SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTRAHENTA W JĘZYKU OBCYM Strzembowo oferta pracy Adam Guzowski
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTRAHENTA W JĘZYKU OBCYM
Wynagrodzenie: od 900 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Data publikacji: 2016-07-13
Lokalizacja: Strzembowo (mazowieckie)
Pracodawca: Adam Guzowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-152 Strzembowo 100, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów rolnych, zakup sprzętu i wyposażenia domowego, współpraca z kontrahentami z Ukrainy i Rosji.Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 0.25
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 10
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KONTRAHENTA W JĘZYKU OBCYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Strzembowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płoński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Naruszewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętności interpersonalne, znajomość rynku owoco-warzywnego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: Adam Guzowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Adres pracodawcy:
09-110 Kolonia Sochocin 23, powiat: płoński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta złożona w celu uzyskania informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o lokalny rynek pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: ......................./2016
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: płoński
Gmina pracodawcy: Sochocin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kolonia Sochocin
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 13.07.2016
Oferta pracy ważna do: 19.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie sekretariatu firmy, obsługa klientów i spotkań biznesowych, obsługa centrali telefonicznej, tłumaczenie dokumentów z języka angielskiego, prowadzenie spraw związanych z zaganieniami prawnymi, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
Nadzorowanie, przygotowywanie raportów dla członków zarządu, nadzorowanie wypłat pracowników; bezpośredni kontakt z klientem w języku urdu.
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Łódź (łódzkie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie klatek schodowych na osiedlu
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Warszawa (mazowieckie)
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy);– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;– sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców;– sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;– rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie;– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;– ewidencja zwolnień lekarskich;– nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i za
Caro sp. zo.o. sp. komandytowa - 2016-08-22 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
- odpowiedzialność za całość zagadnień ekonomiczno - finansowych Spółki,- dobór racjonalnych źródeł finansowania aktywów, współpraca z bankami i prowadzenie polityki kredytowej,- zarządzanie zasobami pieniężnymi Spółki,- kontrolling i monitorowanie poziomu kosztów oraz wykonanie analiz ekonomiczno - finansowych,- kontrolling finansowy i zarządzanie ryzykiem,- prowadzenie rachunkowości spółki.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
planowanie, monitorowanie, kontrolowanie i obsługa kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, kontakty z partnerami i klientami z Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
awizacje pojazdów, przyjmowanie i wysłanie pocztyprowadzenie zestawień m. im.,, magzyn", wystawianie faktur, wz itp
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Szyleny (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, handlowe lub pokrewne. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE. Znajomość pakietu MS Office, znajomość modułu sprzedażowego SAP, znajomość INCOTERMS i przepisów prawa handlowego
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych, przygotowanie i rozwój strategii rekrutacyjnych dla poszczególnych stanowisk, zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami, określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami, wykorzystanie innowacyjnych metod i narzędzi do pozyskiwania kandydatów, przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych z uwzględnieniem określonych kryteriów, praca na wewnętrznych systemach rekrutacyjnych, przygotowywanie raportów i analiz na temat kandydatów, odpowiadanie na zapytania kandydatów.
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kraków (małopolskie)
programowanie sterownikówOferta pracy przeznaczona dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w tut. Urzędzie .
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Puck (pomorskie)
obsługa klientów bezpośrednia i telefoniczna, obsługa zamówień, obsługa sklepu internetowego, wprowadzanie produktów z branży materiałów budowlanych do sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Niepołomice (małopolskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Zabrze (śląskie)
obsługa klienta stacjonarnie oraz przez internet, fotografia towaru, przygotowanie ofert handlowych, kompletowanie zamówień, obsługa sklepu internetowego, pakowanie towaru wysyłkowego
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Leszno (wielkopolskie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych b2b ,budowanie struktury współpracy w zakresie obsługiwanego rynku,kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego , bieżące sporządzanie ofert negocjacje. Praca od 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-07-02 - Opole (opolskie)
-POZYSKIWANIE I OBSŁUGA KLIENTÓW-PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI Z AZJI-PRZYGOTOWANIE OFERT HANDLOWYCH-UTRZYMYWANIE KONTAKTÓW Z KLIENTAMI Z AZJI-ZAWIERANIE UMÓW SPRZEDAŻOWYCH
WIMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-21 - Dębica (podkarpackie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-02-21 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
Obsługa połączeń telefonicznych oraz bieżące diagnozowanie potrzeb Klientów w zakresie produktów ubezpieczeniowych oraz kredytowych. Stosowanie aktualnych standardów obsługi telefonicznej klienta.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2016-04-27 - Siedlce (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA PROCESU SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-05-04 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywną współpracę ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Spółdzielnia SIP Zakład Pracy Chronionej - 2017-02-28 - Krosno (podkarpackie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-23 - Jabłonowo (mazowieckie)
telefoniczna obsługa i kontakt z klientem stałym
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
prezentowanie towarów klientom, obsługa klienta, sprzedaż towarów
Poznań Nuga Sp.z.o.o. - 2016-06-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW WG OKREŚLONYCH SCHEMATÓWWERYFIKACJA DOKUMENTÓW ZAKUPU I SPRZEDAŻY TOWARÓWEWIDENCJA SKŁADNIKÓW MAJĄTKUKONTROLA WEWNĘTRZNA ROZLICZEŃ GOTÓWKOWYCHŚCISŁA OBSŁUGA KLIENTÓW FAKTORINGOWYCHUZGADNIANIE SALD ROZRACHUNKÓW Z KONTRAHENTAMI ROZLICZANIE WPŁAT KONTRAHENTÓW W SYSTEMIE FINANSOWYMPROWADZENIE ARCHIWUM DOKUMENTÓW FINANSOWYCH
DRIMPOL SP. Z O.O. - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- Redagowanie, weryfikacja, negocjowanie postanowień umów handlowych. Udział w postępowaniach przetargowych w tym w ramach Prawa Zamówień Publicznych. Redagowanie pism do kontrahentów, banków, instytucji publicznoprawnych i innych. Prowadzenie innych zagadnień prawnych związanych z bieżącą działalnością Spółki samodzielnie i/lub przy współpracy z radcą prawnym.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (mile widziane z obszaru prawa). Mile widziane 2 latnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Znajomość programów pakietu Office. Mile widziana znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym. Bardzo dobra znajomość przepisów kodeksu cywilnego, prawa zamówień publicznych, kodeksu spółek handlowych.Kontakt telefoniczny (32-789-38-55) w godzinach: 7:00-15:00 e-mail: janetta.ostafin (at) bumech.pl
BUMECH SPÓŁKA AKCYJNA W RESTRUKTURYZACJI - 2018-02-07 - Katowice (śląskie)
Wsparcie użytkowników od strony IT w zakresie systemu kadrowo-płacowego, tworzenie i utrzymywanie raportów dla użytkowników, utrzymywanie najnowszej wersji oprogramowania, kontakt z działem wsparcie technicznego dostawcy oprogramowania.
DS Smith Polska Sp z o.o. w Kielcach - 2016-08-11 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa biurowa klientów Spółki. Pozyskiwanie nowych klientów.
"TABEX-OZMO" Sp zo.o. - 2017-08-08 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)