - 2016-06-24 - Jasło (podkarpackie)
Nadzór nad systemami teleinformatycznymi oraz infrastrukturą sieci komputerowej, tworzenie kopii bezpieczeństwa zawartości serwisów, pozycjonowanie stron www. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Amii Sp. z o.o. - 2016-01-13 - Łódź (łódzkie)
Diagnoza i naprawa maszyn, głównie tokarek numerycznych, asysta podczas wizyt serwisu, bieżąca konserwacja maszyn.
"LAWA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Częstochowa (śląskie)
wprowadzanie i księgowanie dokumentów w systemie Dynamics, uzgadnianie stanów magazynowych, przygotowywanie ewidencji środków trwałych, naliczanie umorzeń, księgowanie amortyzacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, wyjaśnianie dokumentów z pracownikami, uzgodnienia dotyczące kwot VAT naliczanego, przygotowywanie rejestrów VAT faktur zakupowych, uzgadnianie kont księgowych VAT naliczony i należny z rejestrami VAT zakupów
"DOSPEL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-07 - Częstochowa (śląskie)
Pozyskiwanie zleceń na kampanie reklamowe.Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet).Pozyskiwanie klientów biznesowych.Przygotowywanie ofert handlowych.Bieżąca współpraca z działami marketingu i PR firm.Po okresie próbnym istnieje mozliwość zatrudnienia na umowę o pracę.
Marek Mączka - 2016-06-24 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pozyskiwanie i opieka nad listą kluczowych klientów z regionu Amerykańskiego. Wspieranie celów finansowych poprzez proaktywne reagowanie na potrzeby klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych. Zapewnienie przedsprzedażowego i posprzedażowego wparcia dla klientów. Wykonywanie działań mających na celu wzrost użytkowania produktów poprzez aktywne zaangażowanie z klientami. Działanie w imieniu klienta w procesie wyjaśniania i serwisowania produktów i danych strategicznych. Budowanie relacji z innymi grupami odpowiedzialnymi za opiekę klienta wewnątrz Thomas Reuters.
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-03-09 - Gdynia (pomorskie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-27 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa centrali, sekretariatu, prowadzenie, rozdzielanie korespondencji.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów, podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do sytemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
ZIELEŃ PLAN Zbigniew Wolański - 2016-07-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- Sprzedaż usług oraz rozwój współpracy z klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie negocjacji z klientami. Monitorowanie rynku oraz działań konkurencji. Kompletowanie dokumentacji przetargowej. Przygotowywanie materiałów marketingowych.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe 1 rok. Wymagane umiejętności: obsługi programu MsOffice - EXCELU. Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice. Umiejętność opracowywania i realizacji planów sprzedażowych. Umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do podróży służbowych. Prawo jazdy kat. B.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J. - 2016-03-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z niemieckojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka niemieckiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Sporządzanie dokumentów przetargowych, obsługa biura
"MAJA" Ewelina Piotrowska - 2017-05-22 - Kańkowo (mazowieckie)
obsługa handlowa, przyjmowanie i sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Orneta (warmińsko-mazurskie)
poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
BLUE EDUCATION - 2018-07-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)