SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ Ryczywół oferta pracy NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
Data publikacji: 2017-05-15
Lokalizacja: Ryczywół (wielkopolskie)
Pracodawca: NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obornicka 1b, 64-630 Ryczywół, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompetencje handlowe, badanie potrzeb rynku, umiejętność negocjacji handlowej, rozwijanie sprzedaży, umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem, poszukiwanie nowych klientów, kontakty mailowe i telefoniczne z klientem,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ryczywół
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: obornicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ryczywół
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy: NOTTO Sp.zo.o. Sp. komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Adres pracodawcy:
Obornicka 1b, 64-630 Ryczywół, powiat: obornicki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: obornicki
Gmina pracodawcy: Ryczywół
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ryczywół
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 1b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Obornikach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 15.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa klienta pozyskiwanie nowych klientów
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2016-07-19 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Kiełczygłów (łódzkie)
Produkcja uszczelek gumowych do pralek.Nadzór nad procesem produkcyjnym , raportowanie wyników, szkolenie podległych pracowników.Wymagania: wykształcenie minimum średnie , doświadczenie w pracy na produkcji , umiejętność kierowania ludźmi , znajomość języka angielskiego , umiejętność planowania i organizacji pracy.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-04-16 - Środa Śląska (dolnośląskie)
•tworzenie specyfikacji i zamówień•współpraca z zagranicznymi dostawcami sprzętu, dostarczanie informacji zwrotnych dotyczących problemów, rozwiązywania skarg, modyfikacja specyfikacji etc. •tworzenie podręczników i dokumentacji technicznej •projektowanie i implementacja testów funkcjonalnych opartych na up (technologi mikroprocesorowej) •udowa nowych linii produkcyjnych •udzielanie pomocy inżynierom
Panasonic Automotive Systems Czech - 2016-09-29 - Czechy (Czechy)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami,prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach, przygotowanie zestawienia i uzgodnień deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 2850-3420 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od listopada 2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie: przy średnim wykształceniu 5 lat pracy w tym oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych. Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Wymagane umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-29 - Katowice (śląskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-01-02 - Lipiny (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozszerzanie portfolio produktów u aktualnych klientów,Realizacja strategii sprzedażowej na rynkach zagranicznych,Przygotowywanie ofert handlowych,Prowadzenie negocjacji handlowych,Monitorowanie rynku i analiza konkurencji; Praca w godz. 7-15.
Carry Pet Food Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Trzebielino (pomorskie)
Pełnienie zadań służby BHP.
"P.Z. PARTNER" - PAŁAMARZ SPÓŁKA JAWNA - 2017-10-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
projektowanie i zarządzanie procesu P2P w dużej organizacji
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP na stanowiskach pracy, prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków, szkolenia, instruktaże, ocena ryzyka zawodowego, kontrola warunków pracy, opracowywanie informacji, sprawozdań i meldunków
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4408 - 2018-03-22 - Sulechów (lubuskie)
Sprzedaż vansellingowa (sprzedaż lodów i mrożonek)
"BABIA GÓRA" PPUH SIWIEC STANISŁAW - 2016-05-12 - Zawoja (małopolskie)
Kontakt z potencjalnymi pracownikami z Ukrainy, rekrutacja pracowników z Ukrainy, opieka nad zatrudnionymi pracownikami z Ukrainy, wypełnianie dokumentów, rozdysponowywanie pracowników, udzielanie informacji na temat zatrudnienia pracownikom z Ukrainy, wystawianie ofert pracy na ukraińskich portalach. Około 160 godzin pracy miesięcznie, dyspozyzcyjność w godz.: 8:00-16:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca na budowie
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych, prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz naliczanie autoryzacji, rozliczanie delegacji, stanów magazynowych, sporządzanie sprawozdań GUS, przygotowywanie płatności, współpraca z ZUS i US, prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów o pracę.
