SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC Bełchatów oferta pracy BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 100 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem - sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych - bieżące wsparcie klientów biura - przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Data publikacji: 2018-03-09
Lokalizacja: Bełchatów (łódzkie)
Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mazowiecka 33, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem - sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych - bieżące wsparcie klientów biura - przygotowanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS, GUS, PFRON - wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
praca w godzinach: 8-16, firma oferuje pracę w miłej atmosferze, możliwość doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bełchatów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bełchatowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bełchatów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE (wymagany staż - lata: 2)
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość programu Płatnik - mile widziana znajomość programu OPTIMA moduł płace kadry - sprawnego podejmowania decyzji - samodzielność i dobra organizacja pracy własnej - znajomość zagadnień kadrowo-płacowych - znajomość zasad zatrudniania na umowy cywilnoprawne, umowy o pracę - odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy:
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 33, 97-400 Bełchatów, powiat: bełchatowski, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: bełchatowski
Gmina pracodawcy: Bełchatów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bełchatów
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 33
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo - księgowa.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bełchatowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2018
Data dodania oferty pracy: 08.03.2018
Oferta pracy ważna do: 08.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•Obsługiwanie telefoniczne klientów na zasadach obowiązujących w firmie regulaminami i procedurami.•Wyjaśnianie zapytań i wątpliwości klientów•Prowadzenie dokładnej i rzetelnej historii kontaktów i zapytań klientów •Branie aktywnego udziału w szkoleniach mających na celu osiągnięcie pełni kwalifikacji potrzebnych do pracy •Wspieranie innych działów w ramach back’up-u ich zadańKANDYDAT PROSZONY JEST O KONTAKT TELEFONICZNY W CELU UMÓWIENIA SPOTKANIA.
Cross Finance Sp. z o.o. - 2019-06-10 - Starogard Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż telefoniczna plus wizyty u klientów. Załadunek, rozładunek towarów. Wystawianie aukcji internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie materiałów marketingowych i promocyjnych. Zarządzanie kampaniami AdWords.
INSTAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-10-03 - Limanowa (małopolskie)
-Planowanie, organizowanie i monitorowanie sprzedaży,-Ocena szans marketingowych związanych ze sprzedażą,-Opracowywanie analiz i raportów.
GRUPA WM Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Krosno (podkarpackie)
Nadzorowanie stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, przeprowadzanie wstępnych szkoleń BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy.
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Świętoszowie - 2019-06-11 - Świętoszów (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji, raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia, prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych, przyjmowanie gotówki do kasy z tytułu rozliczeń z kontrahentami, wystawianie dowodów wpłaty, sporządzanie raportów kasowych.
Zakład Gospodarki Komunalnej Lwówek sp. z o.o. - 2017-04-12 - Lwówek (wielkopolskie)
Organizowanie pracy kierowców oraz prace administracyjno-biurowe.
Zakład Przerobu Drewna Pluty Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2015-12-18 - Pluty (podkarpackie)
prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)
Ustalanie strategii sprzedaży przygotowanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Grójec (mazowieckie)
doradztwo techniczne w zakresie doboru sprzętu AGD oraz mebli wypoczynkowych i kuchennych. Sprzedaż, fakturowanie, ofertowanie produktów, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Tarnów (małopolskie)
Kompleksowa obsługa Spółek Grupy Kapitałowej w aspekcie kadr i płac,Prowadzenia akt osobowych oraz gromadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami, Samodzielne naliczanie wynagrodzeń ( umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), sporządzanie list płac;Obliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, rodzicielskich, itp.; Ustalanie uprawnień do rodzajów i wymiaru urlopów;Obsługa zajęć komorniczych,Wydawanie zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, Obsługa programu Płatnik ( zgłaszania i wyrejestrowanie pracowników, sporządzanie i wysyłanie comiesięcznych raportów i deklaracji rozliczeniowych, sporządzanie dokumentów korygujących, Obsługa portalu EPUEBieżąca współpraca z ZUS- udzielanie wyjaśnień w imieniu pracodawcy, Przygotowywanie danych o podatku dochodowym dla osób fizycznych,Sporządzanie deklaracji ZUS, PDOF, GUS, PEFRONWprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym TETA HR; Planowanie i monitorowanie harmonogramu szkoleń BHP i badań lekarskich; Archiwizowanie dokumentów kadrowo- płacowychWspółpraca z innymi działami firmy.
