SPECJALISTA DS. INFORMATYKI Olsztyn oferta pracy Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Wynagrodzenie: od 1 050 PLN
Zakres obowiązków: nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Data publikacji: 2018-03-16
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sprzętu informatycznego; zabezpieczenie odpowiedniej ochrony przed utratą danych zapisanych na nośnikach elektronicznych; instalowanie i konserwacja sprzętu informatycznego; bieżące usuwanie awarii sprzętu informatycznego; aktualizacja strony internetowej i Biuletynu Informacji Publicznej; szkolenie i pomoc pracownikom w pracy na stanowiskach komputerowych; zapewnienie bezpieczeństwa informacji (administrowanie systemem i siecią komputerową; okresowa kontrola zgodności posiadanych licencji z oprogramowaniem na komputerach użytkowników oraz serwerach; dokonywanie audytu oprogramowania zainstalowanego w komputerach użytkowników;administrowanie programem antywirusowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 050 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INFORMATYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik informatyk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 050 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Data zakończenia pracy: 30.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Technik informatyk* (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane: wykształcenie średnie lub wyższe; obywatelstwo polskie; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; doświadczenie zawodowe minimum 3 lata Wymagania dodatkowe: łatwość nawiązywania kontaktów; zdolności interpersonalne; komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań; rzetelność i dokładność; umiejętność organizacji pracy; umiejętność radzenia sobie ze stresem; chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE:- Życiorys/CV i list motywacyjny,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy,- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia,- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- Dokumenty należy złożyć do: 23.03.2018 r.- Decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- Miejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-19/I/2018".
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Artyleryjska
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik informatyk*
Data dodania oferty pracy: 16.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowników, wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczaanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do GUS i US, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik.
Andrex-Dąbrowski Sp.J. - 2016-10-13 - Brzyście (podkarpackie)
obsługa sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Zgórsko (świętokrzyskie)
Sprzedaż elektroniki użytkowej (RTV, AGD) oraz artykułów BHP
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA MCOMM MARIUSZ MUCHA - 2015-12-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Praktyczna znajomość naliczania wynagrodzeń, obsługa programu płatnik. Prowadzenie administracji kadrowej - pełna dokumentacja pracownicza. Tworzenie deklaracji i sprawozdań.
FENIKS V Sp. z.o.o - 2018-03-07 - Żary (lubuskie)
Praca umysłowa na samodzielnym stanowisku, obsługa programów kadrowo - płacowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-20 - Płock (mazowieckie)
jw.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Zadaniem zatrudnionej osoby będzie planowanie, koordynowanie, weryfikowanie działań i kampanii reklamowych w zakresie reklam wielkopowierzchniowych, pozyskiwanie nowych obiektów pod reklamy wielkopowierzchniowe, oraz dbanie o stan techniczny istniejących reklam.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. - 2018-05-14 - Krosno (podkarpackie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem - sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych - bieżące wsparcie klientów biura - przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-09 - Bełchatów (łódzkie)
Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, pozyskiwanie nowych i utrzymanie bieżących kontrahentów, czynne uczestniczenie w strategii rozwoju sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych wysyłanie zapytań ofertowych, monitorowanie rynku, aktywne reagowanie w celu rozwoju efektywności sprzedaży, raportowanie wyników pracy.
