SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ Brzesko oferta pracy Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Data publikacji: 2018-04-25
Lokalizacja: Brzesko (małopolskie)
Pracodawca: Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solskiego 37, 32-800 Brzesko, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzesko
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: brzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Brzesko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.04.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność obsługi komputera i portali aukcyjnych. Komunikatywność.
Nazwa pracodawcy: Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Adres pracodawcy:
Staropolska 37, 32-851 Jadowniki, powiat: brzeski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na mail: kris488 (at) op.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: brzeski
Gmina pracodawcy: Brzesko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jadowniki
Ulica pracodawcy: Staropolska
Numer budynku pracodawcy: 37
Profil działalności pracodawcy: handel
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 25.04.2018
Oferta pracy ważna do: 18.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca na programie magazynowo-księgowym CRPprzygotowanie ofert sprzedażowychobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Łódź (łódzkie)
dbałość o dobry wizerunek firmy, obsługa kliebtów anglojęzycznych, staranie i dbałość o usprawniianie kontaktu i pomocy klientom, sporządzanie raportów z wykonanej pracy
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Rzeszów (podkarpackie)
Upowszechnianie zasad wykorzystywania pomocy finansowej z UE dla wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Realizacja zadań Sieci na rzecz innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich (SIR), funkcjonującej w ramach Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich tworzenia sieci kontaktów w ramach SIR w województwie, wdrażania nowych rozwiązań oraz dobrych praktyk w zakresie innowacji w rolnictwie. Ułatwianie wymiany wiedzy fachowej dotyczącej innowacji w rolnictwie i na obszarach wiejskich, upowszechnianie wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań w sektorze rolno spożywczym i na obszarach wiejskich. Przygotowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjno promocyjnych dotyczących zasad wspierania rozwoju obszarów wiejskich. Udział w organizacji szkoleń dla rolników. Współpraca z instytucjami, organizacjami, placówkami naukowymi i szkołami rolniczymi.
LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO KALSK - 2018-04-03 - Kalsk (lubuskie)
Przygotowanie elementów do malowania, lakierowania wstępnego i końcowego. Prace przy pomocy szlifierki mimośrodowej, frezarki ręcznej.
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wieprz (małopolskie)
obsługa sprzedaży internetowej, projektowanie i edycja grafiki
INFO GRAF Roman Wyszogrodzki - 2016-08-08 - Żory (śląskie)
z
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
sprawy kadrowo-socjalne
OGRÓD ZOOLOGICZNY - 2016-02-04 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (sporządzanie list płac. akt osobowych, aneksów, świadectw pracy, rozliczanie czasu pracy, wystawianie zaświadczeń pracownikom, sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rozliczeń PIT do Urzędów Skarbowych, itp.). Sporządzanie sprawozdań do GUS. Załatwianie wszelkich spraw związanych z dokumentacją kadrowo-płacową.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2017-03-16 - Częstochowa (śląskie)
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu przy ul. gryfitów 4-6.Więcej informacji nt. oferty pracy znajduje się na stronie internetowej: www.spkolobrzeg.finn.pl
Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu - 2017-10-06 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
•obsługa klienta – międzynarodowej firmy ubezpieczeniowej•rejestracja nowych umów w bazie danych•prowadzenie, aktualizacja i dokonywanie zmian w umowach•przygotowanie dokumentacji i generowanie dokumentów (dokumenty programowe, listy itp.)•kontrola (przegląd) umów terminowych•rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z członkami zespołu i przedstawicielami klienta
Infosys BPO s.r.o. - 2015-12-30 - Czechy (Czechy)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-04-07 - Katowice (śląskie)
zakup i sprzedaż części zamiennych do samochodowych osobowych, prowadzenie ewidencji magazynowej części zamiennych.
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Piła (wielkopolskie)
sprzedaż rolet i żaluzji
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wystawianie faktur.
PHU "DORMAX" D. Klemczak - 2018-08-16 - Opalenica (wielkopolskie)
promowanie Polski jako atrakcyjnego rynku dla ekspansji firm, promowanie wśród przedsiębiorców indyjskich inwestowania w Polsce jako możliwości wejścia na rynek europejski
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Piaseczno (mazowieckie)
REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA HOSTELEM , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI,ORGANIZOWANIE, PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KONTROLOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Skierniewice (łódzkie)
Księgowanie dokumentów, sporządzanie sprawozdań i deklaracji, prowadzenie dokumentacji księgowej, obsługa klienta, nawiązywanie kontaktów. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, staż pracy 2 lata, znajomość zagadnień księgowości.
Biuro "MM" Monika Wołoszyn - 2016-11-04 - Wejherowo (pomorskie)
jw.
FOCUS RESEARCH SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta sprzedaż ubezxpieczeń,
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa stron internetowych firmy, realizacja działań marketingowych w internecie, przygotowanie ofert dla klientów, prace administracyjno -biurowe - ok. 8 godzin w tygodniu
MEFISTO Anna Malicka - 2016-12-22 - Świdnica (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych
Adamczuk - Serwis Finansowy - 2016-10-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.
Agronomik Polska Sp. z o.o. - 2016-06-23 - Borów Wielki (lubuskie)
sprzedaż oferty zagranicznych wycieczek
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Kontakt telefoniczny i e-mailowy z klientem w celu informowania o stanie jego zamówienia, kontakt w j. polskim i j. angielskim, sporządzanie dokumentacji z prowadzonych rozmów, dbanie o porządek w dokumentach firmy, zbieranie informacji niezbędnych do sporządzenia wyceny, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, bezpośredni kontakt z klientem, uzupełnianie strony internetowej (tekstem oraz zdjęciami), kontrola działania strony internetowej. Wymagania: wykształcenie średnie, biegła znajomość j. angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, doświadczenie w prowadzeniu strony internetowej np. bloga, rzetelność, uczciwość, komunikatywność, umiejętnośc szybkiego uczenia się.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Reda (pomorskie)
prowadzenie kadr
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Klementowice (lubelskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 1 rok; znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i opracowań z tego zakresu; prawo jazdy kat. B,samodzielność, komunikatywność, zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji z zakresu ochrony środowiska (m.in. powietrze, odpady, karty informacyjne, raporty, analizy); sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska; miejsce pracy: Gliwice;
ARBOR - TECH Zakład Inżynieryjno-Usługowy Katarzyna Witkowska - 2017-09-22 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy przygotowywaniu posiłków
KOWACKA RÓŻA PPHU "MALIBU" - 2016-04-11 - Sosnowiec (śląskie)