SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA Łomża oferta pracy "POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Fakturowanie.
Data publikacji: 2018-03-13
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: "POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Nowogrodzka 151A, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Fakturowanie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Wynagrodzenie 2100 zł brutto/mc+ premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. FAKTUROWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: fakturzystka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.03.2018
Data zakończenia pracy: 14.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
Nazwa pracodawcy: "POLSKA GRUPA FARMACEUTYCZNA" SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 151A, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV- kontakt osobisty do działu Kadr lub telefoniczny nr.86 215-56-56
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Nowogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 151A
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: fakturzystka
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.03.2018
Data dodania oferty pracy: 12.03.2018
Oferta pracy ważna do: 11.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego mającego na celu wsparcie w wyborze drogi rozwoju zawodowego, kierunku przekwalifikowania, analizie potencjału zawodowego studentów i absolwentów WSAiB;Prowadzenie zajęć grupowych z zakresu metod i sposobów poszukiwania zatrudnienia;Opracowywanie materiałów doradczych i edukacyjnych;Projektowanie i wdrażanie przedsięwzięć ukierunkowanych na rozwój kompetencji i wzrost zatrudnialności;Udział w opracowywaniu strategii Biura, ustalania priorytetów i wypracowania właściwych metod działania;Aktywne poszukiwanie dobrych praktyk, nowatorskich rozwiązań i potencjalnych możliwości rozwoju Biura Karier;Rozwijanie współpracy pomiędzy Biurem Karier a partnerami i specjalistami zewnętrznymi;Dbanie o wizerunek Biura Karier na Uczelni i poza nią.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI I BIZNESU IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W GDYNI - 2017-03-29 - Gdynia (pomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Kotlin (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa obecnych klientów
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Kock (lubelskie)
- zakupy używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm, - pozyskiwanie klientów, - szacowanie wartości księgozbiorów, - częściowa inwentaryzacja zbiorów, - negocjowanie umów, - organizacja załadunku i transportu do siedziby firmy. Firma oferuje: - atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 2 tys. zł netto, premia do 2 tys. zł netto, łącznie do 4 tys. zł netto, - umowę stałą po okresie próbnym, - przeszkolenie w zakresie wyceny książek i księgozbiorów, oraz specyfiki branży- szkolenia zewnętrzne, - współpracę z jednym z najlepszych antykwariatów internetowych w Polsce, - możliwość stworzenia własnej, dużej i unikalnej biblioteki prywatnej.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą: Więcej szczegółów i informacje o innych rekrutacjach na stronie http://tezeusz.pl/page/praca. Aplikacje z CV, listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres praca (at) tezeusz.pl. Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające poniższą klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101. poz. 926, ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz o prawie ich poprawiania i aktualizowania."
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZA - ANDRZEJ MISZK - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa, ZUS, GUS
Firma Doradcza "KONKRET" Renata Mączka - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
obsługa i naprawa sprzętu komputerowego, obsługa serwerowni, znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych - pełnienie funkcji ABI (administrator bezpieczeństwa informacji), praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
Zespół Szkół w Otrębusach - 2016-06-06 - Otrębusy (mazowieckie)
- koordynowanie prac działu magazynu i zaopatrzenia- współpraca z dostawcami i klientami firmy- ścisła współpraca z działem sprzedazy firmy- terminowe kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów sprzedaży- kontrolowanie efektywnego ekonomicznie przepływu towarów , materiałów- kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań logistycznych
"ECO-LINE" Piotr Potocki - 2016-12-02 - Krosno (podkarpackie)
Wykonywanie czynności przy naprawie taboru kolejowego, zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami
PKP CARGOTABOR Spółka z O.O. - 2016-12-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
Zapewnienie realizacji celów określonych w strategii firmy oraz właściwego funkcjonowania podległego personelu. Praca na terenie Polski (woj. małopolskie, świętokrzyskie, podkarpackie).
SERVITUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Kraków (małopolskie)
jw.
