SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ Rzeszów oferta pracy KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
Data publikacji: 2016-05-24
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:35-001 Rzeszów 1, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW DLA KANCELARII, KOMPLETOWANIE DOKUMENTÓW NIEZBĘDNYCH DO ZGŁOSZENIA SZKODY, OBSŁUGA KLIENTÓW, DBANIE O WIZERUNEK FIRMY
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 ZŁ.
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ODSZKODOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: KOMUNIKATYWNOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ELASTYCZNOŚĆ, WYSOKA MOTYWACJA, DOŚWIADCZENIE W KONTAKTACH Z KLIENTAMI, DOBRE MANIERY
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : UMIEJĘTNOŚĆ ANALITYCZNEGO MYŚLENIA[Inne] : MILE WIDZIANY STAŻ PRACY W HANDLU I UBEZPIECZENIACH
Nazwa pracodawcy:
KANCELARIA PRAWNA LEGATIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Fryderyka Chopina 18/1, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Fryderyka Chopina
Numer budynku pracodawcy: 18
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 24.05.2016
Oferta pracy ważna do: 11.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt z pracodawcą tel: 695990947
WINNICE JAWOREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-08 - Miękinia (dolnośląskie)
REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE BLOGA ZWIĄZANEGO Z SERWISEM, REDAGOWANIE TEKSTÓW, PROWADZENIE KOMUNIKACJI NA FORACH INTRNETOWYCH, WYMAGANIAWYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W COPYWRITINGU, ZNAJOMOŚC JĘZYKA ANGIELSKIEGO-BIEGŁA,
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klienta detalicznego + obsługa magazynowa
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Gdynia (pomorskie)
Rozpoznanie i analiza potrzeb klientów oraz ich zaspokojenie
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Sosnowiec (śląskie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów nowych dla klienta flotowego, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, aktywna sprzedaż usług finansowych (ubezpieczenia, kredyty, leasingi), dbanie o dobry wizerunek firmy, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę.
AUTOPOL Michalski Motors Autoryzowany Dealer Ford - 2016-01-19 - Płock (mazowieckie)
dokonywanie okresowych przeglądów, czyszczenie przewodów kominowych w domkach jednorodzinnych,wszelkie inne prace związane z kominiarstwem
Twój KOMINIARZ Robert Bandurski - 2016-09-29 - Głogów (dolnośląskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą zamówień publicznych, organizacja administracyjna szpitala, obsługa rady społecznej, prowadzenie działań w zakresie promocji szpitala;
Szpital Psychiatryczny Samodzielny Publiczny ZOZ w Węgorzewie - 2016-10-05 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy, współpraca z inwestorami/wykonawcami, rozwój rynku, sprzedaż pokryć dachowych, elewacyjnych.
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-08-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-05-13 - Rzeszów (podkarpackie)
- Prowadzenie kontraktów oraz ich nadzorowanie w procesie produkcji. Opracowanie technologiczne dokumentacji. Nadzór nad terminami wykonywanych kontraktów.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Po okresie próbnym istnieje możliwość zmiany wynagrodzenia na wyższe.- Praca w godzinach: 6:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie techniczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość rysunku technicznego (konstrukcje stalowe budowlane, konstrukcje maszyn). Dobra znajomość j. niemieckiego lub j. angielskiego (warunek konieczny). Obsługa komputera (znajomość programu Excel). Mile widziana znajomość programu Auto CAD. Komunikatywność. Umiejętność pracy pod wpływem stresu i presji czasu. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-13:00) (Tel. 509-842-360, 32-730-38-69) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Hutnicza 10, 40-241 Katowice).
SUTCO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-15 - Katowice (śląskie)
Obsługa kadrowa X L.O.
