SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH Wólka Kosowska oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
Data publikacji: 2017-10-27
Lokalizacja: Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wólka Kosowska, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: System wynagrodzeń-godzinowy
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RELACJI INDYJSKICH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wólka Kosowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: piaseczyński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2017
Data zakończenia pracy: 07.11.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: hindi, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Adres pracodawcy:
Szkolna 20, 05-500 Piaseczno, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: piaseczyński
Gmina pracodawcy: Piaseczno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piaseczno
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 20
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 03.11.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż okularów, praca w godz.10-18. wzrost wynagrodzenia po okresie próbnym+premia.
Zakład Optyczny - Witold Siejka - Domański - 2016-02-02 - Opole (opolskie)
PISANIE WNIOSKÓW O DOFINANSOWANI, ROZLICZANIE DOTACJI
2B SP. Z O.O. - 2016-11-10 - Wysoka Głogowska (podkarpackie)
produkcja nawozówmile widziane wykształcenie średnie
Nawozy Naturalne RICHARD AST - 2016-07-07 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, 6-ścio miesięczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Aplikacje nadsyłac na adres kadr (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Rybnik (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie ulotek reklamowych, obsługa programów graficznych, współpraca z mediami, obsługa strony internetowej, biegła znajomość jęz. angielskiego.
"TEAM-PLAST" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-02-29 - Stradomia Wierzchnia (dolnośląskie)
Wymagana znajomość j. francuskiego na poziomie min. B2. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie ofert, zdobywanie nowych klientów. Wynagrodzenie + prowizja. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-09-15 - Rybnik (śląskie)
Organizowanie promocji i gazetek reklamowych, współpraca z handlowcami.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Radlin (świętokrzyskie)
Przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu, fakturowanie.
WYTWÓRNIA WÓD MINERALNYCH "MINERAL' MAREK DUDA,AUGUSTYN MAŚLANKA SPÓŁKA JAWNA ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2018-01-23 - Gorzanów (dolnośląskie)
- Samodzielne prowadzenie procesu sprzedaży usług rekrutacyjnych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Analiza rynku. Codzienny kontakt z potecjalnymi klientami firmy. Przygotowywanie ofert handlowych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/ brutto/Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca w godzinach 9:00-17:00. Wykształcenie minimum średnie. Wymagany minimum 1 rok doświadczenia w sprzedaży usług B2B. Wymagana umiejętność nawiązywania kontaktów B2B, znajomość technik sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) leasingteam.pl
"LEASINGTEAM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Katowice (śląskie)
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)Rozliczanie wykonywanych robót budowlanychSprawdzanie dokumentacji technicznejKosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowychUdział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-12-11 - Chełm (lubelskie)
- obsługa klientów (rynek niemiecki)- rozpoznawanie i definiowanie potrzeb klientów- negocjowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją- kontrola płatności prowadzonych zleceń- przygotowanie ofert i zamówień
MODERN FORMS Marcin Bosek - 2017-10-26 - Dobrzechów (podkarpackie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
Kształtowanie i koordynacja procesu planowania oraz kontroli w celu stałej poprawy efektywności kosztowej i przychodowej firmy. Analizowanie obszarów biznesowych w zakresie realizacji budżetów, ustalenie odchyleń i wskazanie działań naprawczych.
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Kraków (małopolskie)
Specjalista ds. wycen i kosztorysów: sporządzanie wycen, kosztorysów do planowanych inwestycji.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów, udzielanie konsultacji, obsługa kontroli, rozliczanie firm.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Opole (opolskie)
jw.
Fundacja "Wsparcie" - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
- ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ STRONY INTERNETOWEJ,- TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII W SOCIAL MEDIA,- WSPÓŁPROJEKTOWANIE I ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH,- SAMODZIELNA KOORDYNACJA EVENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI MARKETINGOWYMI ORAZ DRUKARNIAMI,- ANALIZA SPRZEDAŻY ONLINE,- WSPARCIE W ROZWIJANIU ORAZ OPTYMALIZACJI SYSTEMÓW ORAZ NARZĘDZI ANALITYCZNYCH,
Metkom Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Odpowiedzialnośc za planowanie i kontrole pracy kierowców,kontakt z bazami na Ukrainie, koordynowanie pracy kierowców, odpowiedzialność za działanie firmy w zakresie transportu towarów na rynek wschodni.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
staz
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Oława (dolnośląskie)
aktywny udział w tworzeniu i wdrażaniu polityki zarządzania obszarem BHP, prowadzenie szkoleń oraz doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy w zakresie BHP, tworzenie, weryfikacja i ocena dokumentacji BHP, zgłaszanie i wdrażanie usprawnień w zakresie BHP, aktywny udział w spotkaniach zakładowych z zakresu BHP, reprezentowanie firmy wobec instytucji zewnętrznych w zakresie BHP
EKOENERGETYKA - POLSKA SP z.o.o. - 2018-08-31 - Zielona Góra (lubuskie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium Białorusi, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Białorusi, sprzedaż produktów odbiorcom z terenu Białorusi, nadzorowanie realizowanych kontraktów z kontrahentami z Republiki Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łaszczów (lubelskie)
przygotowanie raportów sprzedażowych oraz raportów na potrzeby wewnętrzne banku, współpraca z Agentami w zakresie rozliczeń i dokumentacji
PLUS BANK S.A. - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
Księgowanie, sporządzanie list płac, rozliczanie ZUS
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Piekary Śląskie (śląskie)
praca na budowie
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Stara Białka (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)