SPECJALISTA DS. UMÓW Gdańsk oferta pracy 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW
Wynagrodzenie: od 3 427 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną. Przekazanie do do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.Bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami. Prowadzenie bieżącej analizytreści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.Przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treścip po zebraniu stosownych uzgodnień.Posiadanie zbioru przepisów i wytychnych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jej uaktualnianie.Realizacja zamówieńpublicznych do 30000 Euro oraz wybranych powyżej.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie umów i aneksów do podpisu, sprawdzanie treści umowy pod kątem zgodności uzgodnionego projektu z umową ostateczną. Przekazanie do do działu planowania terminów zakończenia zadań, wartości podpisanych umów w odniesieniu do przydzielonych limitów finansowych.Bieżące regulowanie aneksami warunków umownych, prowadzenie ewidencji związanej z umowami i aneksami. Prowadzenie bieżącej analizytreści zawartych umów, zgłaszanie nieprawidłowości oraz przygotowywanie aneksów. Prowadzenie przeglądu realizowanych umów i przekazywanie do Pionu Głównego Księgowego niezbędnych danych w celu przygotowania sprawozdawczości w tej dziedzinie.Przygotowywanie projektów umów wchodzących w skład SIWZ oraz skorygowanie ich treścip po zebraniu stosownych uzgodnień.Posiadanie zbioru przepisów i wytychnych resortowych związanych z prowadzoną działalnością, jej uaktualnianie.Realizacja zamówieńpublicznych do 30000 Euro oraz wybranych powyżej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 427 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie zależne od wysługi lat
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 427 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wynagrodzenie zależne od wysługi lat.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: 17 Terenowy Oddział Lotniskowy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 13, 80-240 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + list motywacyjny prosimy przesyłać na e-mail 17tol.sekretariat (at) ron.mil.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 13
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 27.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19226b94842d35d792c8c52825724b22
Podobne oferty pracy
- profesjonalna obsługa turystów (przyjmowanie rezerwacji telefonicznych i mailowych, nadzór nad płatnościami, przyjęcie i pożegnanie gości),- kompetentne informowanie na temat oferty firmy, - kontakt z właścicielami apartamentów (raportowanie o stanie lokali i obłożeniu), - pozyskiwanie nowych apartamentów do sieci, - sporządzanie dokumentacji biurowej,- sprawdzanie stanu mieszkań, - sporządzanie protokołów wyposażenia,- raportowanie stanu wyposażenia, napraw i usterek.
VISITO.PL Sp. z o.o. - 2019-08-19 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Nadzór nad procedurami kontroli dostarczanych materiałów, części kooperacyjnych i innych dostaw, odbioru gotowych elementów i wyrobów oraz samokontroli w procesie produkcyjnym;- Kontrolowanie jakości dostaw materiałów. półwyrobów i części kooperacyjnych;- Dokonywanie kontroli w procesie produkcyjnym;- Dokonywanie odbioru jakościowego wyrobów wg obowiązujących dla nich wymagań jakościowych;- Przestrzeganie przepisów dotyczących narzędzi i przyrządów kontrolno-pomiarowych i badawczych;- Odbiory techniczne u kooperantów, inicjowanie reklamacji do dostawców;- Konsultowanie z klientami wymagań jakościowych;- Pomiary i sprawdzenia wspomagające w toku produkcji nie stanowiące elementu odbioru operacji;
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-06-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
przygotowywanie zbrojenia do produkcji elementów betonowych, form do produkcji. Praca związana z produkcja elementów betonowych np. płyt, elementów ogrodzeniowych, kręgów betonowych itp.
