SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI LEKAMI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gdynia oferta pracy Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI LEKAMI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa magazynu leków, zamówienia publiczne.
Data publikacji: 2015-12-11
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa magazynu leków, zamówienia publiczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3000 zł brutto (do uzgodnienia)
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW GOSPODARKI LEKAMI I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), medyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane 2 letnie doświadczenie w zawodzie ratownik medyczny lub pielęgniarka lub farmaceuta oraz udokumentowane doświadczenie z zakresu zamówień publicznych. Kontakt z Pracodawcą telefoniczny, mailowy lub osobisty w Sekretariacie MSPR w Gdyni ul. Żwirki i Wigury 14.
Nazwa pracodawcy:
Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowegow Gdyni Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 14, 81-394 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 14
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 11.12.2015
Oferta pracy ważna do: 11.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 11.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie zajęć rehabilitacji ruchowej.
Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Wietlinie - 2018-08-24 - Wietlin (podkarpackie)
- współpraca w managerami działów IT w celu ustalenia zakresu testów;- zapewnienie, że wymagania które mają być testowane, są jasne, precyzyjne i są możliwe do zweryfikowania przy pomocy testów;- opracowywanie scenariuszy i przypadków testowych;- gromadzenie i zarządzanie danymi z testów;- przeprowadzanie testów w oparciu o dane kryteria;- zapewnienie, że wszystkie błędy zostały przeanalizowane, zaraportowane i w razie potrzeby wyeskalowane
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie telefonicznych zamówień od klientów, odbieranie towaru od dostawców, wykładanie towaru na półki, fakturowanie klientów. Wymagana miła aparycja, umiejętność obsługi komputera, mile widziana umiejętność obsługi programu Optima, komunikatywność. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA SZOSTAK SZOSTAK FRANCISZEK - 2016-08-12 - Stanowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Kaliska (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Transport międzynarodowy
Firma Transportowo - Usługowo - Handlowa " Max - Trans " Jacek Puzio - 2015-12-03 - Mielec (podkarpackie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pewel Wielka (śląskie)
prowadzenie ewidencji i rozliczeń dokumentów
Przedsiębiorstwo Usługowe Wakat Kelm S.J - 2017-04-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
-kierowanie polityki sprzedażowej firmy-tworzenie ofert sprzedażowych
GRZEGORZ STACHURA PROAUTO - 2017-03-31 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Kompleksowa obsługa kadrowa pracowników SOSiR. Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectwa prac itp.). Dokonywanie rozliczeń kadrowych (urlopy, zwolnienia lekarski itp.). Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników. Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych. Bieżące monitorowanie zmian w zakresie prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Wspieranie pracowników i przełożonych w obszarze kadrowym. Zarządzanie Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Dziale Kadr SOSIR w Słupsku.
Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2016-04-04 - Słupsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi klienta Kart Platinium w j. rosyjskim
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Kraków (małopolskie)
jw.
"BAŁKANKAR POLSKA" SP. Z O.O. - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem
Spółka „POOLA-REVEL” sp. z o.o. - 2017-02-10 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2018-03-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- realizowanie zamówień składanych przez klientów,- wystawianie dokumentów sprzedażowych,- nawiązywanie kontaktów handlowych- obsługa po-sprzedażowa klientów,
J.CHODACKI, A. MISZTAL "MEDICA" SP. JAWNA - 2016-10-11 - Lubin (dolnośląskie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz zagadnień płacowo-kadrowych, prowadzenie akt osobowych, ewidencja czasu pracy, rozliczenia z ZUS, kontrola szkoleń BHP
BIURO RACHUNKOWE PARTNER Karol Nawrot Lidia Kląskała sp. c. - 2016-11-09 - Rawicz (wielkopolskie)
Prowadzenie skupu złomu, utrzymywanie dobrych kontaktów z obecnymi kontrahentami oraz pozyskiwanie nowych. Prowadzenie dokumentacji, przyjęcia, klasyfikacja, składowanie oraz wysyłka zlomu stalowego i metali nieżelaznych.
"ADAMET" Witold Gajdek, Adam Pęczar Spółka Jawna - 2017-08-10 - Sanok (podkarpackie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej
Favet Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Kruszewnia (warmińsko-mazurskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-03-07 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Analizowanie dokumentacji, analiza ofert, kontakt z dostawcami, prowadzenie negocjacji
GERMAN POLISH JOB CENTER - 2016-08-08 - Łódź (łódzkie)
1.Obsługa księgowa bieżących transakcji sprzedaży oraz zakupu.2.Kompletowanie dokumentacji oraz jej kontrola pod względem formalnym oraz merytorycznym. 3.Kontakt z klientami .4. Wykonywanie analiz oraz raportów na potrzeby działu sprzedaży.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "FREWEX" TADEUSZ FREJ - 2017-09-04 - Oświęcim (małopolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Gliwice (śląskie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentów transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-12-20 - Strzelce Opolskie (opolskie)
planowanie kampanii reklamowych;dbanie o zawartość stron www;pisanie artykułów promocyjnych firmowych;nadzór nad wykonaniem reklam;organizacja wydarzeń typu targi, seminaria;rozmowy z mediami (głównie portale i gazety);przeprowadzanie ankiet;dbanie o wizerunek firmy
MULTIPROJEKT AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, bardzo dobra znajomość języka angielskiego, swoboda w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z klientami, samodzielność w pracy, dyspozycyjność, prawo jazdy kat. B, kultura osobista i techniczna. Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem.
Pohl & Pohl Sp. z o. o. - 2016-03-21 - Racibórz (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Suchy Las (wielkopolskie)
do uzgodnienia
KREO STYL LINDA MAZUR - 2018-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- opracowywanie receptur nowych odmian materiałów polimerowych, - prowadzenie badań związanych ze zmniejszaniem stopnia palności tworzyw,- badanie procesów modyfikacji tworzyw, - prowadzenie prac o charakterze badawczo-rozwojowym z zakresu wytwarzania, przetwarzania i recyklingu materiałów polimerowych.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-04-05 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)