SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
Wynagrodzenie: od 3 493,21 PLN
Zakres obowiązków: współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
Data publikacji: 2016-06-03
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 493,21 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: opiekun klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 493,21 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2016
Data zakończenia pracy: 12.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta
Data dodania oferty pracy: 06.06.2016
Oferta pracy ważna do: 02.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Czernica (śląskie)
ewidencja dokumentów księgowych , obsługa kadr i płac
ARTAGA sp z o.o. - 2017-02-03 - Gryfice (zachodniopomorskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie płac, obsługa PŁATNIKA, ewidencja czasu pracy, naliczanie urlopów, przygotowywanie umów o pracę i cywolnoprawnych. Praca w niepełnym wymiarze godzin pracy.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Zabrze (śląskie)
do uzgodnienia
PROFI SPORT BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-13 - Rzeszów (podkarpackie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2017-10-20 - Kościan (wielkopolskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów zainteresowanych usługami HR, budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami, stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potzreb, realizacja założonych celów.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością numer ewidencyjny 14844 - 2017-11-04 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia;- opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: - tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego.Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową.Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia" należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. "Wymagane dokumenty i oświadczenia", dokumenty wskazane w pkt. "Inne dokumenty" kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-07-19 - Racibórz (śląskie)
korygowanie składek ZUS oraz zasiłków w programie Płatnik,zgłaszanie do systemu Ubezpieczeń Społecznych oraz wyrejestrowanie pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wystawianie druków ZUS RMUA oraz innych zaświadczeń potwierdzających zgłoszenie do ZUS pracowników,członków rodzin oraz zleceniobiorców,wyjaśnianie i naprawianie kont ubespieczonych,prowadzenie korenspondencji w sprawach postepowań prowadzonych przez ZUS,kontakty z ZUS
Zepter International Poland Sp.zo.o - 2016-06-01 - Warszawa (mazowieckie)
- Sporządzanie projektów unijnych, opracowywanie szczegółów związanych z przetargami, dotacjami krajowymi.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia w sporządzaniu projektów unijnych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)
Koordynowanie i nadzorowanie procesów związanych z eksportem pojazdów
FEBER Sp. z o.o. - 2017-04-12 - Sieradz (łódzkie)
Sprzedaż oferty reklamowej w seriwsach internetowych (reklama Google AdWords, reklama CPC, CPM, Facebook Ads oraz inne) - telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientami biznesowymi,- przygotowywanie ofert oraz prezentacji,- negocjowanie warunków współpracy,- budowanie długotrwałych relacji z klientem,- przygotowywanie raportów sprzedażowych i zestawień. Praca w godzinach 8-16
e-direct POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Opole (opolskie)
Koordynowanie i zapewnienie komunikacji między zespołami projektowymi a zewnętrznymi dostawcami materiałów do działalności niekomercyjnej. Generowanie lokalnych inicjatyw zwiększających produktywność. Realizacja projektów wydajnościowych (w szczególności zw. z wykorzystaniem surowców i opakowań, w tym wdrażanie nowych specyfikacji i zmiana dostawców).
