SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Łomża oferta pracy ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
Data publikacji: 2016-12-01
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów bankowych, realizacja określonych planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów, doradztwo w zakresie produktów bankowych, bieżąca obsługa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Data zakończenia pracy: 30.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Mile widziane doświadczenie.
Nazwa pracodawcy: ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 15, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres email: rekrutacja (at) asf.com.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łomży
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.12.2016
Data dodania oferty pracy: 01.12.2016
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Aktywne poszukiwanie klientów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, monitorowanie aktywności konkurencji.
RADIX-BIS Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Rotmanka (pomorskie)
tłumaczenia wzorów, praca w dziale eksportu
Warmia Due Sp. z o.o. - 2018-06-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż produktów
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)
Obsługa urządzeń kasowych, obsługa klienta, wystawianie dokumentów sprzedaży. Praca w Syryni na stacji ORLEN.
DROBNY Sp. z o.o. Spólka Komandytowa - 2018-05-16 - Syrynia (śląskie)
rozliczanie energii - rynek niemiecki (przyuczenie do wykonywania pracy)
ADECCO POLAND - 2017-03-10 - Katowice (śląskie)
j.w
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad procesem technologicznym zachodzącym w biogazowni, optymalizacja procesów, prowadzenie ewidencji oraz wszelkiej sprawozdawczości wymaganej przepisami prawa ochrony środowiska, naliczanie opłat za korzystanie ze środowiska, współpraca z dostawcami zagranicznymi. Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Drzonowie.
AGROELEKTROGAZ Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Drzonowo (zachodniopomorskie)
- ustalenie procesów wspierających zagraniczne lokalizacje banku w analizie decyzji dotyczących ryzyka kredytowego oraz:- wykonywanie analiz kredytowych- przygotowywanie dokumentacji prawnej- Doradztwo Inwestycji Kredytowych- wykonywanie analiz strat
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Zabierzów (małopolskie)
efektywna obsługa strategicznych i skomplikowanych rachunków, odpowiedzi na zapytania kleintów w trybie przyspieszonym, zapewnienie doskonałego poziomu obsługi klienta zgodnie z ustalonymi kryteriami, kwestie logiczne i wyjątki, zarządzanie poprzez złożony łańcuch dostaw obejmujący eksport, frachty morskie i przesyłki kontenerowe, rozwijanie współpracy z wewnętrznymi działami i stronami trzecimi w celu zapewnienia lepszych wyników biznesowych, praca w zespole, aktywne zapewnienie wsparcia innych kont w krytycznych okresach, udział w biznesowych celach finansowych
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Kraków (małopolskie)
POZYSKIWANIE KIEROWCÓW POCHODZENIA UKRAIŃSKIEGO,UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z NIMI.
"ARTO-PLUS" PUH S.C - 2016-10-25 - Nowogard (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Chojnice (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: śledzenie nowych wersji oprogramowania w celu opracowania i utrzymania planu dokumentacji, planowanie, projektowanie, aktualizowanie dokumentacji produktowej zgodnie z dostarczonymi przez firmę narzędziami.Praca do godziny 17.Sala H
kontakt przez PUP - 2018-07-02 - Wrocław (dolnośląskie)
Aktywna współpraca z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bytów (pomorskie)
rekrutowanie pracowników, współpraca z nowymi klientami, monitorowanie procesu rekrutacji
RTC Robert Capała - 2018-02-06 - Dęblin (lubelskie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Wprowadzanie na stan towarów na podstawie faktur zagranicznych. Kontrola dokumentow transportowych, sprawdzanie zgodności cen oraz inne czynności związane z zakupem towaru
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2018-01-03 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowywanie tygodniowych, miesięcznych i rocznych raportów
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Grójec (mazowieckie)
prowadzenie zbiorów rejestrów, opracowywanie i aktualizacja wydanych aktów normatywnych i organizacyjnych, nadzorowanie spraw formalno-prawnych, organizowanie i zbezpieczanie obsługi protokolarnej posiedzeń Zarządu oraz Rady Nadzorczej, zarzadzanie sprawozdawczością Spółki; mile widziane doświadczenie; mile widziana znajomośc j. niemieckiego i j. angielskiego na poziomie podstawowym
"KOLB" SP. Z O.O. KOLONOWSKIE - 2017-06-09 - Kolonowskie (opolskie)
- Praca w Wydziale Interwencji Kryzysowej jako pracownik pierwszego kontaktu,- Udzielanie specjalistycznego poradnictwa,Kontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)
sprzedaż maszyn budowlanych i części zamiennych; realizowanie strategii marketingowej firmy i kreowanie jej wizerunku; zwiększenie rozpoznawalności marki oraz lansowanie nowych produktów;monitorowanie wyników sprzedaży własnych produktów oraz analizowaniedanych rynkowych i działań konkurencji;
WIGROPOL Sp. z o. o. - 2017-05-29 - Polkowice (dolnośląskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego,Realizacja działań związanych z planowaniem transportu produktów do klientów tj. planowanie oraz koordynowanie dostaw do klienta, praca z dokumentami w systemie operacyjnym firmy (faktury, zlecenia, dokumenty magazynowe itp.)Organizacja odpraw importowych i exportowych towarów,Ścisła współpraca z produkcją w zakresie przygotowywania przesyłek,Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
BOZAMET Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Siedlce (mazowieckie)
Ochrona obiektów - DHL
KONSALNET SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-27 - Kalisz (wielkopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-04-17 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-05 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
1) Wsparcie Wydziału Zobrazowań Satelitarnych, Geoinformatyki i Informacji Niejawnej2) Przygotowywanie produktów geoinformatycznych oraz prezentacji informacji przestrzennych3) Wyszukiwanie informacji wspierających pracę zespołu Wydziału
MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH - 2015-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-08-24 - Łódź (łódzkie)
Praca w językach obcych (angielski i francuski): analizowanie i odpowiadanie na zapytania Klientów, administrowanie zamówień oraz usług serwisowych, odpowiadanie na reklamacje, przesyłanie zapytańdotyczących płatności, wystawianie faktur, podstawowe wsparcie techniczne Klienta, administrowanie pozostałej dokumentacji transakcyjnej, dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowanie relacji biznesowych z Klientem.
PerkinElmer Shared Services sp. z o.o. - 2016-07-18 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż produktów firmy na rynku izraelskim.Obsługa klienta w języku hebrajskim.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Łódź (łódzkie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Warszawa (mazowieckie)