SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 940 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 4940 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi. Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
Data publikacji: 2017-12-01
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.Wynagrodzenie nie niższe niż 4940 zł.Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny.Potwierdzam, iż oferta została złożona w celu uzyskania informacji od Starosty na temat możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych podmiotu powierzającego wykonanie pracy cudzoziemcowi. Wyrażam również zgodę na kierowanie z Grodzkiego Urzędu pracy kandydatów na powyższe stanowisko.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 940 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Godzina zakończenia pracy: 16:30Wynagrodzenie nie niższe niż 4940 zł.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2017
Data zakończenia pracy: 21.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek ekonomiczny lub humanistyczny; biegła znajomość pakietu MS Office; mile widziana znajomość GSAP/H3; kierowanie się etyką zawodową w obsłudze klienta; rozumienie i wspieranie potrzeb klienta; znajomość Księgi Ofert Shell. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2017
Data dodania oferty pracy: 30.11.2017
Oferta pracy ważna do: 12.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Podobne oferty pracy
Wystawianie faktur, dokumentów PZ, WZ, KP. Obsługa urządzeń biurowych, weryfikacja dokumentów księgowych, wprwadzanie dokumentów do systemu księgowego.
kontakt przez PUP - 2016-10-03 - Biała Rawska (łódzkie)
Obsługa klientów zagranicznych i krajowych, realizacja krajowych i eksportowych zleceń transportowych, zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-01 - Reńska Wieś (opolskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami i aktywne poszukiwanie nowych, przygotowywanie i koordynowanie zamówień i dostaw, obsługa dokumentacji związanej z realizacją zamówień, obsługa reklamacji
INET SYSTEM Artur Werbicki - 2015-12-11 - Sieradz (łódzkie)
zbrojenie fundamentów i słupów fundamentalnych, zbrojenie stropów
FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA INSTALTECH JÓZEF SŁAWIANOWSKI - 2017-06-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,– KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Tworzenie, rozwijanie i ofertowanie produktu: reklama na lampach ulicznych. Uzgadnianie warunków handlowych z dostawcami.
kontakt przez PUP - 2019-03-05 - Kraków (małopolskie)
Do zadań specjalisty w zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Wynagrodzenie: od 3200 zł brutto. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca od godz.: 7:30. Możliwość pracy w systemie zadaniowego czasu pracy.Wymagania: 1. pełna zdolność do czynności prawnych;2. obywatelstwo polskie, obywatelstwo innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwo innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach;3. nieposzlakowana opinia;4. specjalistą zespołu może zostać osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5. specjalistą zespołu może zostać osoba, przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty;7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej;8. posiadanie co najmniej 3-letniego stażu pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo posiadanie 3-letniej praktyki klinicznej.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2019-04-15 - Sosnowiec (śląskie)
Kontrola odbiorcza dostaw, kontrola charakterystyk wyrobu w procesie produkcyjnym, dokumentowanie wyników kontroli i testów, nadawanie komponentom i wyrobom statusu kontroli i badania.Praca w miejscowośći Błonie, koło Warszawy, w godz. 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Pracodawca organizuje dowóz pracowniczy.Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 15.05.2018r. o godzinie 11.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
Randstad Polska sp z o.o. - 2018-05-11 - Błonie (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji,przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
sprzedaz produktów bankowych (kredyty, katy kredytowe, konta, lokaty, debety), bieżąca obsługa operacyjna klientów w placówce, kompletowanie dokumentacji klientów
SALEMAX Maciej Makowski - 2015-11-20 - Myślenice (małopolskie)
budowa domów i technologii Naturalny Dom
Zakład Usług Ogólnobudowlanych Jacek Jarco - 2016-09-12 - Węgierska Górka (śląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów w zakresie odszkodowań. Praca w terenie
ARBITER SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
- kontraktacja upraw nasiennych- kwalifikacja polowa upraw- pozyskiwanie nowych kontarhentów
AGRII POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem zagranicznym, przyjmowanie zamówień, współpraca z działem Rozwoju produktu, Technologami.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-10-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa korespondencji przychodzącej, wychodzącej i przesyłek kurierskichEwidencja każdej korespondencji, opis fakturDbanie o właściwy wizerunek firmy oraz wygląd recepcji i sal konferencyjnychObsługa sekretariatu (łączenie rozmów telefonicznych, obsługa korespondencji e-mailowej itp., w tym w języku obcym)Przyjmowanie i obsługa spotkań z Kontrahentami (również zagranicznymi)Organizowanie podróży służbowych dla Zarządu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Częstochowa (śląskie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami.Trzy zmiany Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie aukcji w serwisie internetowym Ebay, Allegro. kontakt z klientami, bieżąca obsługa zapytań, przygotowywanie towaru do wysyłki.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2016-08-05 - Krosno (podkarpackie)
- OBSŁUGA KLIENTA- SPRZEDAŻ USŁUG- WSPARCIE DZIAŁU SOCIAL MEDIA- OBSŁUGA FACEBOOK- BUDOWANIE I ROZWIJANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik - Stec - 2017-03-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
Obsługa strony www. Obsługa portalu spełeczn. Pzygotowywanie ofert. Pomoc w koordynowaniu akcji maketingowych, szkoleń, impre.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Płock (mazowieckie)
Obsługa klienta, ewidencja i rejestracja zgłoszeń, rezerwacja klientów, utrzymywanie kontaktów z klientem. Praca w godzinach 11:00-22:00. Oferta pracy w ramach programu skierowanego do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Sufczyn (małopolskie)
Realizacja i kontrola zamówień publicznych.
FURINEO Sp. z o. o. - 2016-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
w/g umowy
DECOR TRENDS SP. Z O.O. - 2019-05-23 - Łodzierz (pomorskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji z klientami, rozwój sprzedaży produktów poprzez pozyskiwanie nowych klientów.
TANKPOL R. Mosio i Wspólnicy Spółka Jawna - 2016-02-26 - Szczucin (małopolskie)
Upowszechnianie informacji o działalności muzeum, organizacja imprez, wydarzeń kulturalnych, przygotowywanie wydawnictw muzealnych, prowadzenie stron www.Praca w godz. 8-16 na umowe o pracę w Kołobrzegu.
Muzeum Oręża Polskiego w Kołobrzegu - 2016-03-08 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-04-10 - Wrocław (dolnośląskie)
•Rozwój sprzedaży u dotychczasowych kontrahentów•Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach międzynarodowych•Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi•Przygotowywanie ofert handlowych•Nadzór nad realizacją zamówień•Negocjowanie warunków współpracy•Bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji•Reprezentowanie firmy na targach i eventach branżowych.
ELPIGAZ Sp. z o.o. - 2019-05-06 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
profesjonalna obsługa infolinii handlowej, wsparcie działań sprzedażowych w efektywnym poszukiwaniu nowych klientów, podtrzymywanie relacji handlowej (mailowej oraz telefonicznej) z obeznymi klientami firmy
P.P.H.U. "A-M" s.c. Andrzej Domin, Grzegorz Domin - 2016-09-29 - Jaworzno (śląskie)
pozyskiwanie nowych klientów; propozycja ofert; sprzedaż pakietów; praca z portalami
Bożena Kuśmierczyk-Przystupa Firma Handlowo-Usługowa - 2016-09-06 - Wilimy (warmińsko-mazurskie)
Konieczne doświadczenie. Preferowane zgłoszenia osobiste do pracodawcy.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)