SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH Adamówka oferta pracy PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; sporządzanie listy płac; naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie czasu pracy; wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
Data publikacji: 2015-12-28
Lokalizacja: Adamówka (podkarpackie)
Pracodawca: PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; sporządzanie listy płac; naliczanie wynagrodzeń; rozliczanie czasu pracy; wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Adamówka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: przeworski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Adamówka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.12.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość programu OPTIMA
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PHU "BORAM" IMPORT-EXPORT Bogumił Sidorowicz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Adres pracodawcy:
37-534 Adamówka 194, powiat: przeworski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
osoby zainteresowane proszone są o przesłanie CV na adres e-mail: praca (at) boram.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: przeworski
Gmina pracodawcy: Adamówka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Adamówka
Numer budynku pracodawcy: 194
Profil działalności pracodawcy:
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznychokna PCV
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 28.12.2015
Oferta pracy ważna do: 27.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.12.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 28.12.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kompleksowe usługi pogrzebowe
M.P. KOSIŃSCY S.C.Paweł Kosiński, Monika Danuta Kosińska - 2016-08-31 - Łapy (podlaskie)
j.w
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
realizacja planów sprzedaży, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z wietnamskimi kontrahentami, monitorowanie na bieżąco rynku, budowanie wizerunku firmy.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Kicin (wielkopolskie)
Prowadzenie bieżącej konserwacji maszyn i urządzeń oraz instalacji technicznych zgodnie z harmonogramem i dokumentacją techniczną. Systematyczne monitorowanie pracy urządzeń stacji energetycznych, sprężarek powietrza, kotłów parowych, hydroforni oraz maszynowni chłodniczej. Lokalizowanie, diagnozowanie i usuwanie awarii, usterek oraz rejestrowanie ich w dzienniku zdarzeń. Montaż i demontaż maszyn/podzespołów.
Nowel Piekarnia Nowakowski Sp. z o.o. Sp. Komandytowo-Akcyjna - 2016-12-13 - Legionowo (mazowieckie)
Nauczyciel jezyka angielskiego w Szkole Podstawowej, 15 godzin oraz w Punkcie i Oddziale przedszkolnym 3 godziny przedszkolnym, 17 godzin 15/18 i 2/25 ok. 3 godz. dziennie wg. planu lekcji
Szkoła Podstawowa Krzywin - 2016-06-10 - Krzywin (zachodniopomorskie)
Dostarczanie towaru do klientów. Praca na terenie Krakowa i okolic
DOROTA ZAJĄC PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "GAMAX" - 2015-12-02 - Kraków (małopolskie)
identyfikacja i określenie wymogów, ograniczeń oraz przesłanek procesu rekrutacji wykwalifikowanych pracowników z państw wschodnich, przeprowadzenia procesu wyboru i kontakt z kandydatami w ukraińskim i rosyjskim języku, praca 25 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godzinach 8-19
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)
Pełna obsługa kadrowo-płacowa, ZUS, GUS
Firma Doradcza "KONKRET" Renata Mączka - 2016-03-02 - Kraków (małopolskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Oława (dolnośląskie)
Ciągłe badanie i monitoring rynku surowców kosmetycznych, doradztwo z zakresu zastosowań, oraz aktywne rozwijanie sprzedaży surowców kosmetycznych; uczestnictwo w targach branżowych.
M.W.M. Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Osmolice Pierwsze (lubelskie)
- przygotowywanie planów budżetowych- prowadzenie całokształtu finansów jednostki- nadzorowanie wydatków - sporządzanie dokumentacji finansowej
Jednostka Wojskowa 4461 - 2017-08-01 - Dęblin (lubelskie)
- Raportowanie i analiza miesięcznych wyników;- Kalkulacja kosztów i analiza struktury kosztów;- Przygotowywanie budżetów, prognoz finansowych oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń.
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-11 - Wągrowiec (wielkopolskie)
praca przy produkcji ciast
WÓJCIK SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-20 - Karpin (mazowieckie)
Osoba zajmować się będzie grafiką, mediami społecznościowymi, forami, wizerunkiem i prezentacją firmy oraz wizerunkiem produktów w mediach elektrownicznych.
WRC POLSKA - JACEK KONIECZNY - 2018-07-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
kontrola dostaw materiałów, kontrola jakości w toku produkcyjnym, wykonywanie pomiarów przyrządami pomiarowymi
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wieszowa (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-09-27 - Gorlice (małopolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
prowadzenie spraw z zakresu księgowości, rachunkowości, finansów, podatków itp.
P.P.U.H. "HYGEA" Czesław Golik - 2016-10-28 - Czarnków (wielkopolskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-11-17 - Cmolas (podkarpackie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mrozy (pomorskie)
Realizacja zamówień klientów hurtowych i detalicznych. Raportowanie braków towarowych . Utrzymywanie stałego kontaktu z klientami . Zarządzanie produktami.
YOVEE Grzegorz Mokobodzki - 2017-03-17 - Józefów (mazowieckie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Kęty (małopolskie)
analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie ofert handlowych, analizowanie wyników sprzedaży, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
REM II Spółka z o.o. - 2017-08-10 - Przemyśl (podkarpackie)
Przygotowywanie zestawień na potrzeby rozliczeń - koszu i przychodu, weryfikacja i dekretacja kosztów, tworzenie raportów, dokumentacji i zestawień na podstawie przeprowadzanych analiz, archiwizacja dokumentów, przygotowywanie i kontrola płatności, okresowe raportowanie działan.
F.H.U AVANT Ewa Obrycka - 2018-08-28 - Kolno (podlaskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Prowadzenie sekretariatu- pisanie pism, odbieranie i łączenie rozmów telefonicznych, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie zeszytu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, nauka archiwizacji dokumentów, zapoznanie się
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)