SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 474 Świdnica oferta pracy Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Stanowisko: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 474
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 800 PLN
Zakres obowiązków: prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Data publikacji: 2016-04-08
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + prowizjagodziny pracy 7:30-15:30,
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.ORGANIZACJI SZKOLEŃ - 474
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziany status studenta, umiejętność pracy w programie Word, Exel, Power Point, samodzielność i dobra organizacja pracy, sumienność, odpowiedzialność, uczciwość, duża motywacja do pracy, doświadczenie w branży oraz dobra znajomość języka angielskiego i/lub będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - pracodawca skontaktuje się z osobami wybranymi
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 2
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 08.04.2016
Oferta pracy ważna do: 07.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klientów
"Geovita" S.A. - 2018-01-03 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
Transport towarów na trasach międzynarodowych (kraje Unii Europejskiej oraz poza Unią). Proponowane wynagrodzenie 1850 zł brutto miesięcznie + dodatki.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Jaworze (śląskie)
obsługa sklepu internetowego, telefoniczna i e- mailowy kontakt z klientem, mogyfikacja skryptu sklepu internetowego, kontakt z klientani sklepu oraz wysyłki towaru .
FOTOELEKTRO.PL T.ZIĘBA, A.RYBKA S.C. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
do uzgodnienia
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
rekrutacja pracowników
kontakt przez OHP - 2016-07-01 - Bytom (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- wprowadzanie, ewidencja reklamacji,- rozpatrywanie reklamacji,- sporzadzanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Sosnowiec-Pieńki (łódzkie)
- obsługa maszyn myjących, wyciskających, rozdrabniających, a także etykieciarek i maszyn butelkujących
"PROGRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-05 - Kościerzyna (pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa bazy krajowych i zagranicznych klientów; kompleksowe sporządzanie ofert i kalkulacji; opracowywanie planów sprzedażowych; aktywne budowanie trwałych relacji z klientem; kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy; działania marktingowe; uczestnictwo i organizacja targów; aktywna współpraca ze wszystkimi działami firmy.
Zakład Produkcyjno-Handlowy "MIKRO-MET" Grzegorz Kłosowski - 2018-03-20 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
zabezpieczanie potrzeb stowarzyszenia w zakresie dostaw sprzętu medycznego, środków farmaceutycznych, współpraca z dostawcami zaoptarzenia medycznego oraz zawiązywanie kontaktów o charakterze handlowym z przedstawicielami reprezentującymi dostawców; pomoc w doborze sprzętu ortopedycznego, pomocniczego niezbędnego podopiecznym stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Wołów (dolnośląskie)
Sprawowanie nadzoru pedagogicznego w stosunku do zatrudnionych w przedszkolu nauczycieli;sprawowanie opieki nad dziećmi oraz stwarzanie warunków ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Kotuń (mazowieckie)
Praca polega na kontakcie telefonicznym z Firmami i zapytaniu, czypotrzebują pomocy w odzyskaniu swoich pieniędzy od kontrahentów,którzy nie zapłacili za faktury. Jeśli dana firma posiada dłużników -wypytanie o sprawę i propozycja spotkania z którymś z naszychPrzedstawicieli Regionalnych, natomiast Specjalista nie umawiakonkretnego terminu - Przedstawiciele już sami kontaktują się zpotencjalnym klientem, by ustalić dogodny termin. Praca więc nie polegaani na sprzedaży ani na ściąganiu długów!
ARENA Knop Krzysztof - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale produkcji nadzoru i sprzedaży. Konieczna znajomość branży włókienniczej. Staż nie jest wymagany.