FHUP MARKAZ - 2018-07-20 - Bachórz (podkarpackie)
• monitorowanie stanu zdrowia podopiecznego• toaleta ciała podopiecznego, zmiana bielizny osobistej i pościelowej, utrzymanie jej w czystości, pomoc w zaspokojeniu potrzeb fizjologicznych• podawanie leków, wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych• zapobieganie odleżynom i stanom zapalnym skóry• przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diety chorego• utrzymanie pomieszczeń chorego w czystości• wspieranie psychiczno-pedagogiczne, edukacyjno-terapeutyczne, podtrzymywanie indywidualnych zainteresowań chorego• pomoc w czynnościach domowych takich jak: pranie, sprzątanie, odkurzanie, robienie zakupów, płaceniu rachunków• pomoc w sprawach urzędowych (ZUS, NFZ, Urząd Skarbowy, bank, poczta)• towarzyszenie podczas wizyt lekarskich
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem w języku rosyjskim (telefon, e-mail, spotkania biznesowe), kontrola wysyłek/zamówień zagranicznych.
BAKS Wytwarzanie Osprzętu Instalacyjno-Elektrotech Kazimierz Sielski - 2017-03-02 - Karczew (mazowieckie)
Hurtownia art. bieliźniarsko-pończoszniczych i odzieżowych.Obsługa sklepu internetowego, strony internetowej. Sprzedaż i administrowanie sklepem internetowym. Wprowadzanie artykułów, oferowanie ich na stronie, przygotowywanie towarów do wysyłki.
IGA Kotkowska i Wasiak Spółka Jawna - 2018-01-16 - Łódź (łódzkie)
kontakt z klientem w sprawach dotyczących jakości produkcji,rozpatrywanie reklamacji,opracowanie planu poprawy we współpracy z działem produkcyjnymPPAP,przygotowywanie raportow 8D,tworzenie dokumentacji związanej z zatwierdzeniem procesu produkcji,współpraca w zespołach interdyscyplinarnych w zakresie tworzenia dokumentów takich jak FMEA,ControlPlan
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-10-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Orientacja na Klienta, uprzejmość, grzeczność, pogodne usposobienie, obsługa Klientów w zakresie sprzedaży paliw w dniu powszednie, dbałość o czystość i porządek na placu sprzedaży
Sławomir Brygier Markor - 2016-03-30 - Krzywiń (wielkopolskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-06-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Zapewnia realizację zadań przez utrzymanie i użytkowanie obiektów w TJO.Praca w godz. 7.00-15.00 w Bielsku-Białej.Umowa o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreślony.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH Oddział w Bielsku-Białej - 2019-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów biznesowych, realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy, utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, obsługa systemów sprzedażowych firmy, bieżące raportowanie działań sprzedażowych, dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
-projektowanie i wdrażanie biznesowych rozwiązań informatycznych przy pomocy technologii Microsoft i Java- udoskonalanie, wspieranie i zachowanie istniejących juz aplikacji EASY DMS i DMP w oporaciu o Microsoft Dynamics CRM oraz Intranet w oparciu o aplikację SharePoint- uczestniczenie w projektach jako speclaista w obszarze technicznym- przeprowadzanie różnych zadań w celu wsparcia rozpoczętych procesów pełnienie roli drugiej linii wsparcia- wykonywanie różnego rodzaju zadań związanych z administrowaniem bazy danych- zapewnienie cyklicznych oraz ad hoc raporty do menadżera- wspieranie biznesu poprzez wprowadzanie operacyjnych oraz ad hoc zmian- upewnianie się, że wswzytskie usługi, cele i zamierzenia są osiągnięte
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Zabierzów (małopolskie)
Sprzedaż lakierów samochodowych, zestawianie stosownych zamówień (lakiery samochodowe), praca w godz. 8-16
ARASYSTEM JACEK BUDNIOK - 2016-09-19 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Staz dla osób do 30 roku życia ze środków POWER. Staż w firmie M-INTERNET ul. Poznańska 20 w Pyrzycach, w godzinach od 08 do 16.
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
j.w
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-11-17 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja pracy w oddziale , sprawdzenie prawidłowości działania maszyn i urządzeń , kontrola stanu sanitarnego pomieszczenia pracy, sporządzanie grafiku pracy dla podległego personelu, rozliczanie miesięczne karty pracy podległych pracowników, kontrola identyfikacji towarów, współpraca z mistrzami innych oddziałów oraz menadżerami.
