SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Kraków oferta pracy MULTIPROJEKT AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: planowanie kampanii reklamowych;dbanie o zawartość stron www;pisanie artykułów promocyjnych firmowych;nadzór nad wykonaniem reklam;organizacja wydarzeń typu targi, seminaria;rozmowy z mediami (głównie portale i gazety);przeprowadzanie ankiet;dbanie o wizerunek firmy
Data publikacji: 2016-01-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: MULTIPROJEKT AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna, 31-553 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie kampanii reklamowych;dbanie o zawartość stron www;pisanie artykułów promocyjnych firmowych;nadzór nad wykonaniem reklam;organizacja wydarzeń typu targi, seminaria;rozmowy z mediami (głównie portale i gazety);przeprowadzanie ankiet;dbanie o wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Pozostałe dane oferty: Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16; wynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą; miejsce pracy Kraków, ul. Fabryczna; umowa o pracę na czas określony; firma zapewnia możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej oraz kart Multisport
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: zaangażowanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Organizacja własnej pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: sumienność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Konieczna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Nazwa pracodawcy:
MULTIPROJEKT AUTOMATYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Adres pracodawcy:
Fabryczna 20A, 31-553 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą poprzez wysłanie CV na adres e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 20A
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.01.2016
Oferta pracy ważna do: 23.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa
SenioDi Pflege Brygida Więcek - 2018-03-27 - Gogolin (opolskie)
nauka prowadzenia baz danych, nauka prowadzenia konwersacji telefonicznych, poznanie technik sprzedaży, obsługa urządzeń biurowych, obsługa sekretariatu, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Chorzów (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientem. Pracodawca zapewnia niezbędne narzędzia tj. samochód, laptop, telefon. Praca w dynamicznym zespole, atrakcyjne warunki wynagrodzenia. Mile widziane doświadczenie w pracy z branżą kosmetyczną mile widzianne.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-14 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, prowadzenie dokumentacji dot. zatrudnienia, płac, ZUS, GUS, PEFRON, organizacja i koordynacja zamówień publicznych
Muzeum Okręgowe w Sandomierzu - 2017-11-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych, praca w siedzibie firmy i w terenie
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe FINO Sp. z o.o. - 2016-06-15 - Chełm (lubelskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
zajęcia indywidualne z uczniem niepełnosprawnym ruchowo
GIMNAZJUM w Środzie Śląskiej - 2016-09-09 - Środa Śląska (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów, udzielanie informacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:- kontakt z klientem,- dobór, przygotowywanie i prowadzenie kampanii marketingowych- dbanie o wizerunek firmy
Sawinet Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Stary Sącz (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Warszawa (mazowieckie)
1.Serwisowanie oraz przeglądy konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego tym:wykonuje lub zleca okresowe badania techniczne elementów, np. wymianę oleju bądź elementów uszkodzonychdba o sprawność i odpowiednie warunki składowania elementów i części zamiennychdba o zabezpieczenie elementów naprawczych do układów hydraulicznych poprzez wyprzedzające składanie zamówień do Działu Zakupów2.Wsparcie techniczne w tym: wspomaga w czasie montażu i rozruchu układów hydraulicznych na budowach uczestniczy w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań. 3.Nadzoruje i kontroluje:dba o odpowiednie oznaczenie elementów w celu zapobiegania pomyłkom w czasie wydawania sprzętu na budowęuczestniczy w rozruchu układów hydraulicznych na realizowanych kontraktachusuwa ewentualne usterki powstałe podczas realizacji kontraktów4.Prowadzi dokumentację potwierdzającą przeglądy okresowe urządzeń hydraulicznych oraz UTB
ULMA CONSTRUCCION POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-05-10 - Brwinów (mazowieckie)
wędliniarz (do przyuczenia).
JANO A. Serwatka Spółka Jawna - 2016-11-08 - Zabrze (śląskie)
wsparcie techniczne, w zakresie rozwiązywania w projektach inwestycyjnych bieżących tematów związanych z branżą ogólnobudowlaną,przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia zgodnych z wymogami pzp, wymaganych do pozyskania projektanta lub wykonawcy robót, przygotowanie wymagań dla podmiotów ubiegających się o udział w postępowaniu związanym z prowadzonymi w dziale projektami, uczestnictwo w pracach komisji oceniającej i wyłaniającej usługodawcę, wydawanie wytycznych i założeń do projektowania, konsultowanie projektu i jego odbiór w imieniu zamawiającego, analiza rozwiązań alternatywnych, rozpoznawanie rynku pod kątem najbardziej optymalnych z punktu widzenia projektu technologii i materiałów, projektowej współpraca z projektantami, wyjaśnienie wątpliwości i zastrzeżeń do projektu w fazie projektowej oraz realizacji inwestycji; przygotowywanie harmonogramów robót; wsparcie dla osób prowadzacych projekt; weryfikacja lub sporządzenie kosztorysów; dokonywanie przegladów rocznych i pięcioletnich obiektów budowlanych; koordynowanie i organizacja pracy brygady remontowej; forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie- do negocjacji; wynagrodzenie od 2600 zł brutto; system wynagradzania w zalezności od formy zatrudnienia; godz. pracy do uzgodnienia
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-05-31 - Słupsk (pomorskie)
Optymalizacja kont klientów Google Adwards
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Kraków (małopolskie)
Planowanie, koordynacja i optymalizacja procesu logistycznego
GLOBAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)
prowadzenie rekrutacji, dokumentacji i akt osobowych pracowników zagranicznych, organizacja spotkań z klientami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Armenii, Mołdawii
NEW WORK PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-07-19 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, elektryki, sumienność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków, dyspozycyjność. Firma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia w formie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności (do negocjacji), pakiet socjalny. Zakres obowiązków: wykonywanie napraw i remontów maszyn i urządzeń, wykonywanie drobnych napraw i konserwacja wyposażenia. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy kadry (at) adanex.pl.
MONIKA HUK - 2018-04-10 - Radlin (śląskie)
Prowadzenie rachunków klientów, bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z magazynem oraz z działem sprzedaży- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów/produktów/surowców,-kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w obszarze logistyki, tj. zaopatrzenia, przepływu i dystrybucji materiałów wewnątrz firmy, a także bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo - transportowej,- przyjmowanie i ewidencjonowanie zamówień klientowskich,- współuczestnictwo w inwentaryzacji i zużycia materiałów,- przygotowanie dokumentacji produkcyjnej,- komunikacja z klientami w zakresie realizacji zamówień i spełniania wymagań klienta,- ustalanie w razie konieczności zmiany terminu dostawy wyrobów do klienta,- realizacja celów logistycznych- uczestnictwo w audytach zewnętrznych i wewnętrznych
MPT Poland Spółka z o.o. - 2018-03-06 - Mielec (podkarpackie)
Specjalista ds. technicznych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Tarnów (małopolskie)
szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl zakładka oferty pracy
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2017-05-26 - Słupsk (pomorskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- Główne obowiązki: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.- Oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:15-14:15. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Dobra organizacja pracy własnej, Dobra umiejętność obsługi MS Office. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, Upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych. Znajomość produktów finansowych.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Drawsko (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, tworzenie bazy danych, obsługa urządzeń biurowych, prace powierzone przez przełożonego, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
SPARTA UA & PL Sp. z o.o. Agencja zatrudnienia nr KRAZ 11901 - 2016-02-09 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zagranicznych, rekrutacja pracowników
ECO O&Z Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Wola Ociecka (podkarpackie)