SPECJALISTA DS INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH (K/M) Warszawa oferta pracy Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa"
Stanowisko: SPECJALISTA DS INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH (K/M)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stara 4, 00-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 4000,00 - 4500,00 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS INWESTYCYJNO-TECHNICZNYCH (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, kierunek: budowlany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Program AutoCad
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średnie techniczne lub wyższe. KIERUNEK: budowlany. UMIEJĘTNOŚCI: - bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, - praktyczna znajomość AutoCAD. UPRAWNIENIA: - prawo jazdy kat.B. - uprawnienia budowlane mile widziane. JĘZYK OBCY: - angielski podstawowy w mowie i piśmie. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: 4 lata na podobnym stanowisku. ZAKRES OBOWIĄZKÓW: - Przygotowanie dokumentacji do remontów i niezbędnych zezwoleń dotyczących zamierzeń inwestycyjnych, - efektywna i terminowa realizacja remontów oraz modernizacja infrastruktury, - nadzorowanie i rozliczanie pracy wykonawców i podwykonawców, - prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów, - tworzenie harmonogramów i nadzorowanie ich wypełniania, - odbieranie prac od wykonawców i podwykonawców, - rozliczanie prac konserwacyjnych w firmie, - prowadzenie ewidencji oraz rozliczeń należności związanych z bieżącym utrzymaniem obiektów własnych i wynajmowanych, - kompleksowe zarządzanie nieruchomościam, - archiwizacja prowadzonej dokumentacj, - nadzorowanie pracy podległych pracowników, - sprawozdawczość do GUS, - praca przy komputerze, - obsługa urządzeń biurowych, - rozmowy telefoniczne. WYMAGANIA NIEZBĘDNE: - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2016 poz. 902), - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - znajomości prawa budowlanego i administracyjnego. WYMAGANIA DODATKOWE: - doświadczenie w inwestycjach i zarządzaniu nieruchomościami, - praktyczne doświadczenie w branży budowlanej, - umiejętność nadawania priorytetów oraz bardzo dobra organizacja pracy, - biegłość w korzystaniu z dokumentacji technicznej, - otwartość na szukanie i wdrażanie nowych rozwiązań, - doświadczenie zawodowe przy remontach obiektów zabytkowych będzie dodatkowym atutem, - znajomość regulacji prawnych niezbędnych do podjęcia pracy na stanowisku, - zdolności organizacyjne, - obowiązkowość, - systematyczność, - kreatywność, - zaangażowanie,- komunikatywność, - systematyczność, - odporność na stres. (k/m) ZGŁOSZENIA: Curriculum Vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny, kserokopia świadectwa ukończenia szkoły, kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 4 letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat na podobnym stanowisku oświadczenie o posiadanym obywatelstwie, oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe zgoda na przetwarzanie danych osobowych o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922) dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być przetłumaczone na język polski Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów osobiście lub za pośrednictwem poczty do sekretariatu na adres Centrum Wspierania Rodzin Rodzinna Warszawa ul. Stara 4, 00-231 Warszawa, a także na adres e-mail: kadry (at) rodzinnawarszawa.pl w terminie do dnia 28.02.2018 r. z dopiskiem na kopercie: Specjalista ds. inwestycyjno-technicznych Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adresy w terminie do dnia 28.02.2018 r.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Stara 4, 00-231 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Stara
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 28.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zapoznanie się z podstawowymi regulacjami prawnymi w zakresie funkcjonowania urzędu- zapoznanie się z podstawami rachunkowości budżetowej- zapoznanie się z zasadami naliczania wynagrodzeń i należnych składek- zapoznanie się z podstawami tworzenia planu budżetowego jednostki.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ W OLSZTYNIE - 2015-07-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie ulotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy.
