SPECJALISTA DS. REKLAMY NA LAMPACH ULICZNYCH Kraków oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DS. REKLAMY NA LAMPACH ULICZNYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Tworzenie, rozwijanie i ofertowanie produktu: reklama na lampach ulicznych. Uzgadnianie warunków handlowych z dostawcami.

Data publikacji: 2019-03-05

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Tworzenie, rozwijanie i ofertowanie produktu: reklama na lampach ulicznych. Uzgadnianie warunków handlowych z dostawcami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. REKLAMY NA LAMPACH ULICZNYCH

Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: dowolny

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie w branży reklamowej, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 05.03.2019

Oferta pracy ważna do: 05.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 05.03.2019

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 500 PLN

kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, prca w Kiełpinach, doświadczenie zawodwe mile widziane
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. - 2018-06-27 - Kiełpiny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PŁAC - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-18 - Grodków (opolskie)

Specjalista ds. prawnych - -

Media Expert opiniowanie umów cywilno – prawnych,
przygotowywanie projektów umów cywilno – prawnych,
windykacja należności spółki,
opracowywanie projektów pism procesowych,
opiniowanie regulaminów promocji, komunikacji z konsumentem w zakresie prawa o konsumentach.
Media Expert - 2016-04-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUGI KLIENTA 1ST LEVEL - od 4 000 PLN

obsługa klienta niemieckiego
"INCO" Spółka z o.o. - 2016-10-06 - Wawrów (lubuskie)

PRACOWNIK OPERACYJNY - od 3 000 PLN

Nadzór nad stanami magazynowymi TGP oraz procesami przeładunku gazu załadunek/ rozładunek cystern samochodowych
ORLEN PALIWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-30 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA - od 2 000 PLN

Specjalista ds. zatrudnienia, częste delegacje na terenie kraju
DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

- Przyjmowanie zamówień od klienta i bieżącą ich realizację - Aktywne uczestnictwo w opracowaniu specyfikacji produktu - Generowanie raportów dotyczących współpracy z klientem - Aktywna współpraca z klientem w celu budowania i utrzymania dobrych relacji biznesowych. - Realizacja procesu Badania Zadowolenia Klienta.- Regularne analizy przewidywania sprzedaży (forecast) pod kątem ich zaplanowania i możliwości realizacji. - Ustalanie, kontrola i potwierdzanie terminów realizacji zamówień oraz spedycji wyrobu gotowego do Klienta- Aktywny udział w realizacji planu sprzedaży na dany miesiąc. - Przyjmowanie reklamacje od Klientów oraz dążenie do ich szybkiego wyjaśnienia i zamknięcia w systemie.
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2017-02-07 - Złotów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA KLIENTA - 4 000 - 5 000 PLN

Sprzedaż maszyn rolniczych dla klientów z rynków europejskich, tworzenie ofert sprzedaży, negocjowanie warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, promowanie firm na rynkach zagranicznych.
JASKOT Spółka Jawna T. Jaskot, G. Jaskot Siekierczyn - 2017-10-31 - Siekierczyn (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (PRACA DLA MŁODYCH) - od 2 500 PLN

-pozyskiwanie i nawiązywanie kontaktu z klientami-przygotowywanie i złożenie ofert, monitorowanie zamówień-prowadzenie bazy danych kontaktów, obsługa kontaktu z klientami-realizacja i rozwój startegii sprzedażowej, planowanie działań zmierzających do wzrostu sprzedaży-śledzenie rynku i utrzymujących się trendów
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Sopot (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Praca jako sprzedawca.
P.P.H.U. ZDROWA Maciej Adamczewski - 2018-01-10 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 3 100 PLN

przygotowywanie materiałów promocyjno-sprzedażowych; przygotowywanie ofert handlowych;pomoc przy realizacji bieżących projektów; korespondencja z kontrahentami w j. niemieckim lub angielskim; realizacja wyznaczonych celów marketingowych.
GIKO Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - od 3 500 PLN

