SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM K/M Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM K/M
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-10-14
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Z J. RUMUŃSKIM K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 31.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: biegła znajomość języka rumuńskiego (min. poziom C1) - warunek konieczny; minimum średnie wykształcenie; doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center); wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne; samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów; odpowiedzialność za powierzone działania; motywacja i zaangażowanie; kreatywność, odpowiedzialność, odporność na stres. Opis stanowiska: bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym ( w j. rumuńskim); odpowiedzi na zapytania klientów; promowanie i sprzedaż produktów; dbanie o relację z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Pracodawca oferuje: pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku (wolne weekendy); możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy; możliwość pracy stacjonarnej (w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Warszawy) lub pracy zdalnej (home office); stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy; premiowanie dobrych wyników; system szkoleń; narzędzia niezbędne do pracy; pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych; możliwość używania, na co dzień języka rumuńskiego; przyjazną atmosferę pracy; możliwość awansu i rozwoju. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/RUM
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
02-256 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 14.10.2016
Oferta pracy ważna do: 12.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 14.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 14.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-08-07 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż produktów firmy, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubawka (dolnośląskie)
Pomoc przy naprawach.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 602 303 637 w godz. 08.00-16.00 lub o przesyłanie CV na adres e-mail: mts.marek.malachowski (at) gmail.com
MTS Marek Małachowski - 2018-08-28 - Polesie (mazowieckie)
Składanie zamówień do dostawców; optymalizacja działań logistycznych; obsługa zamówień, dostaw, zaopatrzenia oddziałów; prognozowanie sprzedaży i rotacji towarów; utrzymywanie stanów min. i max. towarów; negocjacje warunków zakupowych u dostawców. praca od godz.7-15
Famel Spółka z o.o. - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
-praca w biurze-budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji z klientami-oferowanie oraz opieka nad realizacją zlecenia-aktywna sprzedaż produktów realizowana przez doradztwo roziazań technicznych klientom firmy
SYSTEMY I TECHNOLOGIE SP. Z O.O. - 2016-09-23 - Polkowice (dolnośląskie)
Ewaluacja i monitoring LSRDoradztwo w biurze LGD
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Czosnów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
KONTAKT Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM,ROZMOWY SERWISOWE,OPRACOWYWANIE OFERT SERWISOWYCH
WYTWÓRNIA URZĄDZEŃ CHŁODNICZYCH "PZL-DĘBICA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-06-24 - Dębica (podkarpackie)
obsługa urzązden biurowych, obsługa systemu CRM/CMS, obsługa dokumentacji dotyczącej aktualnie obsługiwanych klientów, rozpoznawanie i anlizowanie, nawiazywnaie kontaktów z nowymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Sztumskie Pole (pomorskie)
Obsługa klienta w zakresie ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Jaroszowice (małopolskie)
jw.
SZPITL GROCHOWSKI IM. DR MED. RAFAŁA MASZTAKA SPÓLKA Z O.O. - 2018-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
zakładanie i prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy
ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" S.A. - 2018-02-12 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Mac Auditor Sp z.o.o. - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
Wymagania: Wykształcenie wyższe, biegła znajomość obsługi komputera, niekaralność, umiejętność organizacji pracy na stanowisku, operatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, dyspozycyjność i zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, dokładność, sumienność, kreatywność, wysoka kultura osobista, mile widziany staż pracy (zatrudnienie) w zakresie przygotowania, realizacji i oceniania programów rynku pracy.Do zadań podstawowych będzie należeć:1. Opracowywanie programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy (FP) oraz środków unijnych.2. Ocenianie efektów programów i projektów z zakresu promocji zatrudnienia oraz aktywizacji lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków FP oraz unijnych.3. Realizacja ww. programów i projektów zgodnie z opracowanym harmonogramem i zakresem działań.CV wraz z listem motywacyjnym należy przesyłać w terminie do 4.07.2016r.na adres e-mail: kancelaria (at) pup-rybnik.pl
Powiatowy Urząd Pracy Rybnik - 2016-06-30 - Rybnik (śląskie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
prowadzenie rozmów handlowych, obsługa klienta, przyjmowanie zamówień od klientów, wprowadzanie zamówień do systemu, analiza potrzeb klientów, organizacja spotkań z klientem
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Dębowiec (śląskie)
telefoniczna i e-mailowa obsługa zamówień, aktualizacja bazy produktów, obsługa aukcji,przygotowanie towaru do wysyłki, obsługa klientów w punkcie sprzedaży części samochodowych.Współpraca z klientami niemieckojęzycznymi.System czasu pracy:9-17;10-14
M System Paweł Wojnarowski - 2016-09-29 - Nowa Sól (lubuskie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Samodzielna realizacja i koordynacja projektów rekrutacyjnych dlaKlientów austriackich - utrzymywanie dobrych relacji z Klientami iKandydatami do pracy - prowadzenie wymaganej dokumentacji -pozyskiwanie Kandydatów przy wykorzystaniu różnych metod inarzędzi rekrutacyjnych. Praca w godz.8-16
DIWA PERSONALSERVICE AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Prószków (opolskie)
- przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacyjnych- kontrolowanie i wyjaśnianie niezgodności zamówień- rozliczanie zakończonych zamówień produkcyjnych- archiwizacja dokumentacji- sprawdzanie poprawności faktur
FLEXPAK SP. Z O.O. - 2016-05-13 - Złotów (wielkopolskie)
Obsługa klienta w zakresie ofertowania produktów zgodnie z procedurą obsługi klienta. Obsługa klienta w zakresie przekazywania informacji technicznych, dostępności towaru.warunków zakupu, warunków gwarancji. Pozyskiwanie opinii klientów w zakresie produktów, jakości obsługi. Analiza rynku poprzez monitorowanie cen konkurencji, ofert konkurencji, oferowanych usług. Obsługa klienta: podczas targów, podczas rozmów handlowych z klientami odwiedzającymi zakład, w trakcie spotkań w siedzibie klienta. Dystrybucja materiałów niezbędnych do obsługi klienta : katalogów, CD, cenników. Zapis rozmów z klientami w tym przedstawicielami handlowymi, projektantami, inwestorami w programie CRM. Sprawdzanie poziomu realizacji celów sprzedażowych na podstawie programu CDN. Opracowywanie zestawień. Kalkulacja i wycena usługi anodowania, negocjowanie i przygotowanie ofert handlowych. Przygotowywanie raportów sprzedażowych do przełożonego.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2015-12-11 - Tychy (śląskie)
wspólpraca z klientami firmy w zakresie wspieranie dziłań eksportowych, wspólpraca z działem marketingu oraz z działami : administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem, praca w Gorzowie Wlkp,.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kontrola wyrobu
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
.
