SPECJALISTA BANKOWOŚCI Kiełczygłów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: wg programu
Data publikacji: 2016-04-20
Lokalizacja: Kiełczygłów (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kiełczygłów, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków: wg programu
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BANKOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kiełczygłów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pajęczański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bankowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: komunikatywnosc, dobra organizacja pracy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Adres pracodawcy:
1 Maja 65, 98-330 Pajęczno, powiat: pajęczański, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: pajęczański
Gmina pracodawcy: Pajęczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pajęczno
Ulica pracodawcy: 1 Maja
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pajęcznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.04.2016
Oferta pracy ważna do: 31.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.04.2016
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
dopuszczanie do sprzedazy produktów przeznaczonych na rynek pozaeuropejski. Gromadzenie wymaganej dokumentacji dot. produktów na rynek pozaeuropejski. Śledzenie zmian dot. certyfikatów bezpiczeństwa oraz innych aktów prawnych związanych z produktem dla rynku pozaeuropejskiego. Wprowadzanie informacji o certyfikatach bezpieczeństwa do systemu komputerowego oraz przekazywanie ich klientom. Weryfikacja poprawności oznakowanych produktów.
kontakt przez OHP - 2017-03-13 - Łódź (łódzkie)
dział mięsny
JastrzębieDis Sp. z o.o. - 2016-03-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
- zarządzanie i koordynowanie dostaw towarów instytucji na terytorium RP oraz UE na podstawie umówprzygotowywanie ofert handlowych, dokumenty CMR- praca w terenie
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Siemiatycze-Stacja (podlaskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, pomiary.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-03-02 - Chodzież (wielkopolskie)
Obsługa klientów w salonie wyposażenia łazienek, współpraca z projektantem wnętrz, obsługa komputera (MS Office, internet).Początkowo umowa na czas określony, potem możliwa umowa na czas nieokreślony
BK BUSINESS Krzysztof Białkowski - 2016-04-13 - Łask (łódzkie)
analiza cen i marż, tworzenie i prowadzenie sprawozdań na temat cen i marż, rozwój i utrzymanie narzędzi analitycznych w zakresie polityki cenowej i marżowej, praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Nadarzyn (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE OFERT W JĘZYKU POLSKIM, ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM, PRACA W CHARAKTERZE SPECJALISTY DS. HANDLOWYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ, GOTOWOŚĆ DO CZĘSTYCH PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH PO KRAJU I ZA GRANICĄ
World Acoustic Group S.A. - 2017-02-08 - Polkowice (dolnośląskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-07-17 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie strony internetowej, przyjmowanie zamówień, wysyłanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
art. 150 f - przeglądanie stron www, realizacja zamówienia, wybór z magazynu zamawianego towaru, pakowanie i nadanie przesyłki do kuriera
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Janów Lubelski (lubelskie)
Rozpisanie zleceń programów wg zaznaczonych receptur. Zamykanie zleceń procedur produkcyjno i informatycznych na bieżąco, informowanie przełożonego o wszystkich nieścisłościach, sporządzanie zestawień służących do rozliczania kierunków rozbioru.
ZM Peklimar Sp. z o.o., Sp., K., - 2017-10-18 - Umienino-Łubki (mazowieckie)
wprowadzanie danych do programu produkcyjnego, nadzór nad przepływem dokumentów produkcyjnych - STAŻ DLA OSOBY DO 30 ROKU ŻYCIA
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Żychlin (łódzkie)
Podtrzymywanie kontaktów z klientami, aktualizacja baz klientów, analiza i przygotowanie raportów , zapewnienie sprawnej obsługi, uzupełnianie bazy danych.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Kiełczygłów (łódzkie)
Sporządzanie listy świadczeń dla rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka a także dla osób pełnoletnich pozostających w rodzinach zastępczych, rodzinnych domach dziecka. Uzupełnianie kart świadczeń dzieci w rodzinach zastępczych.
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-08-28 - Brzesko (małopolskie)
3.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:- prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,-udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowegodotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadańzwiązanych z dostępem do informacji niejawnych,7) opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych,
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-01-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie długofalowych relacji kontaktów biznesowych z klientami z sektora B2B, sprzedaż usług prze telefon (rozmowy wychodzące i przychodzące), tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów, wsparcie w umawianiu wizyt handlowych. Praca w Jaworzu od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00.
AGAPE FINANSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Jaworze (śląskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
Prowadzenie działań mających na celu rozwój sprzedaży przez wdrażanie strategii sprzedażowej, realizację planów oraz stały rozój bazy klientów, bieżąca analiza sytuacji rynkowej, planowanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wspierających rozwój, zapewnienie najwyższych standardów jakości obsługi klienta, realizowanie celów,
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa sklepów internetowych, obsługa klientów na portalach aukcyjnych, paczkowanie towaru i ich wysyłka, zamawianie towaru w hurtowniach internetowych. Oferta stażu dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - program PO WER (osoby do 25 r.ż. mogą zostać objęte wsparciem wyłącznie w okresie do 4 miesięcy od dnia rejestracji w PUP).