FILTEX SA ZAKŁADY PRZEMYSŁU FILCOWEGO - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Praca 6 godzin dziennie, polegająca na telefonicznym umawianiu spotkań handlowych, telefonicznym przeprowadzaniu badań klientów, pracy administracyjno-biurowej.Umowa zlecenie 6 godzin dziennie, 20 dni roboczych, 14 zł netto/h czyli około 19 zł brutto/hKontakt z pracodawcą: t.kostka (at) prestige.wroclaw.pl lub 603884844
Prestige Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie min. średnie, wiedza z zakresu prawa pracy, technik i procedur rekrutacyjnych, doświadczenie zawodowe: 1 rok doświadczenia w rekrutacji i selekcji pracowników, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym. Ogólny zakres obowiązków: planowanie i realizacja procesów rekrutacji pracowników z rynków Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie działań związanych z promocją marki SANHA, wprowadzanie danych do systemów firmy, sporządzanie umów klientów, prowadzenie działań marketingowych, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych, współudział w tworzeniu rocznego planu marketingowego, nadzór nad obiegiem dokumentów.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Legnica (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
administracja nieruchomościami i obiektami, bieżące rozliczanie mediów, ewidencjaa odpadów
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Morański S.J. - 2017-03-14 - Pawłowice (śląskie)
Obsługa kluczowych biur podróży - sporządzanie umów, negocjacjekontraktów; Pozyskiwanie i bieżąca obsługa klientów indywidualnych igrupowych; Aktywna sprzedaż usług hotelowych i konferencyjnych;Koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów; Zdolnościanalizowania kampanii marketingowych oraz umiejętności tworzenia iwprowadzania nowych produktów na rynek; Odpowiedzialność za budowanie wizerunku firmy, a także za tworzenie nowych kanałów sprzedaży; Tworzenie pakietów pobytowych dla grup i klientów indywidualnych. Umiejętności i uprawnienia: Gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu szczególnie z obszaru hotelowego; Znajomość technik i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedaży, a także promocji i tworzenia wizerunku firmy; Zdolności analizowania kampanii marketingowych;Dodatkowe wymagania: Doskonała umiejętność komunikacji, zaangażowanie i dynamizm; pozytywne nastawienie do zmian, elastyczność w działaniu; wysoki poziom samodzielności i kreatywności; otwartość i łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi; zdolności negocjacyjne; bardzo dobra organizacja pracy; odporność na stres; wysoka kulturaosobista.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2017-11-27 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klientów, przygotowywanie wycen zgodnie z obowiązującymi procedurami, przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, bieżąca obsługa klienta, stała współpraca z pozostałymi działami.
ZPHU Alsecco sp.z o.o. - 2018-05-17 - Nysa (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, rozliczanie czasu pracy kierowców.
RICHERT KATARZYNA - 2017-01-27 - Przyjaźń (pomorskie)
systematyczne pozyskiwanie nieruchomości, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, koordynacja cyklu sprzedaży i marketingu własnej bazy ofert nieruchomości, organizacja i monitoring przebiegu transakcji, współpraca z zespołem i dbałość o pozytywne relacje
Edyta Kamińska Liber Lex Nieruchomości - 2018-01-15 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów z Francji i Belgii, opracowywanie zamówień, przygotowywanie ofert/wycen, doradztwo techniczne, telemarketing-pozyskiwanie nowych partnerów handlowych, raportowanie pracy, utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z klientami, realizacja strategii firmy na powierzonym terenie.
Soho Distribution Sp z o o - 2017-01-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Poznanie przepisów BHP, obowiązków na stanoiwsku pracy, nawiązywanie wspólpracy z sieciami handlowymi w zakresie sprzedaży obrazów, przyjmownie zamówień od kontrahentów, praca w programie SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Dargomyśl (zachodniopomorskie)
Cięcie, polerowanie, obrabianie kamienia naturalnego. Obsługa komputera oraz programu AutoCad a także maszyn do obróbki kamienia.Praca w godzinach: 7.00-15.00.
Caniboł Andrzej GRAN MAR - 2018-04-20 - Skrzyszów (śląskie)
Przyjmowanie i weryfikacja zgłoszeń reklamacji, rejestracja w systemie, udzielanie klientom informacji kompleksowej oraz pomocy technicznej. Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta. Komunikatywność, odporność na stres. Kompetencje techniczne będą dodatkowym atutem. (znajomość j angielskiego będzie dodatkowym atutem).
Armatoora S.A. - 2017-06-29 - Nisko (podkarpackie)