Ośrodek Integracji Europejskiej w Rokosowie - 2018-04-12 - Rokosowo (wielkopolskie)
doradztwo i wykonywanie nprojektów budowlanych, nadzór, współpraca z projektantami
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie wewnętrznych prób jakościowych, zgłoszenie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, wdrażanie, zachowanie i kontrola przestrzegania certyfikatów jakościowych GGAP, Tesco Nurture, BRC.
Blue River Sp. z o.o - 2015-12-08 - Wąsosz (dolnośląskie)
obsługa klientów, ofertowanie, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych związanych głównie z obrotem nawozami, środkami ochrony roślin i materiałem siewnym), rozliczanie dostaw i sprzedaży środków do produkcji rolnej, współpraca z przedstawicielami handlowymi
ZIARN-POL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Górki (pomorskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
- Szczegółowe informacje o konkursie, sygn. PO V WO 1111.1.2018 znajdują się na stronie internetowej Prokuratury Okręgowej w Katowicach: www.katowice.po.gov.pl - Osoba zatrudniona na stanowisku specjalisty do spraw inwestycji i remontów wykonuje zadania polegające, w szczególności na: - koordynacji i nadzorze nad realizacją programów inwestycyjnych i zadań remontowych: przygotowaniu programu inwestycji i zadań remontowych, uczestniczeniu w opracowywaniu rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontów, przygotowaniu i kontroli budżetu zadań inwestycyjnych i remontowych,uzyskaniu niezbędnych w procesie inwestycyjnym lub remontowym uzgodnień i pozwoleń, ocenie kompletności, spójności i poprawności rozwiązań projektowych, przedmiarów, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysów i dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, udziale w przygotowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji, rozliczaniu zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem finansowym, technicznym i merytorycznym, monitorowaniu i kontroli pracy wykonawców zgodnie z zawartymi umowami, rozliczaniu wykonawców z wykonanych zadań i postępu prac budowlanych, także poprzez organizowanie i branie udziału w naradach koordynacyjnych na budowie, nadzorze nad dokumentacją podwykonawczą sporządzaną przez wykonawcę.- współpracy przy pozyskiwaniu nowych nieruchomości w celu zabezpieczenia powierzchni biurowych i magazynowych na potrzeby prokuratur okręgu katowickiego, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, - współpracy przy przygotowywaniu wniosków do jednostek nadrzędnych w sprawie pozyskania środków finansowych na realizację inwestycji i zadań remontowych, - uczestniczeniu w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych dla zadań inwestycyjnych i remontowych oraz związanych z utrzymaniem nieruchomości, - udziale w opracowywaniu projektów planów wydatków jednostki w zakresie inwestycji i remontów oraz utrzymania nieruchomości, jak też sporządzeniu kwartalnych analiz i sprawozdań w tym zakresie, - sporządzaniu okresowych przeglądów budynków będących w dyspozycji prokuratur okręgu katowickiego, - bieżącym administrowaniu nieruchomościami użytkowanymi przez Prokuraturę Okręgową w Katowicach i prokuratury rejonowe okręgu katowickiego.- Wynagrodzenie: 4000-5000 zl brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca: 7:30-15:30. - Wymagania konieczne: - wykształcenie wyższe drugiego stopnia,- pełna zdolność do czynności prawnych,- niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,- nie prowadzenie przeciwko kandydatowi postępowania o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku objętym konkursem, - wykształcenie wyższe techniczne drugiego stopnia, - minimum 3-letnie doświadczenie w koordynowaniu prac budowlanych,- nieposzlakowana opinia, Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie określonych w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1332 - tekst jednolity ze zm.) - doświadczenie przy budowie, rozbudowie, remontach lub administrowaniu obiektów będących w dyspozycji jednostek sektora finansów publicznych, - doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych (środki unijne, WFOŚiGW, NFOŚiGW, itp.), - umiejętności wykorzystywania specjalistycznych narzędzi informatycznych, np. AutoCAD, NormaPro, MS Project, itp., - znajomość przepisów prawa z zakresu prawa budowlanego, zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych, - znajomość obsługi komputera, w tym korzystanie z aplikacji biurowych.
PROKURATURA OKRĘGOWA W KATOWICACH - 2018-01-18 - Katowice (śląskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą najważniejszych i największych klientów firmy;monitorowanie potencjału klientów na danym rynku;pozyskiwanie kluczowych klientów dla firmy;budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z najważniejszymi i największymi klientami firmy;prowadzenie bieżącej obsługi kluczowych klientów w zakresie sprzedaży produktów i zapewnianie najwyższej jakości obsługi;sprawowanie opieki nad klientami korporacyjnymi;przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych produktów i usług
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)