Dokonywanie wdrożeń oraz serwisowanie systemów komputerowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA-TECHNOLOG - od 3 500 PLN

nadzór i kontrola nad dokumentacją z zakresu zarzadzania jakością
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-10-10 - Kutno (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK NIEMIECKI - od 2 200 PLN

realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, prowadzenie prezentacji i rozmów handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2016-01-13 - Ścinawa (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

Zapoznanie się z właściwym prowadzeniem dokumentacji, z systemami łączności, alarmowania i współdziałania na obszarze powiatu; zapoznanie się ze strukturą i funkcjonowaniem OSP; sporządzanie analiz i wniosków z działań ratowniczych prowadzonych przez JRG; zapoznanie się ze specyfiką pracy pracowników Komendy .
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Będzin (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - ASYSTENT MANAGERA/STAŻ - 997,4 PLN

przygotowywanie oferty firmy w mediach społecznościowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Poniatowa (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACYREFERATU DO SPRAW BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY SŁUŻBY I PRACY WYDZIAŁU KONTROLI - od 1 720,18 PLN

Główne obowiązki:- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych;- przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale;- udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy;- opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału;- informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego;- uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP;- udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego;- prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno - biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem oraz w terenie; wymuszona pozycja ciała;- miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe;- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce;- umiejętność pracy w zespole,- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;- umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów;- komunikatywność;- umiejętność obsługi komputera;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego;- prawo jazdy kat. B;- 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.Inne informacje: Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie brutto: 1720,18 zł oraz dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia zasadniczego. Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. Oświadczenia wskazane w wymaganych dokumentach i oświadczeniach należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414-41-39, (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-10-29 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 000 PLN

organizacja sprzedaży pieczywa i ciast w placówkach firmowych,pozyskiwanie nowych odbiorców
Piekarnia Paweł Bednarczyk - 2016-01-18 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)

UZWAJACZ (O) - do 1 850 PLN

Uzwajanie silników
TAAP Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. PRACOWNICZYCH - 2 500 - 2 800 PLN

Prowadzenie spraw dotyczących zagadnień pracowniczych i rehabilitacyjnych. Nadzór nad procedurami. Mile widziane osoby niepełnosprawne
Usługowa Spółdzielnia Światowid - 2017-07-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW UNIJNYCH I PRZETARGÓW - od 2 500 PLN

- Sporządzanie projektów unijnych, opracowywanie szczegółów związanych z przetargami, dotacjami krajowymi.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Minimum 2 lata doświadczenia w sporządzaniu projektów unijnych. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-31 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POŁOWÓW - od 2 800 PLN

POBIERANIE PRÓBEK RYB (POŁÓW) I SKORUPIAKÓW NA TERENIE POLSKI, DOWÓZ DO SIEDZIBY FIRMY, SPORZĄDZANIE ZAPISÓW, PROWADZENIE POJAZDU SŁUŻBOWYCH;WYMAGANIA: POŁOWY RYB, PRAWO JAZDY KAT. B, MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY: CAŁA POLSKA
POLCARGO INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIEGO - 2 100 - 2 200 PLN

Manager ds. sprzedaży z j. serbskim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskim OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-23 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI - 997,4 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC - od 1 216 PLN

Obsługa programów płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. BHP - od 3 000 PLN

- tworzenie i realizacja Polityki BHP w organizacji, wsparcie kadry zarządzającej w zakresie BHP, dokonywanie przeglądów i kontroli stanu BHP, utrzymywanie bezpieczeństwa pracy zgodnie z aktualnymi wymogami prawnymi oraz wymogami zakładu,- prowadzenie rejestrów, kompletowanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,- współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie BHP oraz zapewnienie właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników, przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP, opracowanie prezentacji, sporządzanie dokumentacji,- kontrola terminowości szkoleń okresowych, zamawianie szkoleń.- dopuszczenie maszyn do produkcji.
COROPLAST POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-02-06 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 4 260 PLN

Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Kraków (małopolskie)