SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH Sulechów oferta pracy SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: 2 300 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków pracowników obsługi, rozliczanie kierowców. Organizacja dowozu dzieci i innych wyjazdów. Zakup materiałów, wyposażenia i realizacja wydatków zgodnie z planem finansowym. Przygotowywanie procedur przetargowych i opisywanie faktur. Organizacja okresowych przeglądów instalacji. Prowadzenie archiwum. Realizacja zaleceń BHP, p.poż, obrony cywilnej, Sanepidu itp.
Data publikacji: 2018-06-26
Lokalizacja: Sulechów (lubuskie)
Pracodawca: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łączna 1, 66-100 Sulechów, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprawowanie nadzoru nad wykonywaniem obowiązków pracowników obsługi, rozliczanie kierowców. Organizacja dowozu dzieci i innych wyjazdów. Zakup materiałów, wyposażenia i realizacja wydatków zgodnie z planem finansowym. Przygotowywanie procedur przetargowych i opisywanie faktur. Organizacja okresowych przeglądów instalacji. Prowadzenie archiwum. Realizacja zaleceń BHP, p.poż, obrony cywilnej, Sanepidu itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 300 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulechów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulechów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 300 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy biurowej, znajomość przeprowadzania przetargów, sporządzanie umów z dostawcami, archiwizacja
Nazwa pracodawcy: SPECJALNY OŚRODEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Łączna 1, 66-100 Sulechów, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: zielonogórski
Gmina pracodawcy: Sulechów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulechów
Ulica pracodawcy: Łączna
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.06.2018
Oferta pracy ważna do: 20.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odbieranie i czyszczenie blachpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, przediwywany okres wykonywania pracy - 3 miesiące, następnie możliwość przedłużenia na umowę o pracę na czas określony, praca w godzinach 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa działu handlowego w zakresie sprzedaży materiałów budowlanych, stolarki budowlanej, obsługa klienta, pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Zamość (lubelskie)
sporządzanie zaświadczeń, obsługa porgramów Syriusz, prowadzenie rejesrów
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Lubań (dolnośląskie)
planowanie i organizacja transportu, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale magazynu i transportu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Leszcze (świętokrzyskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, przy użyciu języka angielskiego.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kraków (małopolskie)
Praca na stanowisku kadr i płac. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 320 94 11. lub b.milczarek (at) medinet.pl
MEDINET Sp. z o.o. - 2016-11-02 - Wrocław (dolnośląskie)
robotnik ogólnobudowlany
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Olkusz (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa agentów ubezpieczeniowych, obsługa systemu informatycznego
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lubin (dolnośląskie)
współpraca z jednostkami Citi na całym świecie (korespondencja mailowa oraz komunikacja telefoniczna w języku angielskim;wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów krajów Europy Zachodniej oraz Afryki w systemach bankowych;obsługa rachunków bankowych klientów;udział w telekonferencjach i testach aplikacji
CITIBANK INTERNATIONAL LIMITED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2016-08-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- OBSŁUGA KLIENTA- SPRZEDAŻ USŁUG- WSPARCIE DZIAŁU SOCIAL MEDIA- OBSŁUGA FACEBOOK- BUDOWANIE I ROZWIJANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI
Janik-Stec Małgorzata, TMS AUDIT Małgorzata Janik - Stec - 2017-03-10 - Trzebownisko (podkarpackie)
Odpisywanie na maile klientów, przyjmowanie zgłoszęń reklamacji i wpisywanie ich do systemu, wydawanie i pzrygotowanie przesyłek dla kurierów.
MULTIGLOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szemud (pomorskie)
wykonywanie instalacji i nadzór
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
1) Telefoniczna i internetowa obsługa kontaktów inicjowanych przez dotychczasowych i potencjalnych partnerów handlowych, 2) Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów informatycznych firmy, 3) Dbałość o właściwy przepływ informacji pomiędzy partnerami handlowymi a odpowiednimi jednostkami organizacyjnymi firmy. Oferta dostępna w sali G, C, E. Kontakt z pracodawcą e-mail: praca-dh (at) vidis.pl
VIDIS S.A. - 2017-05-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontakt i współpraca z klientem
Adriana S.A. - 2017-03-03 - Kosowizna (kujawsko-pomorskie)
Pakowanie i adresowanie paczek• Przyjmowanie paczek i układanie towarów w magazynie• Wystawianie dokumentów sprzedażowych• Obsługa programu księgowego Optima• Dbałość porządek w magazynie• Generowanie etykiet adresowych• Obsługa zamówień
MM500 SPÓŁKA CYWILNA MICHAŁ WĘGRZYN, MICHAŁ KLESZCZ - 2016-09-16 - Straszęcin (podkarpackie)
Organizowanie i koordynowanie działań w oddziałe firmy. Prace administracyjno - biurowe. Konatkt i wymiana informacji z centralą firmy. Obsługa i kontakt z pracownikami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
Aktywna sprzedaż produktów branży elektryczno- sanitarno- narzędziowej, profesjonalna obsługa dotychczasowych i pozyskiwanie nowych klientów, praktyczna znajomość zasad merchandisingu, przygotowanie ofert, negocjacje cen oraz pozostałych warunków współpracy z klientem, zbieranie informacji o rynku na temat rozwoju branży, raportowanie działań do przełożonego, współpraca z przedstawicielami w kwestiach technicznych
ELMET-RZESZÓW S.A. - 2016-04-29 - Rzeszów (podkarpackie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
Staż-limit podstawowy.Sprzedaż art. przez internet
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
sprzedaż towarów i usługprzygotowywanie ofertzamawianie towarów
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Żory (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu, handlu i grafiki komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zielona Góra (lubuskie)
-
SANPRO INTERIM BPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-13 - Świętochłowice (śląskie)
Rozbieranie uszkodzonych nawierzchni, układanie nowych nawierzchni i ich przycinanie za pomocą specjalnych narzędzi, obsługa maszyn brukarskich, naprawa i konserwacja sprzętu. Praca w godzinach 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku na terenie całej Polski. Zatrudnienie przez agencję zatrudnienia w ramach umowy o pracę tymczasową.
BEST WORKERS SP. Z.O.O - 2018-01-26 - Bielsko-Biała (śląskie)
- obsługa klientów indywidualnych i hurtowych,- doradztwo w sprawach zakupu mebli,- zamawianie towaru,- realizacja zamówień,- inne drobne prace biurowe
Fabryka Mebli Latzke Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
- wyszukiwanie i rekrutacja pracowników fizycznych i umysłowych- przygotowywanie i podpisywanie umów o pracę-rozliczanie finansowe pracowników- przeprowadzanie i organizacja szkoleń BHP wraz z doborem szkoleniowców-organizowanie badań lekarskich dla pracowników-rozliczanie kosztów delegacjiPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łaziska Górne (śląskie)
Przygotowywanie ofert handlowych oraz dobór odpowiednich materiałów na podstawie zapytań klientów.Budowanie trawłych relacji z klientami i handlowcami na poziomie technicznym.Rozwiązywanie technicznych kwestii klientów i handlowców. Wsparcie techniczne działu sprzedazy w realizacji jego celów.Aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy .
CALDO-IZOLACJA - 2017-04-21 - Kielce (świętokrzyskie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)