SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH K/M (J.ROSYJSKI) Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH K/M (J.ROSYJSKI)
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Praca w godz. 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWYCH K/M (J.ROSYJSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: analityk finansowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2018
Data zakończenia pracy: 27.08.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Analityk finansowy
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe - ekonomia; znajomość pakietu MS Office; biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i w piśmie. Obowiązki: bieżąca obsługa firmy w zakresie obiegu dokumentów finansowych, sporządzanie raportów oraz długofalowych strategii finansowych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: analityk finansowy
Data dodania oferty pracy: 21.08.2018
Oferta pracy ważna do: 22.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 21.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 21.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- zdalne wdrażanie autorskiego oprogramowania firmy,- wsparcie dla obecnych Klientów (zdalnie, ale gdy sytuacja tego wymaga, w siedzibie firmy u Klienta delegacja), - współpraca z działem produkcji przy rozwoju systemu, - udział w testach nowych wersji oprogramowania.
Zarządzanie po ludzku Przemysław Chmielowiec - 2016-12-13 - Igołomia (małopolskie)
-telefoniczna sprzedaż do klientów gastronomicznych, -analiza potrzeb Klientów i oferowanie produktów, -aktywe pozyskiwanie zamówień i otrzymywanie trwałych relacji z Klientami, -monitorowanie zatowarowania Klientów, -realizacja targetów sprzedażowych
IGLOTEX KRAKÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Krzeszowice (małopolskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Firma zajmuje się produkcją odziezy i tekstyliów w pzrewadze reklamowych. Obsługa mediów społecznościowych, pozyskiwanie klientów zagranicznych i Polskich, działania marketingowe w internecie.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Łódź (łódzkie)
kreowanie wizerunku firmy na rynku rosyjskim, wspieranie działu sprzedaży, badanie rynku dotyczące sprzedaży rosyjskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
działania produkcyjno - marketingowe
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Żywiec (śląskie)
realizacja przeglądów konserwacyjnych oraz serwisów, sporządzanie dokumentacji po wykonawczych, nawiązywanie pozytywnych relacji z klientami firmy
Z.S.A. SYSTEMY ALARMOWE - 2017-02-22 - Głogów (dolnośląskie)
Wsparcie kierownika budowy w zakresie przygotowania i organizacjibudowy;opracowywanie harmonogramów postępu robót;przygotowywanie raportów z realizacji prac dla inwestora; współudział wspotkaniach z inwestorem; sporządzania dokumentacji technicznej iodbiorowej, praca w godz. 7-15
Zakład Robót i Usług Specjalistycznych "ZURS" Sp. z o.o - 2016-04-12 - Brzezie (opolskie)
Pracownik odpowiedzialny będzie za opracowanie, przygotowanie i prowadzenie akcji w mediach społecznościowych. Będzie brał udział w programach promocyjnych i marketingowych realizowanych przez firmę. Realizacja zadań z zakresu public relations .
Centrum Promocji Biznesu Paweł Zając - 2016-04-13 - Rzeszów (podkarpackie)
w/g potrzeb
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie ksiąg rachunkowych klientów biura rachunkowego
"BILANS" Biuro Rachunkowe ANNA MIĄSKOWSKA - 2017-08-04 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
sprawdzanie kart pracy pojazdu trakcyjnego
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Lubin (dolnośląskie)
-pakowanie w kartony towaru wg zamówień-segregacja towaru wg dat i asortymentu-dbałość o towar (jakość)-prace przy załadunku i rozładunku;Godz. pracy 6-22, dwie zmiany, umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia
Perla Produkcja Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-03-21 - Głobino (pomorskie)
Tworzenie bazy danych klientów firmy, zbieranie zamówień w języku rosyjskim i ukraińskim, tworzenie dokumentacji formy, utrzymywanie kontakórw z ukraińskojęzycznymi i rosyjskojęzycznymi klientami oraz pracownikami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego. Analizowanie potrzeb i wymagań Klientów. Przygotowywanie ofert sprzedażowych dla Klientów. Doradztwo techniczne dla klientów.
kontakt przez OHP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie średnie lub wyższe, biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Charakterystyka pracy: współpraca z kontrahentem niemieckim, przyjmowanie, rejestrowanie zleceń produkcyjnych, tłumaczenie korespondencji z kontrahentem oraz kontakty telefoniczne z kontrahentem. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Możliwość pracy na 1/2 etatu. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Rybnik (śląskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym. Kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
pozyskiwanie kontrahentów, tworzenie bazy klientów, przygotowywanie umów
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Lubin (dolnośląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie średnie budowlane, min. 2 letnie doświadczenie w handlu, wymagana znajomość branży budowlanej-beton, prawo jazdy kat. B, umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność, samodzielność i komunikatywność, dobra organizacja pracy. Praca będzie polegać na sprzedaży materiałów budowlanych na terenie ROW i okolic. Aplikacje należy wysyłać na adres e-mail: biuro (at) globalbeton.pl
GLOBAL BETON SP. Z O.O. - 2017-02-16 - Rybnik (śląskie)
sporządzanie dokumentacji przy zatrudnianiu i zwalnianiu pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń, obsługa umów zleceń, obsługa ZUS, GUS, US, rozliczanie refundacji, obsługa PFRON i SOD, kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, inne związane ze stanowiskiem
"GANDIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-20 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
pakowanie kosmetyków
PPH WAMAX Grochowski Waldemar - 2017-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
• Doświadczenie w obsłudze klienta• Biegła znajomość języka czeskiego lub/i słowackiego w mowie i piśmie• Umiejętność pracy w zespole• Komunikatywność• Mile widziana znajomość języka angielskiego
Krakvet.pl sp z o.o. - 2017-12-21 - Kokotów (małopolskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Obsługa programów księgowych,Klasyfikacja dokumentów,Chronologiczne układanie dokumentów,Tworzenie raportów kasowych,Księgowanie faktur sprzedaży i zakupu,Księgowanie wyciągów bankowych.
OŚRODEK SZKOLENIA ZAWODOWEGO W DOBIESZKOWIE - 2016-05-18 - Dobieszków (łódzkie)
sporządzanie deklaracji PFRON, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przygotowywanie umów dla pracowników oraz prowadzenie akt osobowych , sporządzanie raportów kadrowych, mile widziana znajomość przepisów odnośnie zatrudniania cudzoziemców
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROLMAG" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-12 - Opalenie (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
KIEROWCA I ZAŁADUNEK, ROZŁADUNEK.
Firma Transportowa "HERMES" Mirosław Zając - 2016-04-26 - Oława (dolnośląskie)
Nadzór nad pracą i dostępnością sieci oraz urządzeń pracujących w sieci.
1 Podlaska Brygada Obrony Terytorialnej w Białymstoku - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)