U SCHABIŃSKIEJ WĘDLINY REGIONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-02 - Zimna Woda (podkarpackie)
Obsługa DPS-ów,ZOL-i oraz klientów indywidualnych w środki pomocnicze(min.pieluchomajtki),materiały opatrunkowe jak i sprzęt ortopedyczny.Inna umowa: Umowa na okres próbny, nast. na czas nieokreślonyGodzina zakończenia pracy: 15:00Kontakt z pracodawcą: 691694746 lub dt.marekserdynski (at) gmail.com
Dt Dolny Śląsk - 2017-01-12 - Sośnica (dolnośląskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura.
Global P&P Management group LTD. - 2018-06-27 - Zabrze (śląskie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa systemu handlowegorealizacja zamówieńsporządzanie ofertdziałania sprzedażowe i marketingowefakturowanie
IBC Service Olesz Jacek - 2016-05-13 - Ustroń (śląskie)
jw.
Italnet Sebastian Handzlik - 2016-08-25 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, pisanie pism biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Zabrze (śląskie)
Znajdowanie dostawców owców na import do Polski z rejonów Turcji
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
nadzorowanie procesu dostaw, wysyłania towaru, wystawianie faktur VAT,czuwanie nad realizacją monitoringu
NAVIN TECH 2 Sp. z.o.o - 2017-11-16 - Dołhobyczów (lubelskie)
Obsługa procesu sprzedaży przez Internet
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
projektowanie i wyklejanie reklam, montaż reklam, oklejanie samochodów i innych pojazdów, wycinanie i wykonywanie reklam świetlnych, projektowanie i montaż szyb reklamowych, ubrań i gażetów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
kontakt z klientem, realizacja zamówień, sprzedaż filtrów, opracowywanie ofert dla klienta
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Lubin (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zapewnienie odpowiedniego procesu magazynowania towaru; zapewnienie standardów na sklepie; koordynowanie działań pracy na zmianie nocnej; praca z towarowaniem i zmianami promocji.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Szamotuły (wielkopolskie)
sprzątanie aut
WARSZTAT SAMOCHODOWY "WIKING" - Jolanta Grzelak - 2016-09-30 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
jw
Bioton S.A. - 2017-07-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
praca przy realizacji projektu ''Rembofor'', praca merytoryczna. Praca na 1/2 etatu.
Instytut Badawczy Leśnictwa - 2017-06-07 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Wiedza i umiejętność w zakresie obsługi instalacji elektrycznych i automatyki.Drobne naprawy urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych na terenie woj.podkarpackiego.
W.U.H."SERWIS-AC" Chłodnictwo-Klimatyzacja-Wentylacja - 2016-06-10 - Brzeźnica (podkarpackie)
Kontakty i współpraca z biurami turystycznymi w Polsce i Rosji. Uczestnictwo w targach turystycznych w Polsce i zagranicą. Tworzenie materiałów reklamowych w języku rosyjskim i angielskim.
PPHU ROKO - 2016-08-02 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór, organizacja zakupów, negocjowanie cen i warunków dostaw; mile widziane doświadczenie w zakresie utrzymania w ruchu maszyn, urządzeń, znajomość zagadnień: budowy maszyn, hydrauliki, elektryki oraz obróbki mechanicznej metali
GJH-KOŁO H.JANOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - KOŁO - 2018-01-04 - Zawadzkie (opolskie)
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
lokalizowanie usterek linii produkcyjnych, optymalizowanie programów sterujących, , raportowanie przebiegu wykonanych prac, obsługa systemu SAP
Can-Pack Spółka Akcyjna w Krakowie - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
STAZ W firmie EUROWORKER Sp. zo. o.Program stażu do zapoznania w pokoju 35
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Kielce (świętokrzyskie)
rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, poszukiwanie do pracy kandydatów z Ukrainy odpowiadających oczekiwaniom danego pracodawcy, planowanie i realizowanie danego procesu rekrutacyjnego, współtworzenie profilu kandydata, prowadzenie rozmów w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakty handlowe z kontrahentami z Rosji, NIemiec i Turcji. Obsługa klientów firmy - branża przetwórstwa skór.
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Częstochowa (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)