SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Łódź oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi

Stanowisko: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: 1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc.
Data publikacji: 2017-04-26
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowskiego 23/27, 91-705 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: do uzgodnienia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne/konieczne: 1)Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych2)Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie 3) Nieposzlakowana opinia4) Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji5) Ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości lub ukończenie średniej, policealnej albo prawnych pomaturalnej szkoły zawodowej o kierunku rachunkowość i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości6) Biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, programy pocztowe) pracownikami, w tym imienną ewidencję7)Umiejętność obsługi urządzeń biurowych wynagrodzeń pracowników,8) Umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej - Operacji zakupu i sprzedaży,9) Znajomość prawa związanego z finansami publicznymi,10)Znajomość rachunkowości budżetowej11)Biegła umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, programy pocztowe)12)Umiejętność obsługi urządzeń biurowych13)Umiejętność prowadzenia dokumentacji księgowej14)Znajomość prawa związanego z finansami publicznymi,15)Znajomość rachunkowości budżetowej1. WykształcenieEkonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniająceekonomiczne studia podyplomowe lub średnia, policealna albo pomaturalna szkoła zawodowao kierunku rachunkowość .2. Staż pracy3. Umiejętności / uprawnianiaWymagania dodatkowe: a) Obowiązkowośćb) Samodzielność w pracyc) Sumiennośćd) Systematycznośće) Umiejętność pracy w zespolef) Profesjonalizmg) Dokładnośćh) Operatywnośći) Umiejętność logicznego myślenia
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Kopernika 36, 90-552 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - Informacja w Biuletynie Informacji Publicznejhttp://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=6&id=31&x=10Kandydaci do pracy muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Kopernika
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.04.2017
Data dodania oferty pracy: 21.04.2017
Oferta pracy ważna do: 23.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie: wyższe, spec.: marketing, administracja, zarządzanie; staż pracy: 2; znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: obsługa sekretariatu zarządu (obsługa korespondencji, spotkań z kontrahentami, prowadzenie kalendarza spotkań) organizacja delegacji członków Zarządu oraz rozliczanie delegacji, przygotowanie raportu kasowego i wystawianie faktur, wsparcie działu handlowego w zakresie: badania rynku (ocena szans rynkowych dla produktów), wyszukiwanie nowych kontrahentów, dbanie o dobry wizerunek firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KOM-STAL Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Gliwice (śląskie)
realizowanie zadań wynikających z ustawy z dn.09.06.2011 o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczejwymagane wykształcenie wyższa zgodnie z art.116 ustawy z dn. 12.03.2004 o pomocy społecznej i rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dn. 25.01.2008
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁOWICZU - 2017-10-06 - Łowicz (łódzkie)
zarządzanie oraz nadzór nad obecnymi oraz nowo nabytymi nieruchomościami; dekretowanie oraz księgowanie dokumentów finansowych; bieżące oraz roczne rozliczanie finansowe nieruchomości; zarządzanie kontami bankowymi właścicieli nieruchomości oraz najemców; nadzór i koordynację działań konserwatora oraz ekipy sprzątającej; identyfikowanie i rozwiązywanie bieżących problemów związanych z zarządzanymi nieruchomościami; bieżący kontakt z Najemcami i Właścicielami nieruchomości
KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
nadzór nad działalnością OSP
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Kłodawa (lubuskie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-12 - Kraków (małopolskie)
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- pomoc w przygotowywaniu projektów pism i decyzji administracyjnych- pomoc w prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego- pomoc w prowadzeniu rejestrów i ewidencji.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa mailowa oraz telefoniczna klientów słowacko-języcznych, telefoniczne oraz mailowe przyjmowanie zleceń, obsługa posprzedażowa, kontakt z dostawcami, przygotowywanie zamówień dla dostawców oraz ich kontrola, otwieranie zleceń
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-11-27 - Tarnów (małopolskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Lębork (pomorskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sosnowiec (śląskie)
-zapoznanie się z przepisami BHP i P. POŻ.,-zapoznanie się z zasadami obowiązującymi s firmie,-obsługa klienta,-utrzymanie porządku na stanowisku pracy,-obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Świebodzin (lubuskie)
prowadzenie spraw przed i po sprzedażowych, mile widziana znajomość j. niemieckiego lub angielskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2016-09-14 - Kaszczor (wielkopolskie)
Rekrutacje pracownikówPozyskiwanie kontrahentówUtrzymywanie dobrych relacji z kontrahentamiRealizacja podstawionego celuMiejsce pracy: Wrocław, ul. OstrowskiegoSala C
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w sklepie spożywczym
FIRMA HANDLOWA JOANNA - 2016-08-05 - Lubin (dolnośląskie)
Obsługa klientów detalicznych oraz biznesowych, budowanie strukturydostawców oraz odbiorców pojazdów, monitoring rynku branżowego,sporządzanie ofert, dbałość o standardy obsługi, zarządzanie dystrybucjąofert, raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów. Praca w godz. 9-17.