Megaterm Plus sp. z o.o. - 2016-03-22 - Kielce (świętokrzyskie)
Współpraca w tworzeniu procedur związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, Zapewnienie prawidłowej obsługi kadrowej pracowników,Prowadzenie całości spraw związanych z zobowiązaniami podatkowymi, ubezpieczeniami i płacami,Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innych form zatrudnienia,Tworzenie i prowadzenie akt osobowych oraz pozostałej dokumentacji pracowniczej, zgodnie z wymogami prawa,Przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych,Kontrola i rozliczanie czasu pracy, wprowadzanie do systemu urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich,Przygotowywanie dokumentów, w tym m.in. świadectw pracy, zaświadczeń potwierdzających zatrudnienie.
Telekadra sp. z o.o.sp. k. - 2016-09-16 - Kraków (małopolskie)
przygotowanie zamówień, analiza ofert
GRUPA SOLAR Piotr Wójcik - 2017-11-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Praca techniczna związana z nakładaniem lakieru na detale metalowe
CREUZET POLSKA Sp. z o.o - LISI AEROSPACE - 2017-07-04 - Sędziszów Małopolski (podkarpackie)
Praca przy produkcji żywności, przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towarów z magazynu, rozlokowanie towaru na regałach, kompletowanie, pakowanie i wysyłka, pakowanie towarów, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
Przedsiębiorstwo Handlowo-Produkcyjne "TENTOR" A.Twardowski, Z.Moczulak sp.j. - 2016-05-19 - Spoczynek (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie się z obowiązującymi przepisami dotyczącymi organizacji i zakresu działalności Inspektoratu:ustawa o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczch, pozostałe przepisy związane z działalnością Inspekcji.Zapoznanie się z zasadami dokonywania oceny jakości handlowej artytkułów rolno-spożywczch z uwzględnieniem elementów szkolenia praktycznego:weryfikacja dokumentacji,ocena pobranych prób,tworzenie dokumentacji kontrolnej,sprawozdawczość
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT JAKOŚCI HANDLOWEJ ARTYKUŁÓW ROLNO-SPOŻYWCZYCH W GDAŃSKU Z/S W GDYNI - 2016-05-04 - Gdynia (pomorskie)
uruchamianie i serwisowanie maszyn,
REGIS sp. z o.o-Kraków - 2017-09-28 - Bochnia (małopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2016-04-08 - Świdnica (dolnośląskie)
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Poznań (wielkopolskie)
Ustalanie norm pracy i opracowywanie tablic wydajności.
P.R.P. POLSKA Spólka z o.o. - 2016-09-06 - Sieradz (łódzkie)
Sprzedaż materiałów budowlanych, doradztwo
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowa Wieś (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych Klientom Detalicznym, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi klientami, obsługa kasjerska w ograniczonym zakresie.
Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział w Zgorzelcu - 2017-09-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
MAKS GROUP Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Piastów (mazowieckie)
§ przygotowywanie, planowanie i organizowanie długofalowych kampanii fundraisingowych,§ aktywne poszukiwanie darczyńców korporacyjnych i sponsorów, § organizowanie skutecznych kampanii fundraisingowych w celu pozyskiwania funduszy na rzecz organizacji,§ reprezentowanie organizacji na zewnątrz na spotkaniach, konferencjach, wydarzeniach branżowych§ redagowanie artykułów i informacji związanych z działalnością Fundacji (m.in. na stronę internetową i strony społecznościowe).Wymagania:§ empatia, umiejętność nawiązywania kontaktów,§ kreatywność, umiejętność redagowania pism, notatek, wniosków o dotacje.§ umiejętność analizy danych i znajomość narzędzi do monitorowania działań w internecie§ proaktywność, samodzielność w działaniu, umiejętność podejmowania decyzji,§ wykształcenie wyższe§ znajomość języka angielskiego§ umiejętność negocjacji oraz budowania długotrwałych relacji zawodowych§ nastawienie na cel, kreatywność, inicjatywa, rzetelność.
FUNDACJA PODKARPACKIE HOSPICJUM DLA DZIECI - 2017-12-01 - Rzeszów (podkarpackie)
Szkolenie grup (do 50 osób)
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)