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Gdańsk (pomorskie)
Wg rozporządzenia i norm. Praca w godzinach 8-16
PGB human resources sp. z o.o. - 2017-05-25 - Murów (opolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Władysławowo (warmińsko-mazurskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-14 - Legionowo (mazowieckie)
Oferowanie i sprzedaż dekoracji ściennych w sklepach internetowych i na platformach Ebay, Allegro, Amazon
"CONSALNET" S. A. - 2016-05-17 - Szprotawa (lubuskie)
Księgowanie dokumentów, prowadzenie rejestru środków trwałych, sporzadzanie sprawozdań i deklaracji do US, rozliczanie delegacji służbowych, wprowadzanie bieżących dokumentów księgowych do programu, wprowadzanie płatności do banku, sporządzanie deklaracji CIT, PIT, VAT, ZUS, wykonywanie innych zadań na zlecenie przełożonego, prowadzenie działalności międzynarodowej
MVK CARDAN Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż taśm samoprzylepnych przez telefon
Saran Robert Saran Mariusz SARAN S.C. - 2016-04-20 - Płock (mazowieckie)
obsługa urządzen biurowych, przyugotowanie ofert handlowych, analizowanie i wpływ oferty na potencjalnego klienta, obsługa klienta, aktywne pozyskiwanie odbiorców
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Górki Małe (śląskie)
Rozliczenia z ZUS, rozliczanie płac nauczycieli.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2016-04-11 - Gdańsk (pomorskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie kontaktu z partnerami firmy, tworzenie i prowadzenie marki firmy na Facebooku oraz portalach społecznościowych, obsługa klienta, kontakt mailowy z partnerami firmy
Coaching i Doradztwo Izabela Janiuk - 2018-07-18 - Łuków (lubelskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą pojazdów w trasie, kontrola nad rozladunkiem, kontrola nad obsługa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Utrzymywanie w należytej czystości przydzielonych do sprzątania pomieszczeń, najbliższego otoczenia przed wejściem do budynków oraz pomieszczenia do przechowywania urządzeń i środków przeznaczonych do sprzątania;Właściwe i oszczędne używanie powierzonego sprzętu i środków potrzebnych do utrzymania czystości.;Zgłaszanie przełożonemu zauważonych awarii, uszkodzeń w urządzeniach i pomieszczeniach.;Współpraca z drugim pracownikiem sprzątającym, a także z użytkownikami pomieszczeń poprzez natychmiastowe reagowanie na bieżące potrzeby przez nich zgłoszone.
AMW SINEVIA - 2018-01-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji płacowejRozliczanie wynagrodzeń i świadczeń oraz przygotowywanie list płac dla pracowników i zleceniobiorcówProwadzenie płacowej bazy danych osób zatrudnionych oraz bieżąca ich aktualizacjaSporządzanie deklaracji PIT, PFRON, ZUSObsługa systemu kadrowo - płacowego oraz programu PłatnikPrzygotowywanie różnego rodzaju raportów oraz zestawień płacowychWspółpracowanie z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymiPraca od pn do pt w godz. 8.00-16.00.
WYŻSZA SZKOŁA ADMINISTRACJI - 2017-07-25 - Bielsko-Biała (śląskie)
1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami orgabnizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych; 3) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie;6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.);7) ocena formalno-prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamóweiń, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli umów. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 22. maja 2018r. r. do godziny 16:00. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej WCI. Aplikacje, które wpłyną do WCI po wyżej określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - tel. (71) 782-35-18 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-14.00 lub p. Joanna Cegielska-Kędzia - tel. (71) 782-35-22 od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00Oferta dostępna w sali E.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-05-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie umów w językach: rosyjskim, ukraińskim, angielskim, bezpośredni kontakt z kontrahentami oraz pracownikami spoza UE
TIMBERWORKS SP z o.o. - 2017-05-08 - Grójec (mazowieckie)
Wiedza i umiejętność w zakresie obsługi instalacji elektrycznych i automatyki.Drobne naprawy urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych na terenie woj.podkarpackiego.
W.U.H."SERWIS-AC" Chłodnictwo-Klimatyzacja-Wentylacja - 2016-06-10 - Brzeźnica (podkarpackie)
Prowadzenie i nadzór nad dokumentacją szkolną zgodnie z przepisami prawa oświatowego, zatrudnienie i rozliczenie czasu pracy podległej kadry, nadzór nad prawidłową realizacją podstawy programowej, wsparcie w prowadzeniu szkoleń dla dorosłych, rozwój szkół dla dorosłych.
Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2018-04-10 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż ubrań
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, rejestracja pracowników, obsługa programu PŁATNIK, obsługa programu kadry i płace
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)