SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Sosnowiec oferta pracy ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: zakładanie i prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy
Data publikacji: 2018-02-12
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zakładanie i prowadzenie teczek osobowych, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komputer - obsługa
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: min. 2 lata doświadczenia w Dziale Kadr
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY USŁUGOWE "EZT" S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Adres pracodawcy:
Modrzewiowa 7, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt telefoniczny lub CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Sosnowiec
Gmina pracodawcy: Sosnowiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sosnowiec
Adres strony pracodawcy: www.ezt.pl
Ulica pracodawcy: Modrzewiowa
Numer budynku pracodawcy: 7
Profil działalności pracodawcy:
Działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 12.02.2018
Data dodania oferty pracy: 09.02.2018
Oferta pracy ważna do: 08.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta na rynkach wschodnich
JRP Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Chorzów (śląskie)
oferta dla osób do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodny
Geotermia Grudziądz Sp. z o.o. - 2016-09-12 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Makowisko (podkarpackie)
- Procesowanie aplikacji pożyczkowych,- Dbanie o wysoką jakość sprzedaży naszych produktów,- Profesjonalna obsługa Klientów Spółki, w tym odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną oraz poprzez onlinechat,- Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki,- Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych.
"MAŁA POŻYCZKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-15 - Białystok (podlaskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, przyjmowanie towaru.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Emilia (łódzkie)
Profesjonalna obsługa klienta biznesowego, samodzielne koordynowanie zamówień ustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłek, bieżący kontakt z innymi działami firmyudział w targach branżowych.
LYNKA Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/ Cluster/ ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Przestrzeganie założeń procesu dotyczących charakteru oferowanych produktów / usług; Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta;Miejsce pracy: Świdnicka Kontakt kandydatów z pracodawcą: telefonicznyOferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opis stanowiska/ zakres obowiązków: zapewnienie wsparcia dla Klientów Biznesowych przez telefon, e-mail, czat; tworzenie nowych kont / dodawanie nowych użytkowników do aktualizowania istniejących kont i niezbędnych zmian w bazie danych; wyjaśnienie sprawy prawidłowo, w celu wysłania go do odpowiedniej grupy; zapewnienie satysfakcji klienta za świadczone usługi.
Grupa Progres - 2015-12-29 - Łódź (łódzkie)
Ogłoszenie nr 5/NK/2017 r. z dnia 17.10.2017 r. o naborze na wolne stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.- Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, przepisów dot. naliczania i rozliczania wynagrodzeń, zasiłków ZUS, podatku dochodowego.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony od 6 miesięcy do 1 roku. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Wymagania niezbędne :- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub wykształcenie średnie ekonomiczne,- doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- obywatelsko polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, przepisów o naliczaniu wynagrodzeń i przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych,- umiejętność obsługi oprogramowania biurowego Word, Excel, Symfonia FK, Plik JPK i poczty elektronicznej- dyspozycyjność, odpowiedzialność, zaangażowanie,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- kultura osobista, umiejętność pracy w zespole.Wymagania dodatkowe:- co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy przy naliczaniu wynagrodzeń,- znajomość zagadnień związanych z naliczaniem wynagrodzeń oraz przepisów o ubezpieczeniach społecznych.
KATOWICKIE CMENTARZE KOMUNALNE - 2017-10-18 - Katowice (śląskie)
Profesjonalna obsługa obecnych klientów eksportowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych dystrybutorów i rynków zbytu. Realizacja założonych planów sprzedażowych poprzez aktywne prowadzenie sprzedaży produktów oferowanych przez firmę. Przygotowywanie ofert i prezentacji handlowych oraz negocjowanie warunków współpracy. Koordynacja i nadzór nad operacjami handlowym. Zgłaszanie pomysłów i rozwiązań, pomocnych w codziennej pracy oraz w rozwoju firmy. Organizacja i reprezentowanie firmy na targach branżowych i innych imprezach promocyjnych. Analizowanie rynków międzynarodowych w celu poszukiwania nowych szans na rozwój sprzedaży. Analizy podległych rynków (m.in. ceny, trendy, konkurencja). Współtworzenie budżetu handlowego działu z dokładną analizą kosztów
GRUPA MAROX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-03-07 - Oświęcim (małopolskie)
Pakowanie owoców, soków, utrzymanie porządku na liniach produkcyjnych oraz inne zlecone prace.
ANON INVEST SP.ZO.O - 2017-03-23 - Rębowola (mazowieckie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 4940 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi. Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kraków (małopolskie)
-bieżąca obsługa sekretariatu pod względem administracyjnym,-prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,-pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy działami oraz pomiędzy pracownikami a dyrekcją,-dbanie o sprawny przepływ informacji w przedsiębiorstwie,–reprezentowanie firmy na zewnątrz – dbanie o dobry wizerunek firmy,-obsługa urządzeń biurowych – telefon, komputer, fax, kopiarka,- nadzór nad zaopatrzeniem sekretariatu w niezbędne materiały oraz artykuły biurowe,Sala E
Drukarnia ORTIS Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie bieżącej sprzedaży, wprowadzanie i promowanie nowych produktów, prowadzenie rozliczeńz klientami, fakturowanie, prowadzenie magazynu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wieruszów (łódzkie)
obsługa klienta, przygotowanie ofert, sprzedaz kredytów
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
PRACA PRZY KOMPUTERZE, SPORZĄDZENIE OFERT HANDLOWYCH, OBŁUGA KLIENTA
MULTIMA - 2018-04-23 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w wprowadzeniu biura
Astaldi S.p.A - 2017-09-18 - Rutki-Kossaki (podlaskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- gromadzenie dokumentacji o dostarczanych surowcach,- opracowywanie instrukcji kontroli,- opracowywanie/tłumaczenie dokumentów jakościowych,- nadzór urządzeń kontrolno-pomiarowych,- opracowywanie dokumentacji jakościowej.
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Zgierz (łódzkie)
Obsługa klienta, praca w godz. 7-15
P.P.H.U. Pakcer sp.j - 2017-04-20 - Tułowice (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie firm na KPiR, ryczałt, kadry, płace ZUS, rozliczenia z US i ZUS
BIURO RACHUNKOWE " KOMA " S.C. - 2017-09-05 - Gdynia (pomorskie)
• dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych,• dobór i sprzedaż akcesoriów,• pozyskiwanie nowych klientów.
Suder & Suder Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Kielce (świętokrzyskie)
sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, US, PFRON, rozliczanie dofinansowań SODIR rozliczanis czasu pracy pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-03-09 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
merytoryczne prowadzenie postępowań odszkodowawczych, kontakt z klientem kancelarii
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Wieluń (łódzkie)