SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Nowy Sącz oferta pracy TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2017-02-22
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: dni robocze, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Elektrodowa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: produkcja stolarki budowlanej z PCV
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.02.2017
Oferta pracy ważna do: 21.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji, przygotowywanie i aktualizowanie dokumentów
RPI GROUP SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Piaseczno (mazowieckie)
Organizowanie pracy i kierowanie zespołem , montaż demontaż rusztowań - nadzór, praca przy komputerze - fakturowanie wynajmu i sprzedaży, sporządzanie ofert wynajmu rusztowań
M-S PICO Rusztowania Sp. z o.o. - 2018-05-01 - Borowina (lubuskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gliwice (śląskie)
- Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP- Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy i stwierdzenia chorób zawodowych- doradztwo w zakresie przepisów i zasad BHP- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących BHP- prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP
"Kwiecińscy" Ośrodek Szkolenia Biuro Usług BHP i P.POŻ - 2017-02-06 - Pępowo (wielkopolskie)
obowiązki służby bhp
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Legnica (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert dla klientów, uzupełnianie systemów rezerwacji w oparciu o zadane kryteria, przygotowywanie i rezerwacja oferty grupowej, poszukiwanie klientów, uzupełnianie firmowej strony internetowej, znajomość przepisów prawnych, praca 40 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
GOLD WAY PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-25 - Jaworowa (mazowieckie)
udziała w targach branżowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów,, przygotowywanie ofert handlowych i marketingowych
PARTNER SYSTEMS SP. Z O.O. - 2016-06-21 - Człuchów (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie mile widziane
SPÓŁDZIELCZY ZAKŁAD MECHANICZNY W KOŹMINIE WIELKOPOLSKIM - 2018-02-12 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
świadczenie usług informatycznych dla kontrahentów tureckich firmy, programowanie różnych aplikacji, współpraca z pracodawcą i kontrahentami, w tym tureckimi
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Tarczyn (mazowieckie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
zadania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika- określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanowisko.
PRO TEAM LOGISTIK Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, ekspozycja towaru, prace magazynowe, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z owu.- umiejętnośc szybkiego uczenia się, samokształcenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Łódź (łódzkie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-05 - Warszawa (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:rekrutacja, selekcja pracowników z Ukrainy; analiza zapotrzebowania personelu u pracodawców; tworzenie analiz i zestawień na potrzeby agencji;WYMAGANIA - OCZEKIWANIA PRACODAWCY:wykształcenie wyższe o kierunku marketing lub podobne; minimum pół roku doświadczenia w pracy w agencji pracy tymczasowej; znajomość procesów rekrutacji; bardzo dobra znajomość obsługi programów Office; znajomość obsługi programu CRM OPTIMA; biegła znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w mowia a także w piśmie;
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Lubliniec (śląskie)
Pozyskiwanie nowych kilentów, przedłużanie umów, podtrzymywanie relacji handlowych
STUDIONET MEDIA DANUTA GRZEGORCZYK - 2018-02-13 - Kielce (świętokrzyskie)
opracowywanie projektów dotyczących edukacji i pracy programów krajowych i międzynarodowych.
kontakt przez OHP - 2017-11-22 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie i realizacja strategii marketingowych i PR-owej. Opracowywanie materiałów tekstowych w j. polskim i j. angielskim.
INGLOT SP. Z O.O. - 2017-01-23 - Przemyśl (podkarpackie)
kierowanie sam. ciężarowym
Usługi Transportowe Piotr Adamczyk - 2017-09-13 - Czersk (pomorskie)
Odpowiada za kompleksową obsługę procesu sprzedaży przez Internet; Pozyskiwanie nowych klientów internetowych poprzez prowadzone działania marketingowe, Zamawianie towarów od dostawców z Chin i dbałość o bieżące zaopatrzenie.Praca w Krakowie oraz wyjazdy służbowe na terenie kraju i za granicę.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Kraków (małopolskie)
aktywne pozypozyskiwanie klientów we wszystkich sektorach rynku, utrzymanie i rozbudowa relzacji z klientem, przygotowanie ofert i prezentacja wg potrzeb klienta, odpowiedzialnośc za sprzedaż produktów rozwiązań, odpowiedzialność za budowanie pozycji marketingowej spółki.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Łuków (lubelskie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / -Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 1300-1710 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Docelowo praca na stałe. Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od lipca 2017r. - Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 4 lata pracy w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik.Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Naprawa elementów hydrauliki siłowej maszyn budowlanych.
Firma Handlowo-Usługowa Paweł Wójcik - 2016-11-29 - Legnica (dolnośląskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie odpowiedniej dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu na podstawie dowodów rozchodowych, rozmieszczanie i układanie przyjętych towarów na wyznaczonej powierzchni magazynowej, utrzymanie porządku i czystości w magazynie, prowadzenie dokumentacji magazynowej przy użyciu programów komputerowych lub metodami tradycyjnymi, czynny udział w inwentaryzacjach, doraźnych, ciągłych, zdawczo-odbiorczych. Wymagania: wykształcenie niepełne podstawowe, mile widziana ważna książeczka sanepidowska lub chęć jej wyrobienia, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, dyspozycyjność, motywacja do pracy, uczciwość, zaangażowanie w wykonywaną pracę.
E-LILA Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Szemud (pomorskie)
Rynek Pracy
kontakt przez PUP - 2016-12-20 - Suwałki (podlaskie)
Montaż urządzeń sanitarnych, sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.
Firma Usługowo-Handlowa "MONTER" - 2016-09-20 - Bochnia (małopolskie)
Praca przy wykańczaniu wnętrz, malowanie, tapetowanie, układanie glazury, prace rozbiórkowe.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Jastrzębniki (wielkopolskie)