SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji
Stanowisko: SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: 1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Data publikacji: 2019-04-10
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. kompleksowe przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych2. sporządzanie planów zamówień publicznych/ planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych.3. opracowanie jednolitych wzorów dokumentów, takich jak: specyfikacje istotnych warunków zamówienia, wzory umów, oświadczeń itp.4. przygotowywanie korespondencji do Wykonawców (np. wezwanie do uzupełnienia dokumentów, wezwanie do złożenia wyjaśnień itp.)5. współpraca z osobami odpowiedzialnymi za realizację zamówienia, jak również z członkami komisji przetargowych we wszystkich fazach udzielania zamówienia publicznego6. Uczestnictwo w komisjach przetargowych w tym badanie i ocena ofert, powołanych do przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych7. udział w przygotowaniu materiałów w przypadku wniesienia środków ochrony prawnej i ewentualnie reprezentowanie Zamawiającego. 8. wykonanie zadań doradczych i kontrolnych, opiniowanie wyboru trybu postępowania9. przygotowanie raportów, zestawień, sprawozdawczości oraz raportowanie sałokształtu prac10. szkolenie pracowników i innych osób biorących udział w postępowaniach o bieżące udzielenie zamówień publicznych11. monitorowanie wprowadzanych zmian ustawowych i analiza wpływu tych zmian na obowiązujące regulacje wewnętrzne obowiązujące u Zamawiającego, w tym bieżące dostosowanie regulacji wewnętrznych do znowelizowanych, obowiązujących przepisów prawa. Bieżące informowanie o zmianach przepisów.12. opracowanie i przekazanie do archiwizowania całości prowadzonej dokumentacji. Wymagane dokuemnty: Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert:1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem : Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia : 22.04.2019 do godz. 16:00\3. Informacja o wyniku naboru bedzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie, lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zastaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora Wrocławskiego Centrum Integracji tel. 717823515 godz. 9:00-14:00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: windows, office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: 1. Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.2. Nieposzlakowana opinia.3. Wykształcenie wyższe.4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych5. Osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe.6. Doświadczenie w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych udzielanych na podstawie ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz zamówień udzielanych na podstawie art. 4 pkt 8 przedmiotowej ustawy.7. Udokumentowana wiedza z zakresu zamówień publicznych oraz minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie przygotowania i przeprowadzania zamówień publicznych. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem : 1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą, a szczególnie:- ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie. - ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych- ustawy z dnia 13.06.2003 r. o zatrudnieniu socjalnym 2. Umiejętność interpertacji przepisów dotyczących zamówień publicznych.3. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).4. Zdolność analitycznego myślenia, umiejętności komunikacyjne i pracy w zespole.5. Bardzo dobra organizacja pracy.6. Gotowość do ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji.7. Systematyczność i operatywność.8. Umiejętność poprawnego formułowania pism. 9. Kreatywność, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Obowiązkowe: - Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,- oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie minimum 2 letniego doświadczenia w zakresie przeprowadzania procedur związanych z przygotowywaniem i przeprowadzaniem zamówień publicznych. Dodatkowe: - kserokopie dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Strzegomska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 10.04.2019
Oferta pracy ważna do: 22.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie wyższe techniczne; min. 20 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji ceramicznych elem. do motoryzacji; umiejętność planowania i kontroli produkcji, opracowywanie planów produkcji na poszczególnych liniach, analiza kosztów procesów produkcyjnych, analiza wydajności i efektywności, kontakt z biurem sprzedaży w Japonii; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Gliwice (śląskie)
Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków pracowników obsługi, rozliczanie kierowców. Organizacja dowozu dzieci i innych wyjazdów. Zakup materiałów, wyposażenia i realizacja wydatków zgodnie z planem finansowym. Przygotowywanie procedur przetargowych i opisywanie faktur. Organizacja okresowych przeglądów instalacji. Prowadzenie archiwum. Realizacja zaleceń BHP, p.poż, obrony cywilnej, Sanepidu itp.
SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY - 2018-06-26 - Sulechów (lubuskie)
praca wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubaczów (podkarpackie)
przyjmowanie towaru, rozliczanie wysyłek towaru oraz przyjęć, wprowadzanie danych do systemu, wystawianie dokumentów magazynowych, współpraca z innymi działami, prowadzenie inwentaryzacji, fakturowanie dokumentów
Grajewscy Sp. Jawna - 2016-09-26 - Świebodzice (dolnośląskie)
Planowanie i realizacja zakupów, planowanie i analiza produkcji, rozwój produktów, przygotowanie planów sprzedaży na podstawie danych i analiz handlowych
CHABER SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-17 - Odrzywołek (mazowieckie)
-
Cukiernia MAJA S. Czaja - 2019-01-24 - Kościerzyna (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe w sprzedaży; umiejętność obsługi komputera; zakres obowiązków: obsługa sprzedaży bezpośredniej w sklepie, obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, przygotowywanie ofert dla klientów, wprowadzenienowych produktów do oferty, opieka magazynowa, nawiązywanie i podtrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z kontrahentami, pozytywne nastawienie i chęć rozwoju; jedna zmiana; 3/4 etatu; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Gliwice (śląskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa maszyn do obróbki drewna.
"NOBLES INVERSIONES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-20 - Sławoszowice (dolnośląskie)
sprzedaż art. lakierniczych, budowanie partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-02-23 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Blue Education - 2018-07-25 - Żywiec (śląskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Opole (opolskie)
OBSŁUGA SPRZEDAŻY. PRZYGOTOWYWANIE OFERT NA ZAPYTANIA. SPRAWDZANIE DOSTĘPNOŚCI TOWARÓW U DOSTAWCÓW I ICH PRZYJMOWANIE. FAKTUROWANIE SPRZEDAŻY OFERTOWEJ. OBSŁUGA POCZTY ELEKTRONICZNEJ.
IMPAX-METAL K.KOTOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-08-24 - Rzeszów (podkarpackie)
prace wykończeniowe w budownictwie, głównie ocieplenia budnków (domy jednorodzinne oraz bloki)
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Racławice (małopolskie)
Brak danych
VISTAL OCYNKOWNIA - 2016-06-02 - Liniewo (pomorskie)
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej, monitorowanie terminów umów, administrowanie bazą danych klientów.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
główny specjalista ds. rozliczeń przy drodze minimum GP i wartości robót nie mniejszej niż 150 mln. złotych brutto
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Warszawa (mazowieckie)
NAWIĄZYWANIE KONTAKTÓW, OBSŁUGA POCZTY, PRZYGOTOWYWYANIE OFERTWYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE (TECHNICZNE),PRAWO JAZDY B, ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska, czyli prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, testów psychologicznych, w tym także wszelkie działania organizacyjne związane z tworzeniem centrum oceny. Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych w internecie i prasie, prowadzenie baz danych CV, odpowiedzialność za administrowanie zewnętrzną stroną internetową i wewnętrzną bazą rekrutacyjną. Współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, uczelniami wyższymi i Urzędami Pracy.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Namysłów (opolskie)
przygotowywanie ofert ubezpieczenieowych, telefoniczne pozyskiwanie klientów, sprzedaż ubezpieczeń, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie rzetelnych raportów sprzedażowych, budowanie i utrzymywanie relacji z kilentem
REX AUTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Świlcza (podkarpackie)
Praca w pomieszczeniu monitoringu, reakcja na usterki, niesprawności na terenie obiektu, egzekwowanie napraw
WSPARCIE GRUPA TAURON Sp. z o.o. - 2018-06-21 - Kraków (małopolskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie, nawiązywanie i obsługa klienta głównie z terytorium Rosji oraz docelowo z Ukrainy w celu sprzedaży miejsc reklamowych. Pomoc przy kontaktach handlowych na terytorium Niemiec.
twojbillboard.pl RAFAŁ ŚPIEWAK - 2016-07-28 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Handel art. spożywczymi, pozyskiwanie nowych odbiorców i dostawców, negocjacje handlowe z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość bieżących potrzeb zakładu. Wyszukiwanie potencjalnych dostawców. Analiza cen, warunków dostawy. Zbieranie i analiza informacji na temat potencjalnych kontrahentów. Negocjowanie warunków z kontrahentami. Wybór kontrahentów. Określenie i zamawianie odpowiedniej ilości i rodzaju produktów. Prowadzenie rejestrów dostawców i towarów. Współudział w planowaniu produkcji i wielkości potrzebnych zapasów. Nadzór nad transportem zamówionych materiałów. Magazynowanie towarów. Gospodarowanie zgromadzonymi zapasami. Fakturowanie.
Zakład Usługowy ROSA Spółka z o.o. - 2016-09-07 - Tychy (śląskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Realizacja procedur kontroli jakości; rozwiązywanie problemów jakościowych, poszukiwanie ich źródeł oraz planowanie działań korygujących i zapobiegawczych; sporządzanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej; odpowiedzialność za procedurę reklamacyjną; współpraca z pozostałymi działami firmy;
KAMET SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-05 - Reńska Wieś (opolskie)