SPECJALISTA DO SPRAW KADR Łazy oferta pracy PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: praca związana z kadrami
Data publikacji: 2017-02-15
Lokalizacja: Łazy (lubelskie)
Pracodawca: PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 21-400 Łazy, powiat: łukowski, woj: lubelskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: praca związana z kadrami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łazy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2017
Data zakończenia pracy: 14.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: wykształcenie min średnie, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy: 21-400 Łazy, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łazy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.02.2017
Data dodania oferty pracy: 13.02.2017
Oferta pracy ważna do: 12.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zadania zawodowe: - Dostarcza, rozwija i nieustannie ulepsza uslugi związane ze szkoleniami i rozwojem; - Prowadzi efektywne analizy potrzeb oraz efektywnie rozwija proces; - Współpracuje ze studentami, uczestnikami procesów i decydentami w celu zapokojenia potrzeb w zakresie skutecznego szkolenia i rozwoju; - Informuje pracowników o dostępnych szkoleniach; - Promuje zarówno rozwój zawodowy jak i kulturę uczenia się w przedsiebiorstwie; - Efektywnie dobiera pracwoników na szkolenie wewnetrzne i zewnętrzne; - Współpracuje w firmami oferujacymi szkolenia i społecznościami ekspertów w celu stworzenia sieci sprawdzonych partnerów.
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wrocław (dolnośląskie)
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Opole (opolskie)
np.: pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów handlowych z klientami, przygotowywanie raportów z wykonywanych działań, analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej, realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży, budowanie wizerunku firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Przemyśl (podkarpackie)
obsługa klienta.Godziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2018-08-16 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Utrzymanie standardu eksploatacyjnego obiektów, sieci, instalacji oraz urządzeń i aparatury medycznej Szpitala.Zapewnienie terminowości przeglądów technicznych.Likwidacja w trybie pilnym zagrożeń i awarii.Kontrola realizacji zadań związanych z obsługą umów zewnętrznych w tym serwisowych na realizację odpowiednich usług będących w zakresie odpowiedzialności Działu Logistyki.Przygotowywanie oraz sprawdzanie materiałów przetargowych w zakresie odpowiedzialności Działu oraz uczestnictwo w czynnościach przetargowych.
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2018-08-01 - Słubice (lubuskie)
praca biurowa w terenie
INSTALDOM - SŁAWOMIR RYNIEC - 2016-07-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
-poszukiwanie nowych klientów, nowych rynków sprzedaży towaru-obsługa nowych kontrahentów, przygotowywanie ofert, udział w spotkaniach z kontrahentami
ENERGO-BIOMASA Sp.Z O.O. - 2017-09-22 - Suliszewo (zachodniopomorskie)
Przygotowanie produkcji: utrzymanie ruchu, remonty urządzeń energetycznych, nadzór i organizacja prac podległych pracownikom.
Komunalna Energetyka Cieplna "Komec" sp. z o.o. - 2018-01-24 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Warszawa (mazowieckie)
wystawianie produktów na sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Suwałki (podlaskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Strzegom (dolnośląskie)
-realizacja zadań w zakresie wyznaczonej strategii zakupów,-negocjowanie z dostawcami warunków handlowych,-przesyłanie zamówień oraz nadzór nad ich prawidłową i terminową realizacją,-współpraca z innymi działami, - pozyskiwanie nowych dostawców,-utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi dostawcami,-analiza rynku oraz monitoring konkurencji. Wymagania pracodawcy:-bardzo dobra znajomość języka angielskiego, -znajomość zagadnień dotyczących handlu międzynarodowego,-umiejętność organizacji pracy w sposób pozwalający szybką realizację zadań,-wysokie umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne,-umiejętność pracy w zespole,-bardzo dobra organizacja pracy,-mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Albert - Polska Sp. z o.o. - 2015-11-18 - Dobczyce (małopolskie)
praca w dziale handlowym, wystawianie dokumentów magazynowych takich jak WZ, RW, PZ, obsługa klientów.
