SPECJALISTA DS. FINANSOWO ROZLICZENIOWYCH Ostrowiec Świętokrzyski oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO ROZLICZENIOWYCH
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej, monitorowanie terminów umów, administrowanie bazą danych klientów.
Data publikacji: 2015-12-23
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej, monitorowanie terminów umów, administrowanie bazą danych klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FINANSOWO ROZLICZENIOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrowiec Świętokrzyski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Adres pracodawcy:
Al. 3-go Maja 36, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: ostrowiecki
Gmina pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrowiec Świętokrzyski
Ulica pracodawcy: Al. 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 36
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowcu Świętokrzyskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca finansowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.12.2015
Data dodania oferty pracy: 11.12.2015
Oferta pracy ważna do: 08.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 09.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w hotelu
ŁUKASZ TERESZCZYK DYNAMICO - 2017-04-03 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, wyjazdy spotkania z dotychczasowymi i potencjalnymi klientami, udział w targach
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Czarnowice (lubuskie)
• Zarządzanie projektami,• Nadzorowanie wszelkich zmian konstrukcyjnych i dokumentacji technicznej,• Analiza i kontrola procesu wytwarzania• Analiza kosztów.
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-04 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Obsługa telefoniczna oraz korespondencja mailowa, pomoc w rozwiązywaniu problemów klienta biznesowego, bieżąca współpraca z pracownikami Grupy Impel, przeprowadzanie badań marketingowych, budowanie i podtrzymywanie relacji z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Miejsce pracy: Wrocław ul. SłonimskiegoKontakt kandydatów z pracodawcą 510-012-039 lub mailowy: a.niedzwicka (at) impel.pl z Panią Aliną Niedzwicką. Oferta w sali: G,C, H
MarketCo Sp. z o.o. - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy organizacji transportu produktów, nawiązywanie nowych kontaktów z klientami, przygotowanie zleceń transportowych, utrzymywanie kontaktó z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Warszawa (mazowieckie)
wyksz. wyższe, przynajmniej 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,praktyczne umiejętności optymalizacji i pozycjonowania stron www poparte sukcesami i doświadczeniem,znajomość rynku wyszukiwarek internetowych: Google,znajomość standardów aplikacji webowych: (X)HTML, XML, JavaScript, CSS,znajomość Google Analytics i innych narzędzi do analizy linków,pasja, zaangażowanie i entuzjazm,zainteresowanie marketingiem internetowym,mile widziana znajomość języków,wysoka kultura osobista;- audyty witryny pod kątem SEO, - optymalizacja witryn pod kątem SEO,- Link building,- Analityka internetowa,- Raportowanie wyników do przełożonego.
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2017-03-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia, branża media. Obsługa konsoli, przeprowadzanie sond, materiałów radiowych. Prowadzenie audycji radiowych.
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
workowanie drewna
TARTAK GOOD-WOOD Dariusz Szłykowicz - 2016-05-23 - Bukowice (dolnośląskie)
obsługa ubezpieczeniowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Czeladź (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami, monitorowanie zakresu korzystania przez Klientów z usług oferowanych przez Bank, promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank. Praca w godz. 8-16, 9-17 w Kołobrzegu
Bank Polska Kasa Opieki S. A. (Bank Pekao) - Oddział w Kołobrzegu - 2018-03-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe "FILPEX" w Kielcach - 2016-01-12 - Kielce (świętokrzyskie)
Analizowanie i konsultowanie wymagań dotyczących utrzymania oraz rozwoju oprogramowania systemu informatycznego.Organizowanie i wykonywanie testów oprogramowania systemu.Testowanie, integracje, systemy i optymalizacja pracy oprogramowania.Współpraca z projektantami i analitykami.
kontakt przez PUP - 2017-07-17 - Łódź (łódzkie)
oferta konkursowa więcej informacji: http://www.olsztyn.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-09-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za przebieg działań mających na celu należyte utrzymanie stanu technicznego maszyn i urządzeń produkcyjnych, bieżące naprawy usuwania usterek maszyn, utrzymanie ruchu w procesie produkcyjnym.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Produkcji, Usług i Handlu "INTER-SOLAR" Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Buczek (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych, dowóz towarów do klienta, drobne prace magazynowe.
PENNY-DOBROSZYCE Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Kieruje działaniami ds. zakwaterowania dla poszczególnych komórek. Zapewnia efektywność operacji w toku; koordynuje je z innymi grupami, personelem oraz klientami bezpośrednimi; kieruje planowaniem operacyjnym i zapewnia dostępność wykwalifikowanego personelu oraz środków, aby zrealizować wykonanie zleconych usług w określonych ramach czasowych. Zapewnia pomoc i udziela wskazówki klientom oraz kontrahentom wewnętrznym w sprawach zakwaterowania i innych związanych z tym spraw. Prowadzi regularne spisy zapotrzebowania klienckiego jak również zapewnia określone standardy jakości prowadzonych usług oraz przeprowadza badania zadowolenia klienta. Wykonuje inne obowiązki zgodnie z zaleceniem sprzątanie, pranie, itp. Miejsce pracy: Naval Support Facility Redzikowo 5718
Delta Vector Poland Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Redzikowo (pomorskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Adamówka (podkarpackie)
kompleksowa obsługa klienta (sprzedaż) w zakresie pełnego asortymentu spółki; nadzorowanie procesu rejestracji zamówień i ich pełnej realizacji, w tym doradztwo w zakresie oferowanego towaru; sprawdzanie dostępności towaru; monitoring realizacji dostawy; aktywne działania handlowe w grupie istniejących klientów; handlowa aktywność posprzedażowa; utrzymywanie i rozwój relacji z klientami, głównie poprzez kontakt telefoniczny; wyszukiwanie nowych klientów i nawiązywanie relacji handlowych; aktywizacja sprzedaży do grupy klientów uśpionych i/lub o słabszej aktywności handlowej; bieżąca analiza współpracy z kontrahentami, poszerzanie bazy klientów oraz oferowanego asortymentu; realizacja ustalonych celów sprzedażowych
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-18 - Chorzów (śląskie)
Robotnik gospodarczy
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Śrem (wielkopolskie)
nauka prowadzenia ofert handlowych i sprzedażowych, nauka prowadzenia sklepu internetowego, marketingu internetowego, wystawiania faktur
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta. Realizacja i koordynacja zamówień (branża meblowa)
IGLODAR Sp. z o.o. - 2016-11-03 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
Udział w realizacji strategii działań marketingowych online
Tworzenie i wdrażanie akcji promocyjnych i sprzedażowych dla sklepów online
Monitoring rynku oraz analiza działań konkurencji w obszarze kampanii marketingowych i trendów w Internecie
Analizę wyników
Ścisłą współpraca z działem sprzedaży
Media Expert - 2017-03-10 - Centrala Złotów (wielkopolskie)