SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA R40/0471-161/16 Włocławek oferta pracy ATLANTA POLAND S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA R40/0471-161/16
Wynagrodzenie: 1 850 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie zamówień zewnętrznych (od Klientów) orazwewnętrznych (budżetów i zapotrzebowań materiałowych); generowanie zamówień, weryfikacja ich poprawności, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności oraz zmiany terminów dostaw towarów; przygotowywanie bazy do raportu braków; dzienne raportowanie zamówień; praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów(EDI); obsługa klienta związana m.in. z uzgadnianiem warunków, realizacją oraz zmianami zamówień
Data publikacji: 2016-02-08
Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: ATLANTA POLAND S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WRONIA 28, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie zamówień zewnętrznych (od Klientów) orazwewnętrznych (budżetów i zapotrzebowań materiałowych); generowanie zamówień, weryfikacja ich poprawności, wyjaśnianie ewentualnych rozbieżności oraz zmiany terminów dostaw towarów; przygotowywanie bazy do raportu braków; dzienne raportowanie zamówień; praca w elektronicznym systemie obiegu dokumentów(EDI); obsługa klienta związana m.in. z uzgadnianiem warunków, realizacją oraz zmianami zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA R40/0471-161/16
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykszt. min. średnie; doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata; umiejętność analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków w oparciu o dane liczbowe; bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w szczególności MS Excel; inicjatywa, samodzielność, odpowiedzialność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej; łatwość w budowaniu pozytywnych relacji ze współpracownikami i klientami; wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w szczególności komunikatywność oraz praca zespołowa; dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi programu IFS, systemu EDI oraz jęz. angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: ATLANTA POLAND S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Adres pracodawcy:
ZAŁOGOWA 17, 80-557 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 08.00-14.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: ZAŁOGOWA
Numer budynku pracodawcy: 17
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 08.02.2016
Oferta pracy ważna do: 19.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
M. in. sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, sporządzanie wniosków do PFRON i OHP; prowadzenie dokumentacji pracowniczych i akt osobowych; kontakt z urzędami administracji publicznej, obsługa klientów biura
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-04-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
- bieżąca obsługa klienta, tworzenie trwałych relacji - prowadzenie i nadzorowanie pracy biura - koordynacja pracy działu handlowego - współpraca z kontrahentami w kraju i zagranicą - monitorowanie rynku; możliwośc całego etatu po okresie wdrożenia
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Września (wielkopolskie)
Planowanie i obsługa procesów zaopatrzenia, magazynowania oraz dystrybucji, prowadzenie dokumentacji związanej z gospodarką magazynową i inwentaryzacją magazynów,sporządzanie protokołów niezgodności w zakresie prawidłowości i terminowości dostaw. Praca w godz. 7-15, 6-14; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15
Uzdrowisko Ustka Spółka z o.o. - 2016-03-22 - Ustka (pomorskie)
Specjalista do spraw pakowania i opakowań
kontakt przez PUP - 2016-01-18 - Brzozów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, min. 2 letnie doświadczenie w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej-beton, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Praca będzie polegać na sprzedaży materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Aplikacje należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) globalbeton.pl
GLOBAL BETON SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rybnik (śląskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zleceń ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
oferta w ramach refundacji, z przeznaczeniem dla osób bezrobotnych, które nie ukończyły 30 roku życia: kompleksowa obsługa klientów biura podróży, doradztwo z zakresu aktualnych destynacji, trendów turystycznych, sporządzanie ofert podróży, budowanie długotrwałych relacji z klientami.
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Józefów (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta i doradztwo w zakresie środków ochrony roślin i nawozów, wprowadzanie i realizacja zamówień.
AMPOL-MEROL SP. Z O.O. - 2016-02-19 - Drobin (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego osób bezrobotnych, monitorowanie rynku pracy, planowanie szkoleń dla bezrobotnych i poszukujących pracy; koordynowanie, rozliczanie, nadzorowanie i ocena szkoleń; prowadzenie dokumentacji sprawozdań; współpraca przy realizacji programów rynku pracy.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-11-13 - Kępno (wielkopolskie)
jw
OMEGA Ochrona Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
wsparcie działu sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, aktywne poszukiwanie nowych klientów, kontakt telefoniczny, mailowy z obecnymi oraz potencjalnymi klientami, umawianie spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Pianowo (wielkopolskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-07-06 - Opole (opolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie; znajomość j. angielskiego lub niemieckiego; opracowywanie kompleksowych kampanii reklamowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja i koordynacja pracy kierowców, nadzór nad stanem technicznym pojazdów, planowanie i optymalizacja przewozów przy wsp[ólpracy z Działem Planowania produkcji, Obsługi Klienta oraz Magazynem, organizacja transportu krajowego i międzynarodowego, optymalizacja kosztów transportu, ustalanie kosztów usług transportowych z firmami spedycyjnymi, kontrola faktur za usługi spedycyjno-transportowe, sorządzanie deklaracji INTRASTAT
OrganikAgro Sp z o.o., Sp komandytowa - 2017-04-21 - Dobroń Duży (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
obsługa klientów stacjonarnych i internetowych; sprzedaż towarów i pozyskiwanie nowych klientów; realizacja celów firmy; realizacja zamówień; edycje produktów; wystawianie aukcji allegro, ebay; analiza cen konkurencji; przeceny produktów; dbanie o dobrą prezentacje produktów oraz porządek na sklepie; przestrzeganie procedur i standardów firmy
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-03-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków: - obsługa klienta (m.in. wysyłanie ofert, rejestracja zamówień oraz ich obsługa, kontakt z klientami krajowymi i zagranicznymi)- prowadzenie dokumentacji wysyłkowej, reklamacyjnej- poszukiwanie nowych klientów zarówno na rynku krajowym jak i zagranicznym
PIWEK Centrum Obróbki Numerycznej Krzysztof Piwek - 2017-08-08 - Rososzyca (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw personalnych pracowników RZI w Lublinie.Opracowywanie i monitorowanie realizacji planu urlopów.Prowadzenie ewidencji czasu pracy, zwolnień lekarskich, badań okresowych pracowników.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2018-09-11 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy.
REJS Spółka z o.o. - 2018-05-15 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
Pracownik porządkowy hali marketu
kontakt przez OHP - 2016-07-13 - Żory (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Koordynacja procesu wdrażania nowych pracowników /on-boarding/ Współpraca z Shared-Service kadrowo-płacowym w Kielcach Obsługa zdalna systemu nadawania dostępów dla pracowników z Oddziału w Kielcach Koordynacja przepływu dokumentów i informacji kadrowych (naliczania wynagrodzeń, przygotowanie i akceptacja list płac) Administracja w zakresie benefitów pracowniczych Obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwiązaniem umów o pracę Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi Doradztwo i wsparcie dla pracowników oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień personalnych Administrowanie aplikacjami HR Sporządzanie raportów i zestawień Wsparcie organizacyjne działu HR
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-16 - Tajęcina (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; sporządzanie listy płac; naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie czasu pracy; wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz - 2015-12-28 - Adamówka (podkarpackie)
jw
Provident Polska S.A. - 2017-05-18 - Warszawa (mazowieckie)