SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Brzyście oferta pracy Andrex-Dąbrowski Sp.J.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Naliczanie wynagrodzeń pracowników, wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczaanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do GUS i US, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik.
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Brzyście (podkarpackie)
Pracodawca: Andrex-Dąbrowski Sp.J.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-307 Brzyście 35, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Naliczanie wynagrodzeń pracowników, wykonywanie czynności związanych z nawiązaniem i ustaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczaanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie ZFŚS, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do GUS i US, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzyście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gawłuszowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, preferowane kierunkowe, znajomość zagadnień z dziedziny Prawa pracy, znajomość programu Płatnik.
Nazwa pracodawcy: Andrex-Dąbrowski Sp.J.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
39-307 Brzyście 35, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Pozostałe osoby proszone są o bezpośredni kontakt z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Termin: pon-pt
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Gawłuszowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzyście
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 11.10.2016
Oferta pracy ważna do: 31.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
wyszukiwanie przetargów branży elektrotechnicznej, narzędziowej, instalacyjnej;analiza dokumentacji przetargowej;przygotowywanie wycen i ofert przetargowych;uczestnictwo w aukcjach, licytacjach i przetargach na platformach zakupowych;utrzymywanie kontaktów z dostawcami;negocjacje warunków cenowych;kompletacja dokumentacji przetargowej;prowadzenie zestawień i raportowanie;współpraca z działem handlowym;monitorowanie realizacji przetargów;
PHUP KRAK-OLD Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Skawina (małopolskie)
prowadzenie projektó rekrutacyjnych - poszukiwania kandydatów na rynkach wschodnich, kompletowanie dokumentów niezbędnych do zatrudnienina cudzoziemców, legalizacja pobytu, utrzymywania stałego kontaktu z kandydatami
SMART Project Rokicki Śliwka Spółka Jawna - 2017-02-10 - Poznań (wielkopolskie)
Zapoznanie sie z przepisami i regulaminami, wyszukiwanie ofert transportu,zamawianie odpowiednich transportów przygotowywanie sokumentacji przewozowych (CMR) celnych, zapoznanie się z asortymentem firmy, parametrami maszyn i ich właściwościami, negocjowanie ofert i warunków, analiza i planowanie transportów, współpraca ze wszystkimi działami w firmie, pomoc w przygotowywaniu raportów i analiz związanychz procesem logistycznym.
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Rumia (pomorskie)
obsługa oraz pozyskiwanie klientów, przygotowanie oraz prezentacja ofert, sprzedaż samochodów oraz wyszukiwanie ciekawych ofert na rynku
"MAZUREK" Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
realizacja wykonywanych zadań administracyjnych, przygotowywanie dokumentacji związanej z organizacją imprez masowych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonywania zadań administracyjnych, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, nadzór nad obiektem ICK
Iławskie Centrum Kultury w Iławie - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Zgodnie ze stanowiskiem. Koordynowanie realizacji procesu produkcyjno sprzedażowego szczepionki, wybór oraz zarządzanie pracą dostawców zewnętrznych. Bieżące raportowanie postępów prac, tworzenie i zarządzanie budżetem. Tworzenie i aktualizowanie dokumentacji projektowej. Ścisła współpraca z klientami wewnętrznymi, zarządzanie zespołem projektowym.
"BIOMED-LUBLIN" Wytwórnia Surowic i Szczepionek S.A. - 2018-02-12 - Lublin (lubelskie)
kontakt z klientami i partnerami w języku niemieckim, obsługa kontraktów, nawiązywanie współpracy, organizacja i koordynacja wyjazdu personelu opiekuńczego
PFLEGE MIT HERZEN 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA KATOWICE - 2016-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów biura podróży, proponowane wynagrodzenie od 2000 zł brutto - do negocjacji, w zależności od kwalifikacji. Praca w godzinach 09.30 - 17.30
Axis Agencja Gospodarcza Elżbieta Śliwko - 2017-10-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)
zarządzanie i katalogowanie współpracy z kontrahentami z rynku ukraińskiego, rosyjskiego i białoruskiego, tworzenie dokumentów między innymi faktur sprzedaży dla klientów z Ukrainy, Rosji i Białorusi, wprowadzanie, weryfikacja i zarządzanie danymi w programach pakietu MS Office, kontrola nad kontraktami z klientami, tworzenie zleceń sprzedaży i zamówień, administracja i kontrola danych w systemie, usprawnianie poszczególnych aplikacji bazy danych na podstawie bieżących analiz pracy systemu, porządkowanie informacji zawartych w bazie, zgodnie z potrzebami danej aplikacji, za pomocą procedur i programów sortujących, usuwanie informacji zbędnych lub tracących ważność, dokonywanie wyboru i weryfikowanie metod pomiarowych i programów testujących, pozwalających określić przydatność i efekt
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-06-13 - Warszawa (mazowieckie)
