SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku
Stanowisko: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Ważniejsze zadania: 1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,2.koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,3.współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300- 2500 zł brutto
Data publikacji: 2017-02-03
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się pozyskiwaniem środków pozabudżetowych na realizacją projektów infrastrukturalnych i społecznych Miasta oraz rozliczaniem realizowanych projektów infrastrukturalnych i społecznych, współfinansowanych ze środków pozabudżetowych. Ważniejsze zadania: 1.pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego,2.koordynacja i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych oraz rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych,3.współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2300- 2500 zł brutto
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie: wyższe z wymaganym 3- letnim stażem pracy; 4.znajomość obsługi komputera oraz systemów informatycznych;5.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią;6.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;7.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1.mile widziana praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego; 2.znajomość zagadnień lu doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowania i realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych, w szczególności projektów infrastrukturalnych; 3.mile widziana znajomość języka angielskiego;4.komunikatywność, kreatywność;5.odporność na stres;6.umiejętność argumentowania;7.umiejętność pracy w zespole;8.umiejętność pracy pod presją czasu;9.wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy; ( do pobrania poniżej)6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o niekaralności; ( do pobrania poniżej)7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 8.kserokopia dowodu osobistego (str. 1 i 2), w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego inny dokument potwierdzający tożsamość;9.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność;10.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnejPrezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami (pok.100) Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. projektów na rzecz rozwoju Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Słupska w Wydziale Zarządzania Funduszami zastępstwo , w terminie do dnia 9 lutego 2017 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,25 %.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
Ulica pracodawcy: Zwycięstwa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 03.02.2017
Oferta pracy ważna do: 10.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kreowanie wizerunku firmy dla rynku wietnamskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą wietnamskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów,proaktywne zarządzanie przepływem zamówie (zakupu), w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych (np. Księga główna i Centrum kosztów), Wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dotyczących procesu zamawiania i sprawności finansowej, Utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie Usługi/Projektu, Monitoring miesięcznych opłat (lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2018-08-16 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie i opracowanie procesów technologicznych dla produkowanych wyrobów, tworzenie technicznej dokumentacji dla produkowanych wyrobów, opracowywanie kalkulacji technicznej oraz obliczanie opłacalności wyrobu
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
Przyjęcie oraz weryfikacja dostaw do ewidencji magazynowej, kompletowanie dokumentów wysyłki oraz przyjęcie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
Mompleksowa obsługa sprzedaży systemów kominowychw programie OPTIMA. Oferta dostępna w sali F, D. Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 346 53 41 lub e-mail: biuro (at) umet.pl.
UMET Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Iwiny (dolnośląskie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Kontrola jakości towaru z UA - Nadzór nad ładowaniem towaru na UA - Rozwiązanie zadań związanych z jakości towaru na UA - Przyjęcie i wyładowanie magazynowe towaru.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wola Żydowska (świętokrzyskie)
-sporządzanie list płac,-rozliczanie ZUS i US,PFRON,-wystawianie różnorodnych druków i zaświadczeń dot.zatrudnienia i wynagradzania pracowników,-przygotowywanie danych do sprawozdań GUS,-przygotowywanie danych do arkusza organizcji,SIO,planów finansowych itp.-inne czynności zlecone przez Dyrektora
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 1 w Olsztynie - 2017-03-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłanie towaru. wystawianie faktur Vat, czuwanie nad organizacją transportu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-06-01 - Dołhobyczów (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka polskiego, budowa zespołu sprzedawców, stworzenie systemu prowizyjnego dla sprzedawców i ich rozliczanie.Umowa o pracę, jedna zmiana w godz. 9:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, tworzenie tekstów
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wsoierania dzialań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z dzialami : administracji sprzedaży, obsługi klienta.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
specjalista do spraw logistyki w firmie zajmującej się produkcją palet
GLF Polska Mielec Spółka z o. o. - 2016-07-28 - Mielec (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
Monitorowanie zadłużeń i zobowiązań klinetów, nadzorowanie spłat zobowiązań. Konatakt z klientem zagranicznym (hiszpańsko i portugalskojęzycznym).
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów firmy, udzielanie informacji dotyczącej oferowanych produktów i usług, przyjmowanie zamówień na towary i usługi, kontrola realizacji przyjętych zleceń, zamówień, prowadzenie transakcji handlowych w imieniu pracodawcy, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
Obsługa magazynu leków, zamówienia publiczne.
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2015-12-11 - Gdynia (pomorskie)
praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
Obsluga klienta anglojęzycznego (telefonicznie, mailowo, czat), doradzanie klientom w sprawach benefitówpracowniczych oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii pracowniczych programów benefitowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowych
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
ANALIZA ZAPYTANIA OFERTOWEGO, TECHNICZNE I FINASOWE OPRACOWANIE KALKULACJI OFERTOWEJ,WYSYŁANIE OFERTY, KONTAKT Z KLIENTEM.CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Bierawa (opolskie)
- zapewnianie poprawnego obiegu dok. księgowych oraz ich weryfikacja,- pomoc przy prowadzeniu ksiąg handlowych,- analiza poprawności dokonywanych zapisów na kontach księgowych,- pomoc przy sporządzaniu zeznań podatkowych.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łódź (łódzkie)
Przygotowanie dań rosyjskich i ukraińskich.
KON - PIKI ANDZRZEJ FILIPOWICZ - 2016-08-16 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywaniem umów o pracę, ewidencja czasu pracy, kontrola uprawnień pracowniczych niezbędnych do wykonywania zawodów wymagających specjlanych uprawnień, certyfikatów, prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, kontorlowanie aktualności obowiązkowych badań lekarskich, uczestnoictwo w opracowywaniu regulaminów i procedurzwiązanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Mielec (podkarpackie)
Pomoc przy organizacji szkoleń, prowadzenie rejestru zgłoszeń, wysyłanie ofert do klientów (email).
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)