SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ( KEY ACCOUT MANAGER) Skierniewice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ( KEY ACCOUT MANAGER)
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA HOSTELEM , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI,ORGANIZOWANIE, PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KONTROLOWANIE
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Skierniewice (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
REALIZACJA PROCESU ZARZĄDZANIA HOSTELEM , PLANOWANIE I PODEJMOWANIE DECYZJI,ORGANIZOWANIE, PRZEWODZENIE,MOTYWOWANIE I KONTROLOWANIE
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: ruch ciągły
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KLUCZOWYCH KLIENTÓW ( KEY ACCOUT MANAGER)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Skierniewice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Skierniewice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: KIEROWANIE ZESPOŁEM
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Adres pracodawcy:
Al. Niepodległości 7, 96-100 Skierniewice, powiat: m. Skierniewice, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + SKIEROWANIE PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Skierniewice
Gmina pracodawcy: Skierniewice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Skierniewice
Ulica pracodawcy: Al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Skierniewicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager)
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 14.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta telefoniczna lub mailowa
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-07-12 - Łódź (łódzkie)
.
Firma Handlowo Usługowa AgroWap Łukasz Wilczyński - 2016-09-02 - Trzebiegoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. pozyskiwania klientów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Śrem (wielkopolskie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych w zakresie technologicznym, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów. Nadzór nad opracowywaniem dokumentacji w zakresie branży technologicznej. Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac. Udział w koordynacji realizacji inwestycji oraz nadzór nad realizacją prac podwykonawców.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe w specjalności energetyka lub pokrewne. Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle. Mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy, doświadczenie w koordynacji prac projektowych oraz nadzorze firm podwykonawczych. Wymagane czynne prawo jazdy kat. B, znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych, umiejętność przygotowywania zapytań ofertowych oraz prowadzenia negocjacji , obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność oraz terminowość, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-03 - Częstochowa (śląskie)
realizacja zadań produkcyjnych zgodnie z poleceniem przełożonego, odczytywanie danych z rysunków technicznych oraz obsługa maszyn CNC, przestrzeganie zasad i regulaminów pracy
Fabryki Mebli "Forte" S.A. w Ostrowi Maz. Oddział w Hajnówce - 2017-01-05 - Hajnówka (podlaskie)
sprzedaż biurowych urządzeń wielofunkcyjnych i wielkoformatowych oraz oprogramowania do zarządzania elektronicznego obiegu dokumentówwynagrodzenie podstawowe + premia
MULTIKOP - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-04-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie min. średnie techniczne; znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem; min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku, znajomość pakietu MS Office, umiejętność organizacji pracy własnej; zakres obowiązków: nadzór i organizacja systemu kontroli u klienta, opieka nad Klientem, utrzymanie wzorowych relacji z Klientem, aktualizacja i nadzór nad przestrzeganiem wymagań Klienta, ustalanie z Klientem celów jakościowych, zarządzanie reklamacjami u Klienta, sporządzanie analiz i raportów jakościowych, dbanie o przepływ informacji między Klientem, a odpowiednimi działami w firmie, prowadzenie działań korygujących i zapobiegawczych u Klienta; trzy zmiany; miejsce pracy: Niemcy;
INTERNATIONAL QUICK SERVICE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-23 - Niemcy (Niemcy)
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC - 2017-05-16 - Rybnik (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kasy fiskalnej, wykonywanie zamóień, ustalanie en
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
Powadzenie szkoleń wstępnych i okresowych BHP, zajmowanie się sprawami związanymi z bezpieczeństwem i higieną pracy
RAVEN J.M. KRUK SP.J. - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa - 2017-05-15 - Ryczywół (wielkopolskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2017-07-07 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
prowadzenie spraw kadrowych pracowników
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2018-06-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie połączeń od klientów z Niemiec. Udzielanie porad w języku niemieckim. Pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów.Praca od poniedziałku do soboty - możliwość dopasowania godzin. Wymagana znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2.
