SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU Krosno oferta pracy Spółdzielnia SIP Zakład Pracy Chronionej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywną współpracę ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2017-02-28
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: Spółdzielnia SIP Zakład Pracy Chronionej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czajkowskiego 82, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa przydzielonej bazy klientów krajowych i zagranicznych oraz aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców, kreowanie potrzeb i budowanie trwałych relacji z klientami, kompleksowe sporządzanie ofert, aktywną współpracę ze wszystkimi działami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I MARKETINGU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kurs marketingowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość rysunku technicznego
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: akcje marketingowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : gotowość do podróży krajowych i zagranicznych, komunikatywność i wysoka kultura osobista, znajomość technik sprzedaży, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera ( pakiet programów Microsoft Office )
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Spółdzielnia SIP Zakład Pracy Chronionej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Czajkowskiego 82, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: kierownik działu kadr
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Czajkowskiego
Numer budynku pracodawcy: 82
Profil działalności pracodawcy:
Główny profil działalności stanowi produkcja stojaków ekspozycyjno-reklamowych z metalu. Prace projektowe wykonywane są przy pomocy nowoczesnych programów komputerowych (Solid Works Profesional, Cinema 4D), które pozwalają na wizualizację powstająceg
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 28.02.2017
Oferta pracy ważna do: 11.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2017-10-20 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
składanie tortów, pieczenie oraz wykańczanie ciast
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Bytom (śląskie)
przyjmowanie do magazynu, zapewnienie odpowiednich warunków przychowywania i wydawania towarów i materiałów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Lubawka (dolnośląskie)
montaż instalacji gazowej zgodnie z dokumentacją techniczną i zaleceniami nadzoru technicznego, wykonywanie prób szczelności zewnętrznych i wewnętrznych przewodów gazowych, wykonywanie prób drożności, prace konserwatorskie
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie zawodowe mile widziane; praktyczna znajomość przepisów prawa pracy; znajomość programu Comarch ERP OPTIMA - moduł kadry i płace; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, ewidencja i rozliczenie czasu pracy, naliczanie wynagrodzeń, w tym składników dodatkowych, sporządzanie list płac, zarządzanie sprawozdawczością-GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-02-13 - Gliwice (śląskie)
Zapewnienie przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w tym: - opracowywanie projektów dok. Regulujących ochronę informacji niejawnych- zapewnienie ochrony systemów teleinformatycznych, w których przetwarzane są informacje niejawne- prowadzenie kontroli ochrony inf. niejawnych- prowadzenie zwykłych i kontrolnych postępowań sprawdzających
Wojskowe Biuro Emerytalne w Zielonej Górze - 2018-07-04 - Zielona Góra (lubuskie)
- bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Sprzedaży w zakresie doradztwa i sprzedaży usług i produktów T-Mobile- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, a przede wszystkim zdobywanie serc klientów aby zawsze chętnie do nas wracali i polecali innym
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Słubice (lubuskie)
a) określenie zasad przetwarzania danych, b) nadzór nad prowadzeniem wymaganej dokumentacji, c) prowadzenie RCPD, d) dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutkówprzetwarzania dla ochrony danych, e) zajmowanie się przetwarzaniem i nadzorowaniem przetwarzania wnioskówpodmiotów danych, f) zarządzanie procesem obsługi incydentów dotyczących potencjalnych naruszeń danych osobowych, g) cykliczne prowadzenie audytów ochrony danych osobowych oraz opracowywanie raportów wrazz rekomendacjami i zaleceniami, h) zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych i koordynowanie zawiadamiania klientów o naruszeniu ochrony danych, i) ciągłe dostosowywanie organizacji do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dot. RODO, j) prowadzenie szkoleń, budowa świadomości i wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO, k) zapewnienie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami RODO.
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
praca w smażalni ryb
GastroFish Bartosz Kierski - 2016-07-11 - Dobiegniewo (kujawsko-pomorskie)
kontrola jakości
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2016-04-12 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kadrowo-płacową pracowników i zleceniobiorców. Wymagana znajomości zagadnień związanych z prawem pracy i ubezpieczeń społecznych, znajomości programu Płatnik, znajomości pakietu MS Office i znajomość programu Comarch Optima (mile widziana).
FULL JOB POLSKA SP Z O O SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-09-04 - Lublin (lubelskie)
prace porządkowe, gospodarcze i konserewacyjne na urządzeniach wodnych
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Głogów (dolnośląskie)
Transport tektury falistej
"BARTEK-HURT" SPÓŁKA JAWNA WŁODZIMIERZ GRABNY, ZBIGNIEW GRABNY - 2017-01-17 - Radomsko (łódzkie)
Samodzielne organizowanie i kierowanie bieżącą działalnością sklepu, dpowiedzialność za realizacje planów sprzedażowych, dpowiedzialność za wysoki standard obsługi klienta, delegowanie i kontrola zadań
TERG Spółka Akcyjna - 2016-11-25 - Zawiercie (śląskie)
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowych zgodnie z polskimi standardami rachunkowości,- Przygotowanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT) i sprawozdań do GUS,- Pełnienie nadzoru nad procedurami księgowo - podatkowymi oraz planem kont,- Sporządzanie sprawozdań finansowych według UoR,- Zarządzanie zespołem księgowym,- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi,- Opracowywanie raportów zestawień i sprawozdań na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne,- Współpraca z innymi działami;
GRUPA MOST WANTED! Sp. z o.o. - 2016-05-18 - Siedlce (mazowieckie)
przyjmowanie faktur zakupowych, wprowadzanie do systemu rozliczeń i zakupów towarów, przekazywanie i ewidencjonowanie faktur zakupów, pozyskiwanie towarów w dobrej cenie
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie przetargów analiza materiałów przetargowych, współpraca z podwykonawcami, kosztorysowanie, prowadzenie sekretariatu, sporadyczna praca w terenie, obsługa i konserwacja sprzętu biurowego.
