SPECJALISTA DS. EKSPORTU Grodzisk Wielkopolski oferta pracy DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Data publikacji: 2016-03-17
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mikołajczyka 6, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów branżowych zagranicznych, przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych, przygotowywanie zamówień wewnętrznych, koordynacja procesu realizacji zamówień, aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: grodziski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grodzisk Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.03.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: DĄBEX JÓZEF NOWAK I WSPÓLNICY S.J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Mikołajczyka 6, 62-065 Grodzisk Wielkopolski, powiat: grodziski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny, świadectwa pracy. Preferowana forma kontaktu: kontakt osobisty, telefoniczny 61 44 44 060 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: dabex (at) parkietydabex.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: grodziski
Gmina pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grodzisk Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Mikołajczyka
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: Produkcja gotowych parkietów podłogowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
Data dodania oferty pracy: 17.03.2016
Oferta pracy ważna do: 18.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 17.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie procesami zamówień, zaopatrzenia księgarń, nadzorowanie rotacji, wywoływania i nadzorowania zwrotów, śledzenie nowości na rynku wydawniczym i kreowanie listy ofertowej, bieżący nadzór i aktualizacja listy dostępnych tytułów, wspólpraca z dostawcami w tym ustalanie warunków i rozliczanie zobowiązań handlowych, udział w tworzeniu i realizacji polityki handlowej
Przedsiębiorstwo "Dom Książki" Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Białystok (podlaskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa targów, zbieranie ofert, organizacja targów, przygotowywanie katalogów , folderów
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Zielona Góra (lubuskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-26 - Łódź (łódzkie)
Nadzorowanie przebiegu procesu dochodzenia roszczeń, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do dochodzenia roszczeń. Zgłaszanie szkód do towarzystw ubezpieczeniowych i innych podmiotów, czynne prowadzenie negocjacji z ww. podmiotami, dbałość o terminowe realizowanie zadań, obsługa Klientów Kancelarii, udzielanie porad prawnych, telefoniczne informowanie klientów o przebiegu sprawy, sporządzanie pism procesowych, opinii prawnych,kontakt z organami administracji publicznej oraz organami ścigania. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS - 2016-06-03 - Lublin (lubelskie)
Szczegółowe informacje na stronie internetowej Komendy Miejskiej Policji w Tychach, tj. file: / C:/Users/User/Downloads/KMP_TYCHY%20(2).pdf
Komenda Miejska Policji w Tychach - 2017-09-22 - Tychy (śląskie)
wykształcenie min. średnie z doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / h
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2017-02-14 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Organizowanie i nadzorowanie prac spawalniczych zgodnie z kompetencjami wymaganymi w EN ISO14731. Tworzenie harmonogramu prac i utrzymanie terminów. Dokumentowanie procesu.
MOSTOSTAL SIEDLCE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa - 2017-07-21 - Rudnik nad Sanem (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Lednogóra (wielkopolskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-27 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa klientów, prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie projektów umów, obsługa korespondencji, archiwizacja dokumentacji, obsługa komputera (program deler)
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
kompleksowa obsługa klienta zagranicznego;realizacja zamówień i aktualizacja ofert eksportowych;analiza raportów sprzedażowych;komunikacja z działami współpracującymi;umiejętność negocjowania z klientem wielokulturowym.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzenie, rozliczanie umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz ekwiwalentów za urlopy.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Kalisz (wielkopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Warszawa (mazowieckie)
Praca bezpośrednio na produkcji.Kontrola pod względem jakości, zapakowania, zgodności etykiet,kontrola prawidłowości procesu produkcji,zgłaszanie propozycji działań korygujących,raportowanie, worzenie dokumentacji.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2017-07-28 - Karczew (mazowieckie)
według programu programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzętu biurowego i komputerowego, prowadzenie rozmów z klientami, pomoc przy prowadzeniu dokumentacji kursowej, pisanie przetargów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie realizacji procesó transportowych,nadzorowanie realizacji zleceń transportowych
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Ryki (lubelskie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Ważniejsze zadania: 1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,2.koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,3.współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300- 2500 zł brutto
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-02-03 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, kontrola i doradztwo z zakresu warunków pracy
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Białystok (podlaskie)
- Sprzedaż produktów i usług firmy kontrahentom z polski oraz krajów arabskich.pozyskiwanie i obsługa klientów. Realizacja założonych budżetów sprzedaży.prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. - Wymagany język arabski w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z krajów arabskich oraz delegacje.- Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren krajów arabskich.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Wymagane min. 2 i pół roku udokumentowane doświadczenia zawodowego na w/w stanowisku. Wymagana duża znajomość rynku Arabskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka arabskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Katowice (śląskie)
Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatków. Zgłaszanie pracowników do ZUS, aktualizacja ich danych oraz ich wyrejestrowywanie. Naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT.
"Gotec Polska" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Jastrzębie (kujawsko-pomorskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcujnym i magazynem, płaca zasadnicza + premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-01-27 - Karpicko (wielkopolskie)
Hurtownia art. bieliźniarsko-pończoszniczych i odzieżowych.Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej. Sprzedaż i administrowanie sklepem internetowym. Wprowadzanie artykułów, oferowanie ich na stronie, przygotowywanie towarów do wysyłki.
IGA Kotkowska i Wasiak Spółka Jawna - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
SPRZEDAŻ MASZYN ROLNICZYCH NA RYNKI ZAGRANICZNE I POZYSKANIE KLIENTÓW
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy Sp. z o.o. w Augustowie - 2017-12-18 - Augustów (podlaskie)