ADECCO Poland sp. z o.o. - 2016-04-07 - Lubartów (lubelskie)
- Zatrudnianie cudzoziemców spoza UE. Kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Gruzji, Rosji. Wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy okreslenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów.- Wynagrodzenie: 13,70 zł/brutto/godzinę. Praca na umowę zlecenie na stałe. Zlecenie wykonywane przez 40 godzin/tydzień.- Zlecenie w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Doświadczenie w dziale rekrutacji. Komunikatywność, obsługa pakietu Mikrosoft Office. Znajomość j. ukraińskiego w mowie i pismie na poziomie C2. Znajomość j. rosyjskiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Katowice (śląskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-11-07 - Poznań (wielkopolskie)
ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POZYSKIWANIE I BIEŻĄCOĄ OBSŁUGĘ NAJWAŻNIEJSZYCH I NAJWIĘKSZYCH KLIENTÓW FIRMY, UTRZYMYWANIE I ROZWÓJ RELACJI HANDLOWYCH Z KLUCZOWYMI KLIENTAMI FIRMY, WSPÓŁTWORZENIE STRATEGII SPRZEDAŻOWYCH I ODPOWIADANIE ZA PROWADZENIE AKTYWNYCH DZIAŁAŃ SPRZWDAŻOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG, BUDOWANIE, PLANOWANIE I ZARZĄDZANIE BAZĄ NAJWAŻNIEJSZYCH I NAJWIĘKSZYCH KLIENTÓW FIRMY, MONITOROWANIE POTENCJAŁU KLIENTÓW NA DANYM RYNKU,POZYSKIWANIE KLUCZOWYCH KLIENTÓW DLA FIRMY, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOFALOWYCH RELACJI BIZNESOWYCH Z NAJWAŻNIEJSZYMI I NAJWIĘKSZYMI KLIENTAMI FIRMY, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ OBSŁUGI KLUCZOWYCH KLIENTÓW W ZAKRESIE SPRZEDAŻY PRODUKTÓW I ZAPEWNIANIE NAJWYŻSZEJ JAKOŚCI OBSŁUGI, SPRAWOWANIE OPIEKI NAD KLIENTAMI KORPORACYJNYMI, PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PROJEKTÓW SPRZEDAŻOWYCH PRODUKTÓW I USŁUG, ZARZĄDZANIE PROWADZONYMI DZIAŁANIAMI SPRZEDAŻOWYMI, MARKETINGOWYMI I PROMOCYJNYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, EMPATIA, ODPORNOŚĆ NA STRES, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, PRAWO JAZDY KAT. B, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 3 LATA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO W STOPNIU DOBRYM
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Szczecin (zachodniopomorskie)
analizowanie przetargów, robienie ofert, negocjowanie konkretów z klientami.
Wytwórnia Wyrobów Betonowych "Chojna - Beton" Spółka z o.o. Chojna - 2016-03-14 - Chojna (zachodniopomorskie)
prowadzenie księgi podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rudnik Szlachecki (lubelskie)
sprzedaż maszyn rolniczych
''JASKOT'' SPÓŁKA JAWNA -T.JASKOT, G. JASKOT - 2015-10-19 - Siekierczyn (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2018-03-07 - Starachowice (świętokrzyskie)
Operator maszyny do cięcia pianki.
VERTUS Paweł Michalak - 2017-05-09 - Krążkowy (wielkopolskie)
rejestracja pacjentów
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Katowice (śląskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Opoczno (łódzkie)
Przygotowywanie analiz oraz zestawień handlowych, zakładanie i rozliczanie promocji w systemie komputerowym, analiza rotacji towarów, terminów oraz stanów zatowarowania magazynu, prowadzenie bieżącej ewidencji rozliczeń i zestawień
P.P.H.U. SPECJAŁ SP. ZO.O. - 2017-04-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
KONTROLA STANÓW MAGAZYNOWYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
SPIŻARNIA SP. Z O.O., SP.K. - 2018-04-24 - Lublin (lubelskie)
Telefoniczna i bezpośrednią obsługą Klienta,• Aktywna sprzedaż produktów szkoły,• Promocja i marketing szkoły nakierowane na rekrutację nowych Słuchaczy,• Pozyskiwanie potencjalnych kontaktów podczas prelekcji i spotkań z potencjalnymi Słuchaczami,• Dystrybucja materiałów reklamowych (plakatowanie, ulotkowanie).
Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" w Białymstoku - 2017-09-21 - Białystok (podlaskie)