SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY Rybnik oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Stanowisko: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Data publikacji: 2017-05-16
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Prosta 133 d, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B. Pracownik powinien posiadać też wiedzę z zakresu ochrony przeciwpożarowej, znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, umiejętność pracy w systemie ISO, umiejętność opracowywania dokumentacji BHP, znajomość przepisów prawa pracy i BHP. Powinien również cechować się m.in.: rozwiniętymi umiejętnościami przywódczymi i negocjacyjnymi, odpowiedzialnością, sumiennością, samodzielnością oraz umiejętnością przekonywania, argumentowania i prowadzenia dyskusji, a także szybkim refleksem, podzielnością uwagi, zdolnością koncentrowania się i łatwością publicznego zabierania głosu, bardzo dobrą organizacją pracy i umiejętnością zarządzania zespołem pracowników. Charakterystyka pracy: Inspektor BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
specjalista BHP to osoba, która koordynuje i nadzoruje z upoważnienia pracodawcy, całokształt poczynań związanych ze stanem bezpieczeństwa i higieny pracy w zakładzie. Do głównych obowiązków tego pracownika należy: prowadzenie analiz ryzyka i oceny ryzyka na stanowiskach pracy, prowadzenie postępowań powypadkowych, kontrola oraz archiwizowanie dokumentacji BHP, przeprowadzanie szkoleń z zakresu BHP, czuwanie nad przestrzeganiem przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, współdziałanie w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami, podnoszenie poziomu bezpieczeństwa pracy w firmie.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy B
Nazwa pracodawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE ERGO-TECH SC
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Prosta 133 d, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Prosta
Numer budynku pracodawcy: 133 d
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 16.05.2017
Oferta pracy ważna do: 16.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 16.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 16.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- roznoszenie ulotek- rozdawanie ulotek- plakatowanie-ankietowanie
kontakt przez OHP - 2017-09-06 - Kościerzyna (pomorskie)
-
Tesco Polska Sp. z o.o. - 2016-10-25 - Kościerzyna (pomorskie)
- ANALIZA RYNKU, - PRZYJMOWANIE I REALIZOWANIE ZAMÓWIEŃ,- DBANIE O WIZERUNEK FIRMY ORAZ BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI,- PRZYGOTOWYWANIE OFERT DLA KLIENTÓW,- PROWADZENIE SKLEPU INTERNETOWEGO,- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z DYSTRYBUCJAMI,- WSPÓŁPRACA Z DZIAŁEM SERWISU.
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2016-06-02 - Rzeszów (podkarpackie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Brzeg (opolskie)
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:a) prowadzenie spraw pracowniczych związanych ze stosunkiem pracy osob zatrudnionych w Centrum, w tym prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem umów o pracę,b) sporządzanie list płac pracowników, rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz Urzędem Pracy,c) nadzór nad urlopami pracowników oraz uprawnieniami gwarantowanymi przez ustawę o pracownikach samorządowych,d) terminowe wystawianie skierowań na badania profilaktyczne,e) obsluga Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, PFRON oraz GUS,f) ewidencjonowanie czasu pracy (harmonogramy, listy obecności),g) obsługa uczestników Indywidualnego Programu Zatrudnienia Socjalnego (rejestracja w ZUS,naliczanie świadczeń integracyjnych, wystawianie zaświadczeń, itd).
Centrum Integracji Społecznej im. Jacka Kuronia w Bydgoszczy - 2016-06-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym,podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami
MAXIM CERAMICS SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)
- Obsługa klienta biznesowego.- Rozwój bieżących działań.- Rozwój sprzedaży.- Współpraca z Działem Marketingu, Zarządem.- Udział w projektach międzynarodowych.Wynagrodzenie 3000 zł + premia, uzależnione od kompetencji i doświadczenia.
Rębisz Marek ABMmedia INFOrmacje FACHOWE - 2017-08-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wykonywanie prac manualnych związanych z produkcją reklamy, oklejanie elementów, wycinanie kształtów, montaż elementów, podstawy klejenia
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Widoradz (łódzkie)
- Planowanie, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych, w szczególności: prowadzenie oficjalnych fanpageów GrandHotel Tiffi na portalach społecznościowych (m.in. face book, twitter) oraz administrowanie strony internetowej- Współtworzenie strategii marketingowej, zapewniającej realizację celów strategicznych firmy- Analiza danych sprzedażowych, rynkowych oraz działań konkurencji- Kontakt oraz negocjacje z klientami- Współpraca z partnerami zewnętrznymi- Ścisła współpraca z działem sprzedażyWymagania:Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w dziale marketingu. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Doskonała organizacja pracy własnej. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office. Umiejętność analizy rynku. Otwartość na zmiany, elastyczność, dyspozycyjność.
MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława - 2016-07-27 - Iława (warmińsko-mazurskie)
planowanie i zakup międzynarodowej firmie
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-06-21 - Oława (dolnośląskie)
administracja systemu comarch
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J.W. ŚLEPSK Józef Wiszniewski - 2016-02-11 - Augustów (podlaskie)
Obsługa klientów w firmie kosmetologicznej.
Elit Service Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
1.Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, młodociani, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy oraz osoby fizyczne wykonujący pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę. 2.Bieżące informacje pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. 3.Sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających n celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy. 4.Udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawianie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy. 5.Udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jej części, a także nowych inwestycji oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji. 6.Udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenie pracy, urządzeń produkcyjnych oraz innych urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników. 7.Zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w stosowanych oraz nowo wprowadzonych procesach produkcyjnych. 8.Przedstawianie pracodawcy wniosków dotyczących zachowania wymagań ergonomii na stanowiskach pracy. 9.Udział w opracowywaniu zakładowych układów zbiorowych pracy, wewnętrznych zarządzeń , regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz w ustaleniu zadań osób kierujących pracownikami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. 10.Opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy. 11.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków. 12.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych, i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy. 13.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. 14.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną pracą15.Doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, na których występują czynniki niebezpieczne, szkodliwe dla zdrowia lub warunki uciążliwe oraz doboru najwłaściwszych środków ochrony zbiorowej i indywidualnej. 16.Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy, pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy w zakresie organizowania tych badań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami. 17.Współpraca z laboratorium i innymi jednostkami zajmującymi się pomiarami stanu środowiska naturalnego , działającymi w systemie państwowego monitoringu środowiska, określonego w odrębnych przepisach. 18.Współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników. 19.Współdziałanie ze społeczną inspekcją pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a)Podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisachb)Podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy, 20.Uczestniczenie w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisjach zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy . 21.Inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii. rodzaj umowy możliwa także po okresie próbnym: umowa na czas określony, a póżniej umowa na czas nieokreślony.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2016-07-04 - Kamień Pomorski (zachodniopomorskie)
dokonywanie obmiarów przyjmowanego surowca drzewnego zgodnie z przyjętymi zasadami, kontrola przyjmowanego surowca pod względem ilościowym i jakościowym, nadzór nad dokumentacją, reklamowanie niezgodności w dostawach surowca drzewnego, sporządzanie raportu reklamacyjnego, wskazanie miejsca rozładunku surowca na placu drewna oraz kontrola poprawności rozładunku, sporządzanie raportów stanów drewna na placu, kontrola poprawności składowania surowca na placu, czynny udział w inwentaryzacji surowca na placu
Toruńskie Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego S.A. - 2018-03-28 - Rytel (pomorskie)
Zamawianie komponentów do produkcji, poszukiwanie i wybór dostawców, negocjacje z dostawcami, negocjacje z dostawcami dotyczące warunków zakupu, monitorowanie zamówień i realizacji dostaw.
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Psarskie (wielkopolskie)
aktywne pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktu z obecnymi klientami i dbanie o jakość obsługi, uczestniczenie w spotkaniach handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez wysoką jakość obsługi
"JUST" HALINA JUST - 2017-05-18 - Katowice (śląskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie ofert, sprzedaż, obsługa klienta biznesowego, praca w salonie handlowym, przed komputerem, przez telefon, przez e-mail.Jeden raz na dzień pomoc w przyjęciu CIĘŻKICH dostaw - szafy chłodnicze.
F.P.H.U. PROBOX Krzysztof Kuć - 2016-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
sprawowanie nadzoru nad realizacja szczepień ochronnych,dystrybucja szczepionkami i preparatami biologicznymi,prowadzenie prawidłowej dystrybucji w zakresie przychodu,rozchodu i wydawania szczepionek,sporzadzanie okresowych sprawozdań ze stanu zużycia szczepionek,sporządzanie zamówień na szczepionki,prowadzenie rejestru niepożądanych odczynów poszczepiennych
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Gniezno (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-08-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
konserwacja i bieżąca obsługa instalacjii technicznych i elektrycznych basenu, gospodarka zbirnikami wodnymi
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Elgiszewo (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad organizacją pracy w kuchni i na sali konsumenckiej. Ustalanie menu, kierowanie pracownikami, dbanie o dobry wizerunek.
kontakt przez PUP - 2018-07-07 - Zielonka (mazowieckie)
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-24 - Warszawa (mazowieckie)
- wyszukiwanie klientów z branży- kontakt z bezpośrednim klientem telefonicznie
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientem, analiza reklamacji, przygotowanie dokumentacji jakościowej do poszczególnych rodzajów produkcji, przygotowanie planów kontroli, analiza błędów jakościowych. Praca w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-08-30 - Psarskie (wielkopolskie)
SPECJALISTA DO SPRAW ENERGETYKI
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp.z o.o. w Ostródzie - 2016-12-05 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)