3W DYSTRYBUCJA BUDOWLANA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-06 - Ruda Śląska (śląskie)
pełna obsługa kadrowo płacowa, obsługa rachunków bankowych (płatności i rozrachunki)
Transtech Sp. z o.o. - 2019-06-17 - Police (zachodniopomorskie)
Specjalista do spraw rachunkowości
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagania:- wykształcenie wyższe lub średnie z zakresu policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej oraz posiadanie co najmniej 5 letniej praktyki w prowadzeniu administracji kadrowo-płacowej,- biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,- biegła obsługa komputera, - znajomość programu kadry i płace oraz Płatnik,- samodzielność w pracy i umiejętność szybkiego podejmowania decyzji,- dyspozycyjność,- umiejętność pracy w zespole, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.
CENTRUM ZDROWIA Sp. z o.o. - 2019-03-12 - Racibórz (śląskie)
Przygotowywanie niezbędnych dokumentów związanych z realizacja imprez, udział przy opracowaniu regulaminów imprez i konkursów, przygotowywanie i analizowanie list uczestników konkursu, udział w działaniach związanych z organizacją imprezy, kontakt z innymi instytucajmi i urzędami, poszukiwanie instytucji w celu wsparcia działań związanych z organizacją imprez, przygotowywanie treści materiałów promocyjnych, ścisła współpraca z inymi działami jednostki, wykonywanie innych zadań związanych z zajmowanym staowiskiem.
Pałac Młodzieży im. Obrońców Poczty Polskiej - 2018-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wystawianie faktur, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Lublin (lubelskie)
znajomość i rozumienie rysunku technicznego w budownictwie, skrupulatność, staż na stanowisku mile widziany
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną. Przekazanie do do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.Bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami. Prowadzenie bieżącej analizytreści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.Przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treścip po zebraniu stosownych uzgodnień.Posiadanie zbioru przepisów i wytychnych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jej uaktualnianie.Realizacja zamówieńpublicznych do 30000 Euro oraz wybranych powyżej.
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2019-09-12 - Gdańsk (pomorskie)
praca w sklepie koszykarskim w Toruniu
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Wspólpraca z lokalnymi szkołami w zakresie wskazywania potrzeb pracodawców; współpraca z pracdoawcami w zakresie przedstawiania możliwości przekwalifikowania pracowników; pozyskiwanie środków finansowych na organizację szkoleń i kursów; współpraca z kierownikami kształcenia praktycznego; wspólpraca z doradcami zawodowymi; rozpoznawanie potrzeb rynku pracy i przygotowanie ofert kształcenia praktycznego zaspokajających te potrzeby.
Głogowskie Centrum Edukacji Zawodowej - 2018-07-05 - Głogów (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
praca na stanowisku nierobotniczym w Dziale ds. Nadzoru Technicznego
Spółka Ciepł.-Energ. Jaworzno III Sp.z o - 2018-07-03 - Jaworzno (śląskie)
PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, ZAWIERANIE UMÓW ORAZ PROWADZENIE DOKUMENTACJI SPRZEDAŻOWEJ, ZNAJDOWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW I WARZYW Z REJONÓW ROLNYCH AZERBEJDŻANU I INNYCH KRAJÓW WSCHODNICH.
kontakt przez PUP - 2019-06-03 - Grójec (mazowieckie)
- przygotowanie wycen i udzielanie informacji o produktach firmy- obsługa zamówień ze sklepu internetowego- budowanie długofalowych relacji z Klientami firmowymi (B2B)
AGENCJA REKLAMOWA BILLY BOARD - 2019-05-07 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista ds rozliczeń i kotroli
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
MONTAŻ SYSTEMÓW ELEKTRYCZNYCH, TELETECHNICZNYCH, SZEROKO POJĘTEJ AUTOMATYKI ZWIĄZANEJ Z BUDOWĄ SYSTEMÓW "INTELIGENTNEGO DOMU" W HALACH I ZAKŁADACH PRZEMYSŁOWYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ELEKTRYCZNE, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE, BADANIA WYSOKOŚCIOWE POWYŻEJ 3 METRÓW; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY;
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów
SUDER & SUDER Sp.z o.o. - 2016-01-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Wystawianie faktur, wystawianie dokumentów magazynowych (PW, RW, WZ). Koordynacja wysyłek i rozliczanie magazynu.
CERRYS S.C. Ryskalok R., Ryskalok T. - 2016-02-02 - Wykroty (dolnośląskie)