SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 474 Świdnica oferta pracy Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka

Stanowisko: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 474

Wynagrodzenie: 1 850 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami

Data publikacji: 2016-04-08

Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)

Pracodawca: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Zmianowość pracy: nie dotyczy

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizjagodziny pracy 7:30-15:30,

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 474

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziany status studenta, umiejętność pracy w programie Word, Exel, Power Point, samodzielność i dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność, uczciwość, duża motywacja do pracy, doświadczenie w branży oraz dobra znajomość języka angielskiego i/lub będzie dodatkowym atutem.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Adres pracodawcy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV zdjęciem

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - pracodawca skontaktuje się z osobami wybranymi

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: świdnicki

Gmina pracodawcy: Świdnica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Świdnica

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data dodania oferty pracy: 08.04.2016

Oferta pracy ważna do: 07.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BARMAN - od 2 100 PLN

obsługa klientów
"Geovita" S.A. - 2018-01-03 - Krynica-Zdrój (małopolskie)

KIEROWCA KAT. "C" - od 1 850 PLN

Transport towarów na trasach międzynarodowych (kraje Unii Europejskiej oraz poza Unią). Proponowane wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie + dodatki.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Jaworze (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 000 PLN

obsługa sklepu internetowego, telefoniczna i e- mailowy kontakt z klientem, mogyfikacja skryptu sklepu internetowego, kontakt z klientani sklepu oraz wysyłki towaru .
FOTOELEKTRO.PL T.ZIĘBA, A.RYBKA S.C. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - 2 500 - 3 500 PLN

-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DS. REKLAMACJI - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie, ewidencja reklamacji,- rozpatrywanie reklamacji,- sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY ( PRODUKCJA SPOŻYWCZA) - od 13,36 PLN

- obsługa maszyn myjących, wyciskających, rozdrabniających, a także etykieciarek i maszyn butelkujących
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-05 - Kościerzyna (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - od 4 210 PLN

Obsługa bazy krajowych i zagranicznych klientów; kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji; opracowywanie planów sprzedażowych; aktywne budowanie trwałych relacji z klientem; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; działania marktingowe; uczestnictwo i organizacja targów; aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO - od 2 100 PLN

zabezpieczanie potrzeb stowarzyszenia w zakresie dostaw sprzętu medycznego, środków farmaceutycznych, współpraca z dostawcami zaoptarzenia medycznego oraz zawiązywanie kontaktów o charakterze handlowym z przedstawicielami reprezentującymi dostawców; pomoc w doborze sprzętu ortopedycznego, pomocniczego niezbędnego podopiecznym stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wołów (dolnośląskie)

DYREKTOR DS. PEDAGOGICZNYCH - od 2 300 PLN

Sprawowanie nadzoru pedagogicznego w stosunku do zatrudnionych w przedszkolu nauczycieli;sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stwarzanie warunków ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kotuń (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 100 PLN

Praca polega na kontakcie telefonicznym z Firmami i zapytaniu, czypotrzebują pomocy w odzyskaniu swoich pieniędzy od kontrahentów,którzy nie zapłacili za faktury. Jeśli dana firma posiada dłużników -wypytanie o sprawę i propozycja spotkania z którymś z naszychPrzedstawicieli Regionalnych, natomiast Specjalista nie umawiakonkretnego terminu - Przedstawiciele już sami kontaktują się zpotencjalnym klientem, by ustalić dogodny termin. Praca więc nie polegaani na sprzedaży ani na ściąganiu długów!
ARENA Knop Krzysztof - 2018-01-03 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. TECHNOLOGII MARKETINGU I KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Praca w dziale produkcji nadzoru i sprzedaży. Konieczna znajomość branży włókienniczej. Staż nie jest wymagany.
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUGI FINANSOWEJ - do 2 000 PLN

1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS OBSUGI KLIENTÓW - od 19 PLN

Praca 6 godzin dziennie, polegająca na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych, telefonicznym przeprowadzaniu badań klientów, pracy administracyjno-biurowej.Umowa zlecenie 6 godzin dziennie, 20 dni roboczych, 14 zł netto/h czyli około 19 zł brutto/hKontakt z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl lub 603884844
Prestige Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 500 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, wiedza z zakresu prawa pracy, technik i procedur rekrutacyjnych, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w rekrutacji i selekcji pracowników, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU - do 3 000 PLN

Wykonywanie działań związanych z promocją marki SANHA, wprowadzanie danych do systemów firmy, sporządzanie umów klientów, prowadzenie działań marketingowych, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych, współudział w tworzeniu rocznego planu marketingowego, nadzór nad obiegiem dokumentów.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Legnica (dolnośląskie)

POMOCNIK BUDOWLANY K/M - od 2 600 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYCH - od 2 000 PLN

administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 600 PLN

Obsługa kluczowych biur podróży - sporządzanie umów, negocjacjekontraktów; Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów indywidualnych igrupowych; Aktywna sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych;Koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów; Zdolnościanalizowania kampanii marketingowych oraz umiejętności tworzenia iwprowadzania nowych produktów na rynek; Odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży; Tworzenie pakietów pobytowych dla grup i klientów indywidualnych. Umiejętności i uprawnienia: Gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu szczególnie z obszaru hotelowego; Znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy; Zdolności analizowania kampanii marketingowych;Dodatkowe wymagania: Doskonała umiejętność komunikacji, zaangażowanie i dynamizm; pozytywne nastawienie do zmian, elastyczność w działaniu; wysoki poziom samodzielności i kreatywności; otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi; zdolności negocjacyjne; bardzo dobra organizacja pracy; odporność na stres; wysoka kulturaosobista.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2017-11-27 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - 3 500 - 4 500 PLN

Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów, przygotowywanie wycen zgodnie z obowiązującymi procedurami, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, bieżąca obsługa klienta, stała współpraca z pozostałymi działami.
ZPHU Alsecco sp.z o.o. - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 600 - 4 000 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, rozliczanie czasu pracy kierowców.
RICHERT KATARZYNA - 2017-01-27 - Przyjaźń (pomorskie)

SPECJALISTA/KA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI - od 2 500 PLN

systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW EXPORTU/SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowywanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, raportowanie pracy, utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z klientami, realizacja strategii firmy na powierzonym terenie.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-01-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 1 850 PLN

Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)

OPERATOR MASZYNY DO OBRÓBKI KAMIENIA - od 2 500 PLN

Cięcie, polerowanie, obrabianie kamienia naturalnego. Obsługa komputera oraz programu AutoCad a także maszyn do obróbki kamienia.Praca w godzinach: 7.00-15.00.
Caniboł Andrzej GRAN MAR - 2018-04-20 - Skrzyszów (śląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI REKLAMACJI ZAGRANICZNYCH (J NIEMIECKI) - od 2 500 PLN

Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacji, rejestracja w systemie, udzielanie klientom informacji kompleksowej oraz pomocy technicznej. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywność, odporność na stres. Kompetencje techniczne będą dodatkowym atutem. (znajomość j angielskiego będzie dodatkowym atutem).
Armatoora S.A. - 2017-06-29 - Nisko (podkarpackie)


Wybierz powiat