SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC, REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Nowa Ruda oferta pracy ORKAN Sp. z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC, REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
Data publikacji: 2017-05-24
Lokalizacja: Nowa Ruda (dolnośląskie)
Pracodawca: ORKAN Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodzka 14A, 57-402 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC, REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowa Ruda
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Kadry i płace z obsługą pragramów kadrowych Symfonia i Płatnik
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie zawodowe
Nazwa pracodawcy: ORKAN Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wyspiańskiego 2J, 57-300 Kłodzko, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Kłodzko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kłodzko
Ulica pracodawcy: Wyspiańskiego
Numer budynku pracodawcy: 2J
Nazwisko osoby zgłaszającej: Elzbieta Belowska
Adres składania dokumentów aplikacyjnych na to stanowisko:
Kłodzka 14A, 57-402 Nowa Ruda, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Nowa Ruda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowa Ruda
Ulica pracodawcy: Kłodzka
Numer budynku pracodawcy: 14A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 24.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich , prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
Przygotowywanie materiałów maszyn i urządzeń. Rozruch, ustalanie parametrów wtryskarki i obsługa wtryskarek, optymalizacja procedur wtrysku. Zmiana form wtryskowych. Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw form wtryskowych, wtryskarek.
Celon Pharma S.A. - 2016-11-07 - Kazuń Nowy (mazowieckie)
- wymiana opon- wyważanie- mechanika samochodowa osobowa
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "WUL-MET" ZIÓŁKOWSKI ZYGMUNT - 2016-11-21 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista do ostrzenia narzędzi
Zakłady Mechaniczne TARNÓW S.A. - 2016-11-22 - Tarnów (małopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów. Dbanie o dobry wizerunek firmy. Prowadzenie prezentacji/spotkań. Praca na terenie powiatu jarosławskiego. Wymagany własny samochód - pracodawca zapewnia zwrot kosztów utrzymania samochodu za kilometry przejechane w ramach pracy. Wymagana dbałość o wysoką jakość obsługi klienta, samodzielność w działaniu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów. Wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: 16 623 49 86 / edukacjacv (at) gmail.com
Centrum Kształcenia "TORUS" Ewa Piechowska - 2016-06-13 - Jarosław (podkarpackie)
-realizacja procesów zatrudniania-naliczanie płac, urlopów pracowników-prowadzenie dokumentacji pracowniczej-obsługa programów kadrowo-płacowych=budowanie wewnętrznej bazy danych
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Chorzów (śląskie)
Brak danych
Zespół Szkół w Tarnówce - 2017-08-24 - Tarnówka (wielkopolskie)
PRZETWARZANIE RACHUNKÓW NALEŻNOŚCI, PROWADZENIE TRANSAKCJI TAKICH JAK KONTROLA FAKTUR ZAKUPU, UTRZYMANIE, UZGODNIENIE RACHUNKOWOŚCI, TRANSAKCJE CASH-IN-TIME, TERMINOWE RAPORTOWANIE FINANSOWE W ZAKRESIE WIERZYTELNOŚCI, TESTOWANIE MIĘDZYNARODOWEJ KONTROLI FINANSOWEJ, INFORMOWANIE WSZYSTKICH INTERESARIUSZY NT. POSTĘPÓW W ROZLICZENIACH NALEŻNOŚCI.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Kraków (małopolskie)
praca w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
wystawianie faktur, sprzedaży i dokumentów magazynowych, obsługa klientów telefonicznie i mailowo, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Kraków (małopolskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Analiza rynku pracy, wykorzystanie wszystkich dostępnych źródeł oraz narzędzi rekrutacyjnych, współpraca z menadżerami, współpraca z agencjami rekrutacyjnymi, biurami karier, odpowiedzialność za całość procesu rekrutacyjnego (przygotowywanie i umieszczanie ogłoszeń, selekcja CV, wywiady telefoniczne, uczestnictwo w spotkaniach, przygotowywanie raportów z poszczególnych etapów rekrutacji), aktywne pozyskiwanie kandydatów z rynku (direct search), odpowiedzialność za działania z obszaru Employer Branding.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-08-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-03-03 - Gliwice (śląskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-01-09 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym - wykonywanie przeglądów technicznych - dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych - sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO - zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie - nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym książki obiektu budowlanego - przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
-sprawowanie opieki nad flotą samochodową (nadzór nad stanem technicznym, kontakt z serwisantami),-rozliczanie paliwa (zamawianie, przyjmowanie dostaw),-zarządzanie warszratem samochodowym,-prowadzenie dokumentacji serwisowej,-zamawianie części
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNA "PIOTROWSKI" MARIUSZ PIOTROWSKI - 2018-07-23 - Szczekociny (śląskie)
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2016-12-01 - Łomża (podlaskie)
tworzenie zamówień i zapytań ofertowych, negocjowanie cen i warunków zakupu oraz usług, nadzów przebiegu zamówień i terminowośc ich realizacji
REMSOD SP Z O O - 2018-02-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa ubezpieczeniowa klientów indywidualnych, ubezpieczenia komunikacyjne, ubezpieczenia mieszkania, mieszkanie na życie, obsługa podmiotów gospodarczych, ubezpieczenia medyczne,
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Gryfino (zachodniopomorskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
Zadaniem operatora automatu szklarskiego jest obsługa oraz nadzorowanie maszyn i urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnych według obowiązujących procedur.
Krosno Glass S.A. - 2018-08-29 - Krosno (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż reklam, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-12-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Realizacja działań sprzedażowych i rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie długofalowych relacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji handlowych, bieżące monitorowanie rynku, analiza konkurencji, współpraca z firmami spedycyjnymi w zakresie organizowania transportu.
FORMASTER S.A. - 2016-01-12 - Kielce (świętokrzyskie)
praca związana z kadrami
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
-pracę w biurze, -budowanie profesjonalnych i długotrwałych relacji zklientami, -ofertowanie oraz opiekę nad realizacją zlecenia, -aktywnąsprzedaż produktów realizowaną przez doradztwo rozwiązań technicznychklientom firmy, -udział w targach branżowych.
Systemy i Technologie Sp. z o.o. - 2017-06-05 - Polkowice (dolnośląskie)
przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia, oraz opracowywanie SIWZ i jego oszacowania pod kątem przepisów ustawy Prawo Zamówień oraz wewnętrznych procedur Instytutu, przygotowanie projektu umowy, z uwzględnieniem części merytorycznej, przedstawianej po konsultacji z Radcą prawnym przez działy merytoryczne, których zamówienie dotyczy, udział w pracach komisji przetargowych, ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, prowadzenie pełnej dokumentacji postępowań przetargowych, sporządzanie Planu Zamówień Publicznych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)