SUPERDROB ZAKŁADY DROBIARSKO MIĘSNE S.A. - 2016-08-23 - Karczew (mazowieckie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające drogą elektroniczną, telefoniczną, poprzez fax/czat, korespondencją tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Kontakt z innymi działami firmy w sprawie zgłoszonych problemów. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) SP. Z O.O. - 2016-02-03 - Wrocław (dolnośląskie)
profesjonalna obsługa klientów na rynku polskim oraz niemieckim, analiza potrzeb klienta, przygotowywanie ofert handlowych, realizowanie założonych planów sprzedaży i tworzenie analiz z ich wykonania, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji handlowej, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; godz. pracy 8-16
Perla Polska Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-06-20 - Głobino (pomorskie)
-pozyskiwanie pracowników-samodzielna realizacja projektów rekrutacyjnych-budowanie i aktualizowanie bazy kandydatów-budowanie i utrzymywanie relacjji z zleceniobiorcami-weryfikacja i selekcja kandydatów
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-01-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-04 - Łomża (podlaskie)
kompleksowa obsługa klientów sklepu stacjonarnego i internetowego, budowanie i podtrzymywanie pozytywnych relecji z klientami, wystawianie paragonów oraz faktur, udzielanie informacji o towarach/produktach w sklepie, doradzanie klientom w sprawie doboru odpowiedniego produktu dla klienta, prezentowanie klientom oferty handlowej firmy, przygotowywanie promocji sprzedażowych, dbanie o odpowiednią ekspozycję w sklepie stacjonarnym, obsługa reklamacji oraz zwrotów, obsługa paneli sprzedażowych i konta allegro, realizacja zamówień internetowych, nadzorowanie zamówień towaru, aktualizacja opisów produktów na stronie www, przyjmowanie i sprawdzanie dostaw towaru, tworzenie contentu na stronę internetową oraz do mediów społecznościowych, sporządzanie raportów na temat sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Chełm (lubelskie)
opieka nad stroną www, wprowadzanie drobnych korekt i aktualizacji, tworzenie mailingów reklamowych, tworzenie dokumentacji produktowej (karty technologiczne, deklaracje zgodności), opieka nad profilem FB
"ITBUD" Zakład Nowych Materiałów Budowlanych Sp.z o.o. - 2017-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
Praca przy tartaku, sortowanie.
Eksport-Import "TRANS-TRAK' - 2017-01-23 - Tenczyn (małopolskie)
Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2018-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
1. organizacja i koordynacja działań w ramach realizowanych projektów, zgodnie z treścią umowy oraz wniosku o dofinansowanie wg. "harmonogramu" działań i "szczegółowego budżetu"; 2. przygotowanie rozliczeń, wniosków o płatność oraz sprawozdań merytorycznych z realizacji projektu w terminach wynikających z umowy o dofinansowanie oraz harmonogramu płatności; 3. poszukiwanie i rekrutacja wykładowców oraz podwykonawców dla realizacji działań edukacyjnych; 4. prowadzenie i archiwizacja pełnej dokumentacji prowadzonych działań; 5. realizacja działań promocyjnych związanych z wdrażanymi projektami; 6. prowadzenie ewidencji beneficjentów ostatecznych
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Poznań (wielkopolskie)
Kontakt z dostawcami w kwestiach transportowo-spedycyjnych, współpraca oraz nadzór nad dostawami usług, współpraca z biurami sprzedaży, przeprowadzanie negocjacji z firmamami transportowymi oraz logistycznymi, opracowywanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań transportowych i logistycznych dla poszczególnych regionów i grup klientów, bieżąca kontrola kosztów transportowych, logistycznych, kontrola realizacji wysyłek.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-09-19 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
wyszukiwanie nowych firm/klientów za pomocą Internetu, dzwonienie, rozmowa z potencjalnym klientem, przygotowywanie i wysyłanie ofert, wyjazdy do klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi i nowymi klientami
NORSTEEL Sp. z o.o. - 2019-02-04 - Świdnica (dolnośląskie)
Przygotowywanie potraw zimnych, ciepłych. Obsługa sprzętu gastronomicznego.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)