WYG INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Programowanie C#.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2017-08-23 - Wyszków (mazowieckie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów.; praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2017-02-15 - Opole (opolskie)
Załadunek i rozładunek materiałów z samochodów. Układanie towaru w magazynie.
Telmex Sp. z o.o. Zakład MMI Sleeping - 2018-07-13 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-01-05 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; mile widziane doświadczenie w sprzedaży; duża kreatywność w działaniu; umiejętność pracy w zespole; umiejętność analizowania i rozwiązywania problemów; dobra znajomość pakietu Microsoft Office; tworzenie ofert handlowych; Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta; rozwijanie relacji z obecnymi klientami i pozyskiwanie nowych; kreowanie pozytywnego wizerunku firmy; badanie potrzeb i oczekiwań oraz profesjonalne doradztwo w tym zakresie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PRO-TECH Firma Techniczno Handlowa Dariusz Marchlewski - 2016-09-29 - Gliwice (śląskie)
jw.
Zespół Szkół Im. Konarskiego - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
nadzór nad pracownikami i ich pracą,bieżące segregowanie dokumentów biurowo-pracowniczych,praca w biurze i związane z tym obowiązki,sprawy kadrowe pracowników
"Marzenie" Spółdzielnia Socjalna - 2016-09-28 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
1. Obsługa administracyjna i organizacyjna projektów Baltic Blue Growth, Baltic InteGrid, MUSES2. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (opracowanie zagadnień prawnych; systemów kompensacyjnych;scenariuszy ekonomiczno-społecznych; współtworzenie regionalnych grup interesariuszy; organizacja konferencji o niebieskiej biogospodarce)"3. praca merytoryczna w projekcie Baltic Blue Growth (przygotowanie krajowych warsztatów, analiza rynku i łańcucha dostaw; analiza technologii i sieci energetycznej; identyfikacja uwarunkowań środowiskowych i społecznych; analiza kosztów i korzyści; stworzenie zarysu koncepcji siatki energetycznej na Bałtyku; opracowanie metodologii stadium przypadku; wstępne studium wykonalności dla przypadku polsko-szwedzkiego; przygotowanie zaleceń dla dziesięcioletniego planu rozwoju sieci; przygotowanie zaleceń dla planowania przestrzennego na morzu).4. praca merytoryczna w projekcie MUSES (udział w pracach pakietu roboczego WP2: przygotowanie Sea Basin Overviews oraz Sea Basin Comparison, raportu końcowego; udział w pracach pakietu roboczego WP3: przygotowanie analiz porównawczych; udział w pracach pakietu roboczego WP4: przygotowanie regionalnej analizy porównawczej interesariuszy i strategii ich zaangażowania).udział w pracach pakietu roboczego WP5 upowszechnianie projektu i jego rezultatów)
Instytut Morski w Gdańsku - 2017-07-03 - Gdańsk (pomorskie)
Tworzenie listy płac i rozliczanie ich, rozliczanie sprzedaży, rozliczenia z ZUS.
PP-U "Kiel-Tech" Sp. z o.o. w Kielcach - 2015-12-08 - Kielce (świętokrzyskie)
- Współpraca z przedstawicielami biznesu oraz kadrą zarządzającą IT w celu ustalenia I doprecyzowania zakresu testów; - Zapewnienie, że wymagania będące przedmiotem testów zostały zweryfikowane, są przejrzyste i zrozumiałe oraz możliwe do przetestowania; - Opracowywanie/tworzenie przypadków testowych i scenariuszy testowych; - Gromadzenie danych testowych i zarządzanie nimi; - Wykonywanie testów pod kątem przyjętych kryteriów i utrzymywanie rezultatów testów; - Zapewnienie, że wszystkie wady i błędy oprogramowania zostały poprawnie zaraportowane, przeanalizowane, przypisane i w razie potrzeby wyeskalowane- Wsparcie podczas testowania przez użytkowników. Umowa o pracę na okres próbny, a następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, sprzedaż towarów klientom z rynków wschodnich (głównie Ukraina i Rosja), tworzenie ofert sprzedaży, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Piaseczno (mazowieckie)
prowadzenie spraw kadrowo-socjalnych nauczycieli i pracowników administracji i obsługi
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY NR 3 IM.JANUSZA KORCZAKA W KWIDZYNIE - 2017-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)