NOX GROUP Sp. z.o.o - 2016-04-28 - Opole (opolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Możliwość udziału w szkoleniach podnoszących kwalifikacje. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym bądź mailowym: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-14 - Andrychów (małopolskie)
- nadzór nad produkcją,- prowadzenie dokumentacji systemów jakości,- przeprowadzanie audytów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "SAS" ANDRZEJ ŚWIDERSKI - 2018-03-19 - Korpele (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych (pełna księgowość).
F.H.U. "FARMER " CO. - 2016-03-11 - Bochnia (małopolskie)
Przygotowanie i uszycie całosci wykrojów (tapicerki) na meble. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Kraków (małopolskie)
dostarczanie potrzebnych komponentów, opakowań i półproduktów na produkcję
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Kwidzyn (pomorskie)
Samodzielne prowadzenie pełnej księgowości, Sporządzanie deklaracji VAT, PIT ,CIT; Sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów i analiz; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów Wystawianie faktur sprzedażowych; Księgowanie dokumentów kosztowych, przychodowych, pozostałych; Prowadzenie dokumentacji kadrowo płacowej; Wypełnianie deklaracji rozliczeniowych do ZUS/GUS. Sporządzanie listy płac; Prowadzenie spraw kadrowych pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych i nadzór nad ich obiegiem; Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników
Energetyczna Grupa Serwisowa sp. z o. o. - 2016-11-10 - Oleśnik (łódzkie)
jw.
EVERSPORT Sp. z o. o. - 2016-07-15 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż ubezpieczeń
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2017-08-14 - Płock (mazowieckie)
- Rozwój działu sprzedaży poprzez aktywne pozyskiwanie klientów biznesowych (mail, telefon, spotkania osobiste z klientem); - Budowanie pozytywnych, długofalowych relacji biznesowych z klientami poprzez kreowanie dobrego i profesjonalnego wizerunku firmy na rynku, godne reprezentowanie firmy na zewnątrz; - Opieka handlowa i techniczna nad klientami: obsługa klientów przez telefon oraz Internet - odpowiadanie na zapytania, przyjmowanie zamówień, radzenie sobie z krytycznymi uwagami, prowadzenie prezentacji oraz spotkań biznesowych; - Prowadzenie korespondencji elektronicznej z klientami i partnerami firmy; - Współpraca z partnerami firmy - komunikacja za pomocą telefonu oraz poczty elektronicznej; - Tworzenie i wysyłanie zapytań ofertowych oraz dokumentów wg. zaleceń przełożonego; - Stała i bieżąca aktualizacja bazy danych w systemie CRM w zakresie wszelkich informacji związanych z kontaktami z klientami i partnerami biznesowymi firmy; - Koordynacja zamówień - kompletowanie wymagań klientów, rejestracja zgłoszeń, sprawdzanie prawidłowości i kompletności przekazanych danych, potwierdzanie możliwości realizacji, wysyłanie potwierdzeń do klienta; - Stałe raportowanie z postępu prowadzonych prac.
BETTER POLAND SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagania: - Ważne uprawnienia spawalnicze (książeczka spawacza) I, II lub III stopień Oferujemy: - zatrudnienie na etat w pełnym wymiarze godzin - rodzaj umowy: umowa o pracę - Praca na terenie warsztatu oraz poza nim
Schwander Polska Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2018-01-29 - Stadła (małopolskie)
- Utrzymywanie kontaktów handlowych- Prowadzenie negocjacji handlowych- Nadzór nad realizacją harmonogramów dostaw, organizacja logistyki dostaw- Optymalizacja kosztów
Telmex sp. z o.o. - 2016-04-01 - Białystok (podlaskie)
kontakt i pozyskiwanie klientów, sprzedaż towaru
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Zielona Góra (lubuskie)
Sporządzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, obsługa rachunków klientów ukraińskojęzycznych - wymagany kontakt z klientem mailowy, telefoniczny, przygotowywanie faktur do klientów.
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)