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac pomocniczych w buraczarni i przy piecu wapiennym
PIAST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Strzelin (dolnośląskie)
Obsługa klientów z terenu Niemiec i Austrii, przygotowywanie ofert, tłumaczenie dokumentów, wspieranie działu handlowego. Oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Zabrzu w szczególnej sytuacji na rynku pracy z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Zabrze (śląskie)
Wykształcenie zawodowe techniczne; uprawnienia SEP Grupa 1: 1 kV; możliwość pracy na wysokości powyżej 3 metrów, obsługa komputera; zakres obowiązków: regularna kontrola i konserwacja (naprawa) urządzeń technicznych wg wytycznych organizacyjnych i dokumentacji technicznej w celu zapobiegania awariom i problemom technicznym. Przeprowadzanie drobnych napraw budynku, urządzeń małej architektury, instalacji i urządzeń (również prace na wysokości powyżej 3 metrów); Zarządzanie wykonywaniem napraw, kontroli i przeglądów przez podmioty zewnętrzne oraz kontrola jakości i terminowości wykonywanych prac. Uczestnictwo w kontrolach przeprowadzanych przez urzędy państwowe;Prowadzenie i kontrolowanie dokumentacji technicznej zgodnie z wytycznymi organizacyjnymi; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności;
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-10 - Gliwice (śląskie)
obsługa sekretariatu kancelarii, sporządzanie pism, wezwań, oświadczeń oraz pozwów, czynności pomocnicze przy sporządzaniu pism procesowych, opinii oraz umów, w tym analiza zagadnień prawnych istotnych dla przygotowywanych pism i proponowanie rozwiązań, prowadzenie akt spraw klientówkancelarii i ich archiwizacja, prowadzenie rejestru spraw, pozyskiwanie informacji o stanie spraw w sądach, koordynacja korespondencji wychodzącej i przychodzącej, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie kalendarza spotkań i rozpraw sądowych
Kancelaria Prawna Magdalena Gromaszek - 2016-12-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zapoznanie z przepisami BHP i PPOŹ, zapoznania z profilem działania, obsługa sprzętu, zapozanie z regulaminem funkcjonowania rachunków bankowych, przyjmowanie wniosków o otwarcie rachunków, zapozanie z regulacjami dotyczącymi prowadzenia działalności kredytowej, zawieranie umów kredytowych, przyjmowanie spłat kredytowych, wypłata kredytów
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Krzywda (lubelskie)
Wykształcenie średnie; roczne doświadczenie zawodowe; umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych; zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za pozyskanie i nawiązanie relacji z nowym klientem; pracodawca gwarantuje pakiet szkoleń oraz pracę w miłym i sympatycznym zespole; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T K MANAGEMENT SP Z O O - 2016-05-17 - Gliwice (śląskie)
obsługa klienta, kontakt telefoniczny z klientami, sprzedaż polis
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Biała Piska (warmińsko-mazurskie)
obsługa pełna serwisu
JAS MIN Spółka zoo Lubsko - 2017-03-30 - Lubsko (lubuskie)
jw.
SITEL POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-24 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie, aktualizacja i implementacja wewnętrznych procedur firmy. Współpraca z działem prawnym w zakresie opracowywania treści dokumentów. Przygotowywanie raportów dla przełożonych. Nadzór i opieka nad flotą samochodową. Wsparcie innych projektów i zadań działu. Praca w godz.: 8-16. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana wyłącznie dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 697 908 490 i/lum e-mail: u.izydorczyk (at) kfb-polska.pl
KFB Polska Spółka z o.o. - 2018-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
Realizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, realizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2018-03-01 - Głuchołazy (opolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Kluczewo (wielkopolskie)
obsługa klienta, projektowanie kuchni
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Głogów (dolnośląskie)