SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU Ostrów Wielkopolski oferta pracy DIRECTINFO Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e- marketingowych (SEM) oraz SEO, bardzo dobra znajomość narzędzi Gogle Adwords oraz Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień,
Data publikacji: 2016-09-27
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: DIRECTINFO Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wyksz. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe,komunikatywność,umiejętność pracy w zespole,praktyczna wiedza związana z projektowaniem tzw. stron "przyjaznych" SEO,praktyczna znajomość narzędzi e- marketingowych (SEM) oraz SEO, bardzo dobra znajomość narzędzi Gogle Adwords oraz Google Analytics,orientacja w aktualnych trendach i standardach tworzenia stron www,umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania bieżących zagadnień,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ostrów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: DIRECTINFO Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Krotoszyńska 133, 63-400 Ostrów Wielkopolski, powiat: ostrowski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+ LM należy przesłać na adres:biuro (at) smsprzypominacz.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Krotoszyńska
Numer budynku pracodawcy: 133
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2016
Data dodania oferty pracy: 27.09.2016
Oferta pracy ważna do: 26.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja spedycji dla transportu własnego, dbałość o prawidłową realizację dostaw ilościową i terminową, wycena transportu drogowego, wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych przewoźników, ładunków, minimalizacja kosztów transportu drogowego
BZK Group sp.z o.o. - 2016-02-05 - Koprki (mazowieckie)
planowanie i organizowanie transportu (lądowego i lotniczego), organizacja pobytu artystów zagranicznych w Polsce, w tym między innymi koordynacja realizacji wymogów rider-owych, przygotowanie sprawozdań po- koncertowych, wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie)1 zmianawynagrodzenie: 2000 zł brutto
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowanie i produkcja galanterii skórzanej
"LADYBUQ" ART STUDIO DARIUSZ BEŁCH - 2017-03-03 - Albigowa (podkarpackie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2015-11-13 - Zakopane (małopolskie)
•organizacja pracy oraz sprawne i efektywne zarządzanie podległym personelem,•udział w realizacji procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych i szkoleniowych personelu,•zagwarantowanie najwyższych standardów w zakresie obsługi klienta,•ścisła współpraca z zewnętrznymi firmami w zakresie świadczenia usług na terenie Parku Wodnego,•ścisła współpraca z innymi działami organizacyjnymi Spółki,•nadzór i dbałość o właściwą jakość oferowanych przez Park Wodny usług,•realizacja wyznaczonego budżetu oraz odpowiedzialność za wyniki finansowe obiektu,•zbudowanie i wdrożenie strategii rozwoju obiektu,•współtworzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych,•współtworzenie i wdrażanie programu profilaktyki zdrowotnej,•kreowanie pozytywnego wizerunku Parku Wodnego. Godziny pracy 7-15.
Trzy Fale Sp. z o.o. - 2017-01-04 - Słupsk (pomorskie)
Wyszukiwanie kandydatów w różnych kanałach rekrutacyjnych (Linkedin, Xing) i prowadzenie ich przez proces rekrutacyjny w lokalizacjach Azja-Pacyfik. Utrzymywanie relacji z kandydatami, którzy mogą być zainteresowani pracą w późniejszych terminach. Kontakt z kandydatami pasywnymi z regionu Azja-Pacyfik. Mapowanie rynku w celu zidentyfikowania trendów w rekrutacji.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Zabierzów (małopolskie)
- pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż usług transportowych i spedycyjnych -prowadzenie analiz rynku pod względem potencjalnych możliwości rozwoju handlowego - współpraca z zespołem spedycji-przygotowywanie ofert handlowych i kompleksowa analiza potrzeb klientów - kształtowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami- planowanie działań sprzedażowych, ich wdrażanie oraz konsekwentna weryfikacja rezultatów- monitorowanie i analiza danych rynkowych, a także zmian i trendów dotyczących branży TSL.wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące, skuteczne działanie, organizacja czasu pracy, komunikatywność, bardzo wysokie kompetencje interpersonalne i sprzedażowe, prawo jazdy kat. b, raportowanie wyników pracy, nastawienie na realizację celów sprzedażowych, doświadczenie w branży transportowej mile widzianePraca na okres próbny : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
PAWBOL-LOGISTYKA ŁUCZAK-KUDZIA SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
• wsparcie zagranicznego działu obsługi klienta • kontaktowanie się z zagranicznymi oddziałami firm i klientamiPraca w godz. od 7-15.• ewidencjonowanie i fakturowanie zamówień
Shadow-System Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Przodkowo (pomorskie)
obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okres pełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacji płatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności na nagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celu sporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno- Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazania jej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacji ich zadań.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-01-09 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2017-03-03 - Psary Witowskie (łódzkie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
kopanie grobów, budowa grobowców obsługa pogrzebów, porządkowanie cmentarzy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWE CZESŁAW KANTORSKI - 2016-06-29 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Iława (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż samochodów nowych i używanych Volksvagen, obsługa klienta związana ze sprzedażą ; kredyty, leasing
Firma Wielobranżowa "Jodko-Schiewe" spółka jawna - 2016-02-10 - Świdnica (dolnośląskie)
ustawianie maszynydo produkcji opakowań tekturowych z nadrukiem; obsługa maszyny do produkcji opakowań tekturowych z nadrukiem; mocowanie oprzyrządowania na wałach maszyny do produkcji opakowań tekturowych z nadrukiem; czyszczenie/ mycie maszyny do produkcji opakowań tekturowych z nadrukiem; konserwacja maszyny do produkcji opakowań tekturowych z nadrukiem;
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Pelplin (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Zwoleń (mazowieckie)
- terminowe sporządzanie dokumentacji płacowej oraz związanej z zatrudnieniem i zwilnieniem pracowników- tworzenie miesięcznych zestawień, rozliczeń, raportów oraz analiz- przygotowywanie dokumentacji pracowniczej związanej z przebiegiem zatrudnienia, zasiłkami, ustaleniem uprawnień emerytalnych i rentowych, świadczeniami z ZFSŚ itp.- sporządzanie deklaracji oraz rozliczeń do ZUS oraz innych instytucji zewnętrznych związanych z rozliczaniem wynagrodzeń- prowadzenie ewidencji czasu pracy w systemie kadrowym- monitorowanie zmian w przepisach- udział w pozostałych pracach i inicjatywach działu kadr i płac
Sławski Zakład Przetwórstwa Mięsa i Drobiu" Balcerzak i Spółka" Sp.z o.o. - 2016-12-06 - Wróblów (lubuskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORTECAkontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacjiobsługa dedykowanych programów magazynowychpraca w Lesznie i Jarocinie
Lepus 2 Marian Zając - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)
Aktywna współpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bytów (pomorskie)
zapoznaniesię ze specyfiką pracy Spółki w zakresie obsługi pasażera, planowanie zadań transportowych w zakresie rozkładu jazdy autobusów, weryfikacja kart drogowych kierowców
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Gniezno (wielkopolskie)
malowanie, piaskowanie elementów, części samochodowych
P.P.H.U. " BATIS" Spółka z o. o. - 2018-02-14 - Bełchatów (łódzkie)
-Aktywne pozyskiwanie klientów w zakresie możliwości pozyskiwania środków UE na rozpoczęcie działalności (dla osób indywidualnych) lub jej rozwój (dla firm).-Przygotowanie kompletnej dokumentacji na potrzeby realizacji konkretnego projektu w ramach funduszy UE (analizy finansowe, biznesplany, studia wykonalności, analizy branżowe, wnioski dotacyjne).-Przygotowywanie ofert usług doradczych.
PROACTIVE Centrum Wspierania Aktywnej Przedsiębiorczości Ewelina Hanus - 2015-11-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2018-04-25 - Brzesko (małopolskie)
kadry, czas pracy, płace
SANTINES Sp. z o.o - 2016-08-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
kontrola warunków oraz przestrzeganie przepisów BHP wprzedsiębiorstwie; doradztwo w zakresie przepisów oraz zasad BHP; organizacja i prowadzenie szkoleń BHP dla pracowników firmy; prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych przepisami prawazgodnie z wewnętrznymi procedurami
AUCHAN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
realizacja procedu inwestycji
MUZEUM WSI RADOMSKIEJ - 2017-01-10 - Radom (mazowieckie)
prowadzenie postępowania reklamacyjnego, rozpatrywanie reklamacji, przyjmowanie zwrotów, współpraca z działami (również z magazynem)
Mirosław Gockowiak - 2016-10-18 - Ciele (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów sklepu (miejsce wykonywania pracy Bolesławiec, sklep Lewiatan). Obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie towaru, rozkładanie towaru na półkach, dbanie o porządek w sklepie, praca w systemie 2 zmianowym 06:00-14:00;14:00-22:00, jedna niedziela w miesiącu pracująca (8 godzin)
Dak s.c. Marian Jabłoński Danuta Jabłońska - 2017-11-03 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pozyskiwanie rynków sprzedaży w zakresie rozdzielnic NN i SN
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-05-23 - Bierawa (opolskie)