SĄD OKRĘGOWY w WARSZAWIE - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych zatrudnionych pracowników- administracji i nauczycieli
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 15 (Z.S. nr 20) - 2016-06-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Wyszukiwanie pracowników ze wschodu, przeprowadzanie rozmowy kwalifikacyjnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Białośliwie (wielkopolskie)
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e- marketingowych (SEM) oraz SEO, bardzo dobra znajomość narzędzi Gogle Adwords oraz Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień,
DIRECTINFO Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta, doradztwo w zakupach, obsługa kasy fiskalnej i terminala, informowanie o aktualnych promocjach, przyjmowanie reklamacji, obsługa programu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Wymagania:• Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom min. B2) – warunek konieczny• Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (poziom min. B2) – warunek konieczny• Doświadczenie w zakresie obsługi klienta• Podstawowe umiejętności w zakresie IT • Znajomość narzędzi zarządzania usługami IT będzie dodatkowym atutemObowiązki:• Wsparcie międzynarodowych klientów zewnętrznych i wewnętrznych• Współpraca z klientami biznesowymi i informatykami (za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i internetowej)• Identyfikacja, ocena i ustalanie priorytetów problemów i reklamacji klientów• Analiza problemów klienta i proponowanie rozwiązań• Udział w sprawozdawczości i fakturowaniu klientów• Uczestnictwo w spotkaniach klientów on-line
Jobhouse Sp. z o.o. - 2017-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze,praca wyłącznie na języku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Kraków (małopolskie)
WPROWADZANIE DANYCH DO KOMPUTERA;WYMAGANIA: ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO;MIEJSCE PRACY: ŁOZIENICA UL.PROSTA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL rekrutacja (at) klinet.pl
KLINET Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Łozienica (zachodniopomorskie)
- realizacja procesu zakupów materiałów produkcyjnych,- kontrola realizacji zamówień,- prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw,- utrzymywanie kontaktów z bieżącymi dostawcami,- analiza rynku dostawców , - nawiązywanie nowych kontaktów,- prace administracyjno biurowe.
ZAKŁAD PRODUKCJI KONSTRUKCJI "MOSTOSTAL ROPCZYCE" Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Ropczyce (podkarpackie)
bieżąca aktualizacja bazy towarowej, bazy dostawców oraz ofert w programie, organizacja i kontrola podległych sklepów w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań i planów, prowadzenie rejestru urządzeń znajdujących się na sklepach firmowych, kontrola środków pieniężnych, przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży, rozliczenia inwentaryzacji, rozliczanie faktur,
"MEAT MARKET" Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Sosnowiec (śląskie)
Przygotowawanie potraw z menu, praca za barem, obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Przemysław Targowski - 2017-07-13 - Otwock (mazowieckie)
- Wprowadzanie faktur do systemu księgowego Symfonia. Wystawianie faktur sprzedażowych. Prowadzenie kasy. Wprowadzanie towarów do systemu magazynowego. Przygotowywanie dokumentów dla biura rachunkowego. Nadzór i rozliczanie płatności ze strony klientów. Prowadzenie rozliczeń z pracownikami. Organizacja szkoleń od strony logistycznej. Wsparcie administracyjne firmy.- Wynagrodzenie: 2000-2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na okres: 15.05.2016-30.09.2017. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagany rok doświadczenia w pracy administracyjnej z podstawową obsługą księgową. Znajomość programów księgowo-finansowych (Symfonia). Znajomość podstaw księgowości. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Mile widziana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Katowice (śląskie)
wykonywanie okładzin różnego rodzaju płytkami na ścianach i podłogach, przygotowanie podłoża, obróbka płytek, doradztwo klientom w zakresie doboru chemii budowlanejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 3 lata, dyspozycyjność w godzinach 9:00-19:00oferta dostępna w sali D
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista do spraw rozliczeń produkcyjnych
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2017-02-21 - Mielec (podkarpackie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem z krajów niemieckojęzycznychWsparcie techniczne oferowanych produktówObsługa przychodzących zgłoszeń Analiza i rozwiązywanie indywidualnych sytuacji Budowanie pozytywnych relacji z klientem
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie ofert handlowych, działania marketingowe
Zakład Produkcyjno Handlowo-Usługowy "MUCHA" Zdzisław Mucha - 2016-05-17 - Augustów (podlaskie)
Praca na hali sprzedaży; tworzenie zamówień, zarządzanie personelem; prowadzenie marketu wg standardów firmy.
DINO POLSKA S. A. - 2017-03-13 - Pamiątkowo (wielkopolskie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jaworzno (śląskie)
Obsługa klienta zagranicznego, wystawianie dokumentacji transportowych.
TRAZMET LAGER TECHNIK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-28 - Dojutrów (wielkopolskie)
Wymagania:1. wykształcenie min. średnie budowlane lub z zakresu instalacji tech. budynków2. uprawnienia z dozoru instalacji wod-kan, gaz. i c.o.3. mile widziane prawo jazdy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalami "DOM" Sp. z o. o. - 2018-02-21 - Racibórz (śląskie)
Rekrutowanie osób związanych z realizacją elektrycznych i teletechnicznych (projektowanie i wykonawstwo)
KABARPOL SP. Z O.O. SP.K. - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)