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Brzesko (małopolskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Gdańsk (pomorskie)
- obsługa klientów pośrednich oraz bezpośrednia, pozyskiwanie nowych klientów- obsługa programów Comarch ERP- obsługa stanowiska biurowego i prac zlecanych
Jolanta Marjańska BEPPE - 2016-02-29 - Zawiercie (śląskie)
wprowadzanie zamówień zewnętrznych (od Klientów) orazwewnętrznych (budżetów i zapotrzebowań materiałowych); generowanie zamówień, weryfikacja ich poprawności, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności oraz zmiany terminów dostaw towarów; przygotowywanie bazy do raportu braków; dzienne raportowanie zamówień; praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów(EDI); obsługa klienta związana m.in. z uzgadnianiem warunków, realizacją oraz zmianami zamówień
ATLANTA POLAND S.A. - 2016-02-08 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI ZAJMUJĄCYMI SIĘ MONTAŻEM SYSTEMÓW OCHRONY TECHNICZNEJ - TELEWIZJI DOZOROWEJ, SYSTEMÓW ALARMOWYCH. POMOC W DOBORZE I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ.SPORZĄDZANIE OFERT I POMOC TECHNICZNA DLA INSTALATORÓW.PRACA NA SYSTEMIE XL COMARCH.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-01-05 - Rzeszów (podkarpackie)
kompleksowa obsługa pracowników pod kątem dokumentacji kadrowej, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy zgodnie z Kodeksem Pracy, sporządzanie i weryfikacja list płac, prowadzenie oraz rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników tj. akta osobowe, umowy cywilnoprawne, sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US, merytoryczne wsparcie menedżerów w zakresie spraw personalnych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego oraz ubezpieczeń społecznych i właściwe ich zastosowanie w praktyce, współpraca z działem HR
ARRA GROUP Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-12-15 - Głogów (dolnośląskie)
Nabór na wolne stanowikso urzędnicze. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły. Pełen zakres obowiązków, wymagań oraz wymaganych dokumentów na BIP Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie www.sp5reda.pl.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-05 - Reda (pomorskie)
Główne zadania: - obsługa beneficjentów oraz doradztwo w ramach inicjatywy LEADER, w szczególności w zakresie wdrażania projektów;- aktualizacja strony internetowej LGD, szczególnie pod względem dostępności do środków w ramach inicjatywy LEADER oraz informacji związanych z funkcjonowaniem LGD;- przygotowanie materiałów i obsługa posiedzeń Rady Programowej, w tym protokołowanie oraz prowadzenie rejestru interesu członków Rady Programowej;- obsługa posiedzeń zespołu opiniującego;- przygotowywanie materiałów informacyjnych, szkoleniowych, w tym także prezentacji;- realizacja zadań w ramach planu komunikacyjnego;- pomoc w realizacji pozostałych zadań podejmowanych w ramach inicjatywy LEADER;- ocena formalna, formalno-merytoryczna, wstępna weryfikacja zgodności z PROW wniosków składanych w ramach realizacji LSR;-wykonywanie innych poleceń Kierownika biura.Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie;- znajomość tematyki rozwoju obszarów wiejskich i podejścia LEADER;- znajomość pakietu MS Office;- prawo jazdy kat. B oraz posiadanie samochodu w celu używania pojazdu prywatnego do celów służbowych.Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe;- udział w realizacji przynajmniej jednego projektu współfinansowanego ze środków UE;- dobra organizacja pracy;- odporność na stres;- umiejętność pracy w zespole;- samodzielność i dokładność w pracy.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "PARTNERSTWO DLA ROZWOJU" - 2016-05-31 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
opieka nad niepełnosprawnymi bezdomnymi przebywającymi w schronisku
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klientów na poszczególnych stanowiskach utrzymanie czystości na stanowisku pracy, dbanie o ekspozycje towaru
MILA S.A - 2017-06-28 - Oświęcim (małopolskie)
obsługa sekretariatu, przyjmowanie poczty, obsługa sekretariatu , sporządzanie list płac, deklaracja ZUS w sytemie płatnik oraz nadzór nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą ( poczta tradycyjna i elektroniczna)archiwizowanie dokumentówsprawowanie kontroli nad odpowiednim bieżącym stanem zaopatrzenia biura obsługa interesantów prowadzenie Kasy Spółdzielni- ewidencja wpłat w systemie księgowym PROBITsamodzielne naliczanie wynagrodzeń pracowników i przygotowywanie list płacsporządzanie deklaracji podatkowych oraz dokumentacji zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUSzakładanie i prowadzenie akt pracowniczych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)