SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA Poznań oferta pracy DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista ds. zatrudnienia, częste delegacje na terenie kraju
Data publikacji: 2017-01-27
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Poznań teren kraju, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista ds. zatrudnienia, częste delegacje na terenie kraju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto/mies.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZATRUDNIENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ROSYJSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie - 1 rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK UKRAIŃSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
obsługa komputera- program MS Office (Word, Excel)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dodatkowo: odporność na stres, prawo jazdy kat. B; umiejętność pozyskiwania nowych klientów, wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: DIALEKT GROUP OLENA MIZERETSKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
PIOTRA ŚCIEGIENNEGO 51C/10, 60-136 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: telefoniczne umówienie spotkania
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: PIOTRA ŚCIEGIENNEGO
Numer budynku pracodawcy: 51C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw czasowego zatrudniania pracowników
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.01.2017
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 08.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa pełnego procesu kadrowego związanego z nawiązaniem stosunku pracy, obsługą pracowników w trakcie pracy oraz w sytuacji zakończenia wspólpracy. Sporządzanie deklaracji PFRON, PIT oraz GUS. Kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo - płacowej związanej ze stosunkiem pracy, zgodnie z aktualnymi przepisami z zakresu prawa pracy. Prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskich. Rekrutacja pracowników. Wprowadzanie i analizowanie danych w systemach kadrowo - płacowych. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników. Budowanie trwałych więzi z pracownikami celem obopólnego zadowolenia ze współpracy.
Vermeiren Polska Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
obsługa koparko- ładowarki
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE KANWOD MONIKA GLIŃSKA - 2017-08-02 - Lubin (dolnośląskie)
- Obsługa zamówień składanych w sklepie internetowym, kontakt mailowy, telefoniczny z klientami. Przygotowywanie zamówień w formie elektronicznej, obsługa reklamacji oraz zwrotów. Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych. Prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wykształcenie średnie. Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych. Na stanowisko mogą aplikować również osoby niepełnosprawne. Kontakt telefoniczny (533-580-003) (8:00-15:00) lub e-mail: projekt (at) av-biurorachunkowe.pl
AV SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-19 - Katowice (śląskie)
Obsługa biura w firmie budowlanej.
Firma Usługowo-Handlowa Usługi Ogólno-Budowlane "Izolsusz" Janusz Łukaszewski - 2017-05-17 - Wałbrzych (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, obsługa całego procesu sprzedaży (zamówienie, zgromadzenie towaru, transport, ewentualne zwroty i reklamacje), raportowanie w języku tureckim
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Mroków (mazowieckie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
- bieżąca obsługa, - sprzedaż produktów bankowcyh i ubezpieczeniowych,- realizacja planów sprzedażowych,- aktywne pozyskiwanie klientów.
ADAMCZUK SERWIS FINANSOWY Grzegorz Adamczuk - 2017-04-04 - Łomża (podlaskie)
jw.
LEVEL WORK Artur Chrząszcz (Agencja zatrudnienia nr 10944) - 2017-05-22 - Warszawa (mazowieckie)
Samodzielne pozyskiwanie nowych klientów na terenie Białorusi i krajów bałtyckich, współpraca z siedzibą firmy, aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, bieżąca obsługa klientów, monitorowanie rynku i branży części zamiennych i układów napędowych.
IOW SERVICE Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Suwałki (podlaskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, administrowanie centrum dietetycznym, zarządzanie kalendarzem wizyt, aktywne promowanie centrum, obsługa kasy fiskalnej, tworzenie raportów
URKO S.C. - 2016-08-11 - Sieradz (łódzkie)
Przygotowywanie ofert sprzedaży, fotografowanie produktów i obróbka zdjęć.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wystawianie aukcji na portalach internetowych i aukcyjnych
www.nowaplatformabudowlana.pl - 2017-06-07 - Słupsk (pomorskie)
obsługa kadr,wykonywanie płac
KPPD Szczecinek S.A. ZPD w Kaliszu Pomorskim - 2017-03-10 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Odpowiedzialność za zarządzie projektem w branży gier.
Playsoft spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-27 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klientów strategicznych, budowanie relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
specjalizacja w sprzedaży części asortymentu oferowanego na rynki zagraniczne (eksport); rozwijanie relacji handlowych z obecnymi klientami zagranicznymi, a przede wszystkim rozwój rynku poprzez zdobywanie nowych klientów/rynków zagranicznych; analiza rynków zagranicznych pod kątem wprowadzania nowych produktów do oferty eksportowej; opracowywanie i wdrażanie strategii rozwoju rynku międzynarodowego; przygotowanie i nadzór nad dokumentacją związaną z obrotem międzynarodowym (umowy handlowe, oferty, ustalenia transportowe, dokumenty przewozowe i celne); negocjowanie umów handlowych oraz warunków transakcyjnych; realizacja założonych planów sprzedażowych; cykliczne analizy realizacji ustalonych planów
WEINDICH Spółka jawna - 2016-03-21 - Chorzów (śląskie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
- Doradztwo w zakresie wyboru rodzaju finansowania- Sporządzanie ofert na wybrany przez klienta produkt finansowy oraz ubezpieczeniowy- Skonstruowanie wniosku o finansowanie - Podpisywanie dokumentacji związanej z transakcją
CENTRUM FINANOWE KWARTplus Grzegorz Wypych - 2017-07-24 - Bodzentyn (świętokrzyskie)
Tworzenia bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie ofert usług dla rosyjsojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie aukcji internetowych w serwisie Allegro, weryfikowanie ich poprawności wg. założonych kryteriów i schematów obowiązujących w naszej firmie, tworzenie prezentacji opisowo-graficznej produktów do zamieszczenia na aukcjach internetowych w serwisie Allegro oraz na stronie internetowej www.kom-it.pl
KOM-IT -ARTUR SITKIEWICZ - 2016-06-09 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie: min. średnie; doświadczenie zawodowe: 5 lat; bardzo dobra znajomość obsługi komputera ( w tym MS Office); zakres obowiązków: obsługa klientów jednostki (przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych), obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie i księgowanie raportów kasowych dokonywanie wpłat i wypłat bankowych, prowadzenie rejestru faktur zakupowych, wprowadzanie faktur i dok. księgowych do programu, przyg. dziennych płatności, wystawianie not korygujących; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MIEJSKI ZARZĄD USŁUG KOMUNALNYCH - 2017-11-17 - Gliwice (śląskie)
zaopatrzenie w materiały budowalne
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Rybnik (łódzkie)
sprzedaż towarów realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparciasprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, realizowanie planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych
Insbud Zielona Góra Sp. z o.o. - 2017-05-19 - Zielona Góra (lubuskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym.
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-09-06 - Opole (opolskie)
do uzgodnienia
KARAPETYAN ARMINE - 2018-03-27 - Radom (mazowieckie)
Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i weryfikacja list płac dla pracowników, prowadzenie ewidencji i rozliczeń absencji chorobowych,urlopów itp. sporządzanie dokumentów w programie płatnik, sporządzanie deklaracji PFRON,US,GUS,PIT, kontakty z instytucjami zewnętrznymi, raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo- płacowych.
CREDE EXPERTO Magdalena Grygorowicz - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
obsługa procesu sprzedaży,kreacje graficzne
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wieliczka (małopolskie)