FRUIT-GROUP SP.ZO.O - 2016-12-20 - Dąbrówka Stara (mazowieckie)
przewóz krajowy towarów, umiejętności mechaniczne
PHU TRANS MAX KALCZYŃSKI MIROSŁAW - 2017-08-23 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-Transport towarów na terenie UE,-Osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres: ontario2 (at) wp.pl- Wynagrodzenie do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA BLONDI SYLWIA STATKIEWICZ - 2018-02-08 - Tczew (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; co najmniej 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; znajomość programu OPTIMA; zakres obowiązków: sporządzanie ofert sprzedaży; obsługa krajowego i zagranicznego klienta w zakresie sprzedaży wyrobów; wystawianie faktur i dowodów kasowych; obsługa kasy gotówkowej; sporządzanie raportów sprzedaży; analiza kosztów, monitorowanie i windykacja należności; sporządzanie sprawozdań GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
FABRYKA DRUTU GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-26 - Gliwice (śląskie)
analiza dokumentacji projektowej i materiałów przetargowych, opracowywanie kosztorysów, kompleksowe przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych w zakresie formalno-prawnym, sporządzanie zapytań ofertowych, sporządzanie wniosków materiałowych, pozyskiwanie i gromadzenie informacji na temat planowanych inwestycji i organizowanie przetargów
Firma Usł.-Handl. "ELGAR" Ireneusz Lipiński - 2017-05-12 - Józefów (łódzkie)
promocja oraz marketing piłki siatkowej, stworzenie dzieła polegającego na wykreowaniu sportowca lub treneramiejsce wykonywania pracy: Bydgoszcz + teren całego krajupremia uznaniowa do wynagrodzenia
SPORTOWA AGENCJA MEDIALNA SAM-SPORT Alicja Malinowska - 2016-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGOPRZYJMOWANIE I SKŁADANIE ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW ROZLICZANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH
FIRMA HANDLOWA KINGMAN SP. ZO.O. - 2018-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymanie czystości pokoi biurowych.
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości, sprawozdawczość finansowa, rozliczanie finansowe, zapewnienie terminowego ściagania należności, archiwizowanie i należyte przekazywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowych;
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-04-10 - Koszalin (zachodniopomorskie)
kompleksowe prowadzenie akt, sporządzanie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem, obsługa korespondencji (odbieranie poczty i odpowiedzi na pisma wysyłanie)
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Tuchów (małopolskie)
-koordynowanie i prowadzenie projektów dla operacji Heineken w zakresie ich procesu, zapewniając terminowe rezultaty i zarządzając wszystkimi lokalnymi i zewnętrznymi partnerami; -analizowanie i identyfikowanie możliwych udoskonaleń procesów, systemów i metod pracy w ramach procesu -prowadzenie projektów od początku do końca w uzgodnionym terminie zapewniając prawidłowe planowanie zasobów, identyfikację rozwiązań i skuteczne zarządzanie zmianami w całej organizacji -aktywne informowanie odpowiedniego działu oraz zainteresowanych stron o realizacji projektu w celu efektywnej identyfikacji ryzyka / problemów / zależności pojawiających się w trakcie projektu -zapewnienie i koordynowanie oceny wpływu proponowanych zmian -obsługiwanie migracji procesowych projektów (w ramach i poza oddziałem firmy) -wsparcie działań z zakresu zarządzania zmianą w odniesieniu do wprowadzonych zmian -zapewnia zgodności projektu z wytycznymi oraz z innymi procesami / systemami
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
utworzenie bazy danych klientów, wysyłka towaru, tworzenie ofert z zakresu turystyki, administrowanie grup i stron na portalach społecznościowych,kontakt z dystrybutorami
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Istebna (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie: zamiatanie, odkurzanie, mycie, wycieranie, wietrzenie pomieszczeń, opróżnianie koszy na śmieci, dezynfekacja urządzeń sanit. hig., pastowanie i froterowanie podłóg, mycie okien
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
•OBSŁUGA KADROWA PRACOWNIKÓW: PRZYGOTOWYWANIE UMÓW, ZAŚWIADCZEŃ I INNYCH DOKUMENTÓW KADROWYCH, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ ADMINISTRACYJNĄ I PERSONALNĄ PRACOWNIKÓW•PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, URLOPÓW PRACOWNICZYCH, ZWOLNIEŃ LEKARSKICH•OBSŁUGA ADMINISTRACYJNO-PRAWNA CUDZOZIEMCÓW W POLSCE•PRZYGOTOWYWANIE DANYCH PŁACOWYCH•WSPÓŁPRACA Z INSTYTUCJAMI PODATKOWYMI I UBEZPIECZENIOWYMI
SYNERTE SP. Z O.O. - 2017-05-29 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację.2. Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu. 3. Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem.4. Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. 5. Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.6. Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. 7. Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta8. Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. 9. Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-01-10 - Złotów (wielkopolskie)
sprzedaż na stoisku mięso-wędliny,obsługa klienta, dbałość o czystość na stanowisku pracy
Andrzej Kucharzyk F.H.U. TARRA-TRANS - 2018-04-04 - Gromnik (małopolskie)