SPECJALISTA SL DO SPRAW LASÓW NIEPAŃSTWOWYCH Rytel oferta pracy Nadleśnictwo Rytel
Stanowisko: SPECJALISTA SL DO SPRAW LASÓW NIEPAŃSTWOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.
Data publikacji: 2018-07-26
Lokalizacja: Rytel (pomorskie)
Pracodawca: Nadleśnictwo Rytel
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 89-642 Rytel, powiat: chojnicki, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 4200 zł brutto+premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SL DO SPRAW LASÓW NIEPAŃSTWOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rytel
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czersk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie na podobnym stanowisku, znajomość systemu informatycznego lasów państwowych, spełnienie wymogów określonych w art. 45 ust. 2 ustawy o lasach państwowych z dnia 28.09.1991 roku (Dz. U. z 2017 r. poz. 788).APLIKACJE NALEŻY SKŁADAĆ W SEKRETARIACIE NADLEŚNICTWA RYTEL LUB WYSŁAĆ POCZTĄ NA ADRES NADLEŚNICTWA.110.2018.AK
Nazwa pracodawcy: Nadleśnictwo Rytel
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy: 89-642 Rytel, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Czersk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rytel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści w zakresie rolnictwa, leśnictwa i pokrewni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.07.2018
Data dodania oferty pracy: 26.07.2018
Oferta pracy ważna do: 25.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
- zaopatrywanie klientów instytucjonalnych- odpowiedzialność za organizację i rozwój,- wspołpraca z klientami
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
-
SKLEP SPOŻYWCZO PRZEMYSŁOWY ANNA GOŁĘBIOWSKA MRZEŻYNO - 2016-05-04 - Mrzeżyno (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie ofert sprzedaży nieruchomości oraz klientów kupujących nieruchomość. Rejestracja ofert oraz klientów w systemach dostarczanych przez pracodwacę. Obsługa telefoniczna oraz e-mailowa klienta sprzedającego i kupującego, przygotowanie oferty dla klienta kupującego. System wynagradzania prowizyjny. Kontakt z pracodawcą: REKRUTACJA (at) BNM2.PL lub 793832790
Biuro Nieruchomości M2 Sp. z o.o. - 2016-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Konstruowanie ofert, sprzedaż usług, umawianie spotkań z klientem.
Hotel "Prezydent" Jacek Urbańczyk FIRMA CONSULTINGOWA "PROMOTOR" - 2018-01-17 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie zamówień od stałych kontrahentów, negocjowanie warunków sprzedaży, organizacja spedycji, wystawianie zleceń WZ, fakturowanie sprzedaży.
TRAWNIK PRODUCENT ARKADIUSZ GUMIENICZUK - 2018-04-30 - Turowo (zachodniopomorskie)
Oferta stażu. Obsługa sekretariatu szkoły.
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Olszanka (mazowieckie)
obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, marketing
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa "Piast" - 2016-06-24 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, pozyskiwanie i obsługa klientów, tworzenie ofert, reprezentowanie firmy.CV można skladać w biurze firmy na ul. 1 Maja 2 w Łosicach
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Łosice (mazowieckie)
-Organizacja pracy konserwatorów - w porozumieniu z koordynatorem-Współpraca z administratorami obiektów-Rozliczanie godzin pracowników-Przygotowywanie kosztorysów-Rozliczanie robót z koordynatorem-Przestrzeganie zasad BHP-Zaopatrzenie w materiał do realizacji zleceń-Dbanie o prawidłowe i terminowe wykonywanie zleceń
Wsparcie Grupa TAURON - 2018-01-10 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowanie potraw, obsługa urządzeń kuchennych
kontakt przez PUP - 2015-11-02 - Żuromin (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-05-25 - Dobrzyca (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Chin, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
j.w
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-04-10 - Płock (mazowieckie)
Realizacja zamówień klientów hurtowych i detalicznych. Raportowanie braków towarowych . Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami . Zarządzanie produktami.
YOVEE Grzegorz Mokobodzki - 2017-03-17 - Józefów (mazowieckie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-02-27 - Gdynia (pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w nawiązywaniu kontaktów z przedsiębiorcami z Iraku oraz w organizacji misji gospodarczych irackich przedsiębiorców do Polski
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Sieradz (łódzkie)
obsługa klienta, wyciskanie świezych soków, smażenie gofrówpraca na umowę zlecenie 168 godzin w miesiącuoferta dostępna w sali G
Centrum Kawy i Herbaty Artur Majer - 2017-08-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta anglojęzycznego w formie mailowej w zakresie HR. Praca w systemie Workday. Aktualizacja systemu, konsultacja z klientem w zakresie obsługi systemu Workday. Administracja procesami HR m.in dla Australii i Nowej Zelandii.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Kraków (małopolskie)
kontakt z klientami ze wschodu. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30
Super Power Sp. z o.o. - 2017-05-22 - Pęcice (mazowieckie)
Kreowanie spójnego i pozytywnego wizerunku firmy,budowanie relacji z otoczeniem zewnętrznym - mediami,odbiorcami indywidualnymi i firmami,władzami lokalnymi. Współpraca z pracownikami firmy,radą nadzorczą oraz udziałowcami firmy.Przygotowywanie materiałów promocyjno-komunikacyjnych,prasowych ,do mediów. Opracowywanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych,rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów,prognozowanie popytu rynkowego na produkty firmy.
REM II SPÓŁKA z o.o. - 2016-10-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Utrzymywanie relacji z dostawcami komponentów meblowych, wyszukiwanie i rozwój nowych dostawców, nadzór nad realizacją dostaw.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2016-04-19 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie obowiązkowych szkoleń z zakresu bhp. Kontrola i wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne dla pracowników. Ocena ryzyka zawodowego. Sporządzanie dokumentacji wypadkowej. Kontakt z urządzeniami w zakresie gospodarki odpadami i ochrony środowiska.
RILETA Spółka z o.o. - 2017-10-06 - Legnica (dolnośląskie)
promocja firmy na rynkach wschodnich, kontakt i pozyskiwanie kontrahentów ze Wschodu (Rosja, Ukraina, Białoruś)
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Trzebinia (małopolskie)
Wykształcenie: brak wymagań; biegła znajomość języka francuskiego biegle w mowie i piśmie; obsługa komputera; prawo jazdy kat.B; kontakt z firmami francuskojęzycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "MANDAM" Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Gliwice (śląskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
obsługa klienta, komunikacja i negocjacje z miedzynarodowymi klientami
WALCOWNIE OSTROWIECKIE WOST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-19 - Rudna Mała (podkarpackie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)