kontakt przez PUP - 2018-09-18 - Skarbimierz (opolskie)
Składanie zapytań ofertowych, analiza ofert, negocjacje cen, przygotowanie zamówień handlowych, obsługa programuinformatycznego w zakresie działu zakupów, praca w godz. 8-16
Broekelmann Polska Sp.z o.o. - 2016-01-25 - Opole (opolskie)
-
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Białystok (podlaskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska. Analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych. Analizowanie warunków sprzedaży, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łódź (łódzkie)
1. Przygotowywanie umów o pracę2. Rozmowy kwalifikacyjne3. Realizacja zaświadcze zdrowotnych i szkoleń BHP4. Wyszukiwanie i zasiedlanie hoteli i hosteli dla pracowników5. Ubrania robocze6. Organizacja transportu z i na budowy - kontrola stanu przebiegu pojazdów7. Staranie się o karte pobytu dla wskazanych pracowników8. Współpraca z urzędem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Łaziska Górne (śląskie)
Praca w Dziale Skupu Mleka (terenowa)Doradztwo oraz instruktaż dla producentów mleka w zakresie produkcji mleka i żywienia zwierząt hodowlanych;Pozyskiwanie nowych dostawców mleka dla Mleczarni w GościnieNegocjacje z dostawcami mlekaMonitorowanie rynku skupu mlekaPrzygotowywanie ofert i materiałów informacyjnych dla producentów mleka;Przygotowywanie raportów i analiz.Kontrolne pobieranie prób mleka
MLECZARNIA GOŚCINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Gniezno (wielkopolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami praca w środowisku międzynarodowym.Przeprowadzanie procesu zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i npotrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Łęczeszyce (mazowieckie)
realizacja zakupów według przyjętych założeń, prowadzenie negocjacji cen w transakcjach zakupowych, utrzymywanie kontaktów z kluczowymi dostawcami w zakresie realizacji zamówień
DOLMEB Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta w języku niemieckim pod telefonem, chat, e-mail; rozwiązywanie problemów technicznych związanych z drukarkami, komputerami, laptopami itp.; praca w godzinach 06.00-19.00 wg grafiku bez weekendów; I umowa na czas określony
HEMMERSBACH CENTRAL SUPPORT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-06 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
bardzo dobra znajomość języka niemieckiego,prawo jazdy kat. B, mile widziane doświadczenie w dziale zakupów, wyksz. min. średnie
ZMK Delikates - 2016-05-25 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wykaszanie trawy między sadzonkami w lesie
GAJ Zakład Usług Leśnych - Kazimierz Cieślak - 2017-06-13 - Święciny (opolskie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2018-02-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów- przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji w komunikacji telefonicznej, współpraca z przedstawicielami handlowymi w celu realizacji założonych celów sprzedażowych, koordynacja wewnętrznych procesów realizacji projektów. Pracodawca prosi o przesyłanie CV na adres e-mail: praca (at) profilex.com
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-04-15 - Orchów (łódzkie)
Realizacja planów inwestycji,remontów i zakupów. Zbieranie ofert związanych z realizacją planów gospodarczych oraz kwalifikowanie zewnętrzynych firm remontowo-budowlanych,organizowanie przetargów oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nim warunków. Przygotowanie umów z kontrahentami w zakresie usług remontowo-budowlanych oraz nadzór nad ścisłym przestrzeganiem zawartych w nich warunków. Prowadzenie nadzoru i kontroli nad prawidłowością eksploatacji,utrzymania w pełnej sprawności,przeglądami i remontami oraz dokumentacją: budynków i budowli,pozostałej infrastruktury zgodnie z obowiązującym prawem i rozporządzeniami.Praca od 7-15
Spółdzielnia Pracy "Cukry Nyskie" - 2018-02-21 - Nysa (opolskie)
dokładne sprawdzanie zamówienia nabywcy z punktu widzenia możliwości jego realizacji, prowadzenie ewidencji zamówień, ustalanie kolejności przesyłek, kompletowanie zamówień i sprawdzanie przygotowanej przesyłki pod względem zgodności z zamówieniem, pakowanie zamówionego produktu i przygotowywanie go do wysyłki, prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru, sporządzanie i ewidencja rachunków za przesłane towary, wysyłanie ulotek, folderów itp. zachęcających nabywców do dalszej współpracy, wysyłanie ofert nowych produktów (katalogi) do potencjalnych odbiorców, prowadzenie banku informacji o odbiorcach oraz aktualizowanie posiadanych informacji, kontrolowanie opłat pocztowych za przesyłki pod względem ich aktualności, wykonywanie prac związanych z załatwianiem reklamacji nabywców
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Wołomin (mazowieckie)
PROCESOWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE SAP; KONTAKT Z PRACOWNIKAMI ORAZ ZEWNĘTRZNYMI DOSTAWCAMI; KOORDYNOWANIE PROCESU DOSTARCZENIA TOWARU DO JEDNOSTKI ABB; WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM FINANSOWYM I BIUREM FIRMY W INDIACH.- praca w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Łódź (łódzkie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)