- Obsługa zleceń załadunków i rozładunków (Polska, Ukraina, Rosja, Węgry, Czechy, Słowacja). Bieżąca statystyka zleceń transportowych. Obsługa platformy programowej 1S. Praca w siedzibie firmy oraz na terenie Europy. Kontakty z kontrahentami z krajów: Polska, Ukraina, Rosja, Węgry, Czechy, Słowacja.- Znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego jest wymagana do kontaktów z dostawcami i odbiorcami z terenu Rosji i Ukrainy.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w nienormowanym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku w ciągu ostatnich dwóch lat. Wymagane doświadczenie zawodowe w raportowaniu i wykonywaniu analiz statystycznych zleceń transportu logistyki i dostaw. Wymagana znajomość obsługi platformy 1S. Mile widziana znajomość języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Katowice (śląskie)
Realizacja zadań sprzedażowych, profesjonalna obsługa klienta, udzielanie porad w doborze produktu, bieżące prace związane z ekspozycja towaru, przyjmowanie dostaw, umiejętność pracy w zespole, przestrzeganie standardów oraz procedur w salonie, doświadczenie w sprzedaży. Umowa na 2 lata; godziny pracy: 10.00- 18.00, system czasu pracy wg grafiku
Słupska Fabryka Obuwia NORD Meka Sztrajbel Spółka Jawna - 2018-02-23 - Włynkowo (pomorskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-12-04 - Opole (opolskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-08-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Nadzór i utrzymanie w dobrym stanie technicznym maszyn i urządzeń w firmie. Prowadzenie okresowych przeglądów technicznych. Organizacja pracy mechaników-konserwatorów. Prowadzenie dokumentacji technicznej.
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Grodzisku Mazowieckim - 2017-09-20 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Opracowanie PPAP lub PPF, nadzór nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupełnianie portalów klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwierających (znajomość norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwołanie teamu), opracowanie CP, wspólne z DTP opracowanie wytycznych dotyczących sposobów kontroli wyrobu oraz ich częstotliwości, dobór urządzeń pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolności maszyn i procesu, analiza danych statystycznych procesów. Tworzenie wizualizacji do problemów wewnętrznych, walidacja wyrobów i procesów.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-01-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
przeprowadzanie procesów zakupowych zgodnie z wewnętrznymi przepisami Spółki (przygotowanie zapytań ofertowych, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie zamówień); wystawianie i obsługa zapotrzebowań i zamówień; ścisła współpraca z innymi działami w firmie; monitorowanie zawartych umów i analiza rynku dostawców; pogłębianie współpracy z aktualnymi dostawcami oraz poszukiwanie dostawców alternatywnych; praca w systemie ERP; sporządzanie analiz, raportów i zestawień; tworzenie i wdrażanie projektów optymalizujących zakupy
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-04 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2017-10-09 - Świdnica (dolnośląskie)
praca laboratoryjna
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Radzymin (mazowieckie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe (geodezja i/lub marketing), mile widziane doświadczenie zawodowe w handlu i/lub geodezji; znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; zdolności interpersonalne, umiejętność organizowania czasu pracy oraz umiejętności negocjacyjne; obsługa komputera, w tym pakietu Office, poczty elektronicznej i Internetu; budowanie relacji z klientami; utrzymywanie kontaktów z kontrahentami; obsługa zamówień; zarządzanie akcjami marketingowymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
FOIF POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-08 - Gliwice (śląskie)
zakłądanie oraz powadzenie dokumentacji personalnej zatrudnionych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie eweidancji nieobecności pracowników i czasu pracy, sporządzanie niezbędnych dokumentów oraz zaświadczeń dla pracowników, systematyczne wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu kadrowego, nadzór nad terminowością badań medycyny pracy, obsługa opieki medycznej pracowników, w tym bieżące zgłaszanie, wyrejestrowywanie pracowników, korzystających z abonamentu medycznego, rozliczanie kosztów świadczeń medycznych, wystawianie dokumentów i zaświadczeń dla pracowników, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników oraz zleceniobiorców do/z ubezpieczeń społecznych, przygototwywanie raportów i zestawień, sporządzanie sprawozdań do GUS, bieżący nadzór nad poprawnością akt osobowych, udzielanie informacji i wyjaśnień pracownikom z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Poznań (wielkopolskie)
Aktywne prowadzenie sprzedaży parasoli do agencji reklamowych i sieci handlowych. Kreowanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi.
Firma Kulik M. Kempa sp.j. - 2017-10-26 - Trzebnica (dolnośląskie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,e)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,f)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawyo świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,g)sporządzanie sprawozdań,h)tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,i)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-04-27 - Pruszcz Gdański (pomorskie)