SPECJALISTA DO SPRAW KADR Kamienna Góra oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Data publikacji: 2017-10-10
Lokalizacja: Kamienna Góra (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca w biurze rachunkowym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamienna Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kamiennogórski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 6a, 58-400 Kamienna Góra, powiat: kamiennogórski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie z pup
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kamiennogórski
Gmina pracodawcy: Kamienna Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kamienna Góra
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kamiennej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 10.10.2017
Oferta pracy ważna do: 10.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa sieci dystrybucyjnej na rynkach zagranicznych, przygotowanie kontraktów eksportowych, realizacja wysyłek towarów
ALVO Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-06-02 - Śmigiel (wielkopolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chetnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-06 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Uczenie i rozwijanie umiejętniości niezbędnych do samodzielnego życia- Pielęgnacja jako wsparcie procesu leczenia- Rehabilitacja fizyczna i usprawnienie zaburzonych funkcji organizmu- Pomoc mieszkaniowa- Zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej - 2016-01-19 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
rekrutacja pracowników
POLSKO-UKRAIŃSKI DOM PRZEMYSŁOWY SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA - 2015-12-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyksz. średnie lub wyższe o profilu technicznym,podstawowa znajomość zagadnień materiałów hutniczych (gatunek stali, asortyment itp.),podstawowa znajomość posługiwania się normami PKN,umiejętność obsługi programu Excel,;umiejętność budowania relacji, podejmowania decyzji, komunikatywność, umiejętności negocjacyjne, chęć uczenia się i zdobywania doświadczenia oraz osobistego rozwoju, zaangażowanie i dobra organizacja pracy, odpowiedzialność i terminowość,mile widziane prawo jazdy kat. B;prowadzenie działań zakupowych materiałów hutniczych,prowadzenie dokumentacji związanej z zakupami,podtrzymywanie relacji z aktualnymi dostawcami oraz budowanie nowych,współpraca wewnętrzna z innymi działami spółki w zakresie dostaw stali
"TRASKO-STAL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
•czynny udział w rozwiązywaniu zagadnień technicznych dotyczących utrzymania i eksploatacji wyposażenia mechanicznego obiektów;•utrzymywanie zakładanej dostępności obiektów wytwórczych poprzez planowanie przeglądów, remontów i modernizacji urządzeń mechanicznych z Kierownikiem Sekcji Eksploatacji oraz czynny w nich udział;•przyjmowanie, raportowanie i zgłaszanie powstałych awarii na obiektach hydroenergetycznych oraz nadzorowanie ich usunięcia;•organizacja i koordynacja prac brygady mechanicznej w ramach Sekcji Eksploatacji OWH-J;•nadzór i kontrola firm zewnętrznych obsługujących elektrownie i wykonujących prace na terenie elektrowni;•prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w urządzenia, części zamienne i materiały niezbędne do bezawaryjnej pracy elektrowni,
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2016-10-12 - Jastrowie (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (pomorskie)
Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Adam Guzowski - 2016-07-13 - Strzembowo (mazowieckie)
Rozliczanie faktur, dokumentów kierowców itp.
MSN LOGISTICS Sp. z o.o. - 2016-04-18 - Mostki (małopolskie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "JONEX" Adam Jonczyk Sp. z .o.o. - 2016-05-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami.
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Kraków (małopolskie)
Rekrutacja pracowników, tworzenie bazy danych kandydatów, obsługa komputera i programów pakietu office, tworzenie i publikacja ofert pracy w portalach internetowych, dbanie o dobry wizerunek firmy, bodowanie długotrwałych relacji z klientami firmy, planowanie strategii rekrutacyjnej przy uzgodnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, wspołtworzenie profilu kandydata, przyjmowanie dokumentó kandydatów do pracy i ich selekcja, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, współpraca z agencjami pracy tymczasowej i firmami doradztwa personalnego, opracowanie zasad i procedur rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej.
i-WORK KACPER SZYMAŃSKI-GULOWATY - 2018-06-14 - Prudnik (opolskie)
kontakty z kontrahentani z krajów arabskich związane z eksportem bydła, preparatów paszowych oraz weterynaryjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Bytom (śląskie)
Marketing, reklama, pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o wizerunek firmy, usługi administracyjne.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
zaopatrywanie budów w materiały budowlane, co wymaga m.in. analizy dokumentacji projektowych/technicznych; kontakty z hurtowniami budowlanymi/dostawcami; organizacja zaplecza budowy; rozliczanie (weryfikację) faktur zakupu; inne czynności niezbędne do przygotowania produkcji (realizacji) budowy
DAN POL Sp. z o.o. - 2016-06-06 - Tychy (śląskie)
nadzór nad pracownikami, opieka nad głównymi kontrahentami, raportowanie.Praca w biurze w Rzeszowie, sporadyczne wyjazdy do oddziałów na terenie RP.
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie, prawo jazdy kat. B,umiejętność obsługi komputera, oraz doświadczenie w pracy w branży motoryzacyjnej. Do obowiązków będzie należeć pozykiwanie nowych kontrachentów.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Bytów (pomorskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac dla pracowników, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników, dokonywanie rozliczeń z ZUS, US, GUS, PFRON, dekretacja list płac.
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2017-09-12 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
przyjmowanie zleceń, obsługa klienta, marketing usług
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Kraków (małopolskie)
Organizacja dostaw i wysyłek, współpraca z odbiorcami i dostawcami, obsługa systemu sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-15 - Kąty Węgierskie (mazowieckie)
doradztwo i obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przyjmowanie dostaw, dbanie o wizerunek sklepu i porządek, dbanie o czystość zwierząt
"SPS GROUP" Sp. z o.o. - 2016-08-25 - Sosnowiec (śląskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH. WEFYFIKACJA DANYCH. WPROWADZANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH DO SYSTEMU.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kłodzko (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Barczewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie planów produkcyjnych i rozliczanie ich wykonania.Optymalizowanie wydajności produkcji oraz poziomu zapasu.
Agnex - 2016-11-15 - Białystok (podlaskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. przygotowywanie i koordynację kampanii promocyjnych i reklamowych Muzeum, kreowanie pozytywnego wizerunku Muzeum, kontakty z prasą, administrację stronami internetowymi Muzeum oraz profilami na portalach internetowych, wykonywanie projektów graficznych oraz przygotowywanie i koordynację działań eventowych.umowa na zastępstwo
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2018-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Przodkowo (pomorskie)
Prowadzenie projektów certyfikacji wyrobów z zakresu HACCP, IFS
Zakład Produkcyjny "DIGITUS" Teresa Chojnacka - 2016-01-20 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)