SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Zimna Woda oferta pracy U SCHABIŃSKIEJ WĘDLINY REGIONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie ulotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy.
Data publikacji: 2018-07-02
Lokalizacja: Zimna Woda (podkarpackie)
Pracodawca: U SCHABIŃSKIEJ WĘDLINY REGIONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:38-203 Zimna Woda 66, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur, szukanie nowych odbiorców, roznoszenie ulotek, prowadzenie sprzedaży internetowej, reklamowanie firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zimna Woda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jasielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jasło
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Nazwa pracodawcy:
U SCHABIŃSKIEJ WĘDLINY REGIONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Adres pracodawcy:
Floriańska 42, 38-200 Jasło, powiat: jasielski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jasielski
Gmina pracodawcy: Jasło
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jasło
Ulica pracodawcy: Floriańska
Numer budynku pracodawcy: 42
Profil działalności pracodawcy:
Działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaśle
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg stanowiska /szycie lekkie
Z.P.H.U.Grażyna Tomczak - 2017-05-19 - Gniezno (wielkopolskie)
sprzedaż artykułów medycznych i zielarskich, praca na terenie woj. świętokrzyskiego i woj. ościennych
MOMEDICA Sklep Zielarsko - Medyczny, Monika Orczyk - 2017-01-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Chełmża (kujawsko-pomorskie)
windykacja należności, zapewnienie wysokiej jakości oraz kompletności przygotowanych danych w ramach procesu monitoringu oraz windykacji, generowanie danych, przygotowywanie danych do wysyłki, nadzór nad wysyłką monitów do klientów, prowadzenie czynności wyjaśniających sprawy sporne oraz windykacyjne; rzetelne pozyskiwanie informacji, bezpośrednie, telefoniczne negocjacje z klientami posiadającymi opóźnienie w płatnościach
GLOB-TRANS ITIS Sp. z o.o. sp.k - 2017-12-18 - Tarnów (małopolskie)
1.Organizacja procesów transportowych w transporcie krajowym i zagranicznym2.Nadzorowanie procesów transportowych 3.Wyszukiwanie ładunku do odpowiednich środków transportu4.Analiza zleceń pod względem formalnym5.Analiza rynku usług transportowych6.Nadzorowanie dokumentacji procesów transportowych7.Koordynowanie realizacji procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Somonino (pomorskie)
Projektowanie i wdrażanie do produkcji nowych wyrobów, poszukiwanie i wdrażanie nowości technicznych, znajomość systemów CAD i CAM, aktualizacja i emisja dokumentacji konstrukcyjno - technologicznej, techniczne przygotowanie produkcji, udział w pracach projektowo - rozwojowych, doradztwo techniczne.
Fabryka Armatur Głuchołazy s.a. - 2017-06-07 - Głuchołazy (opolskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Knurów (śląskie)
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Turcji- prowadzenie rozmów z kontrahentami z Turcji- przygotowywanie ofert handlowych- gotowość do zagranicznych wyjazdów służbowych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klientów indywidualnych. Przyjmowanie i ewidencja zamówień.Sporządzanie zleceń produkcyjnych w programie Klaes. Sporządzaniepotwierdzeń zamówień. Komplementowanie dokumentów dla danegoprojektu. Przygotowanie raportów sprzedażowych analiza wynikówsprzedaży.Praca od 9-17
KAPICA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Organizacja zaopatrzenia w materiały do produkcji
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie podzespołów elektronicznych i mechanicznych
'SUZO HAPP' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-26 - Koninko (wielkopolskie)
1) opracowywanie raportów, notatek, pism 2) sprawdzenie postępu prac wykonawcy robót 3) proste rysunki z wykorzystaniem programów auto-cad, zw-cad 4) prowadzenie biura 5) umiejętność czytania rysunków technicznych i analitycznego myślenia
MILMOST Budownictwo Inżynieryjne Lesław Milewski - 2018-02-15 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa laminatora, zgrzewanie, docinanie i laminowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
ROZLICZANIE PROJEKTÓW UNIJNYCH, WNIOSKI O PŁATNOŚĆ, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ, REALIZACJA ZADAŃ WŁASNYCH
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2017-01-18 - Rzeszów (podkarpackie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Kicin (wielkopolskie)
Pakowanie na produkcji, obsługa maszyn pakujących: pakowarki BLSB oraz linii pakowania termokurczliwego.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Łódź (łódzkie)
Prezentacja i sprzedaż aparatów słuchowych
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Wymiarki (lubuskie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obróbka elementów meblowych, przygotowanie elementów do lakierowania wstępnego i końcowego, obsługa szlifierki, frezarki ręcznej,
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Rzyki (małopolskie)
Rozliczanie kosztów pośrednich i bezpośrednich działalności na poszczególne komórki organizacyjne oraz sporządzanie wewnętrznej sprawozdawczości kosztowej, bieżące analizowanie kont kosztów w układzie rodzajowym oraz rodzajów działalności i opracowywanie zasad ewidencji i ich rozliczania, sporządzanie informacji ekonomicznych niezbędnych do bieżącego zarządzania spółką oraz wdrażanie nowych rozwiązań analitycznych mających na celu usprawnienie procesu decyzyjnego,przygotowywanie analiz i raportów na wewnętrze potrzeby spółki (Zarządu, Rady Nadzorczej), sporządzanie kalkulacji kosztów planowanych i wykonanych wybranych zadań oraz obliczanie kosztów jednostkowych stosowanych procedur medycznych (wycena), uczestniczenie w przygotowywaniu rocznych planów finansowych; itp.
Centrum Medyczne im. dr. L. Rydygiera sp. zo.o. - 2017-06-02 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń na życie.
4Life Direct - 2017-11-07 - Lublin (lubelskie)
KIEROWANIE ROBOTAMI BUDOWLANYMI.
Usługi Ogólnobudowlane Damian Kubiak Polkowice - 2016-02-05 - Polkowice (dolnośląskie)
praca w godzinach od 07:00 do 15:00; praca w charakterze kierowcy samochodu ciężarowego
STANLED I Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-08-18 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków: doradztwo w zakresie doboru materiałów budowlanych związanych ze stolarką otworową; sprzedaż komponentów do montażu okien, drzwi; sporządzanie i wysyłanie ofert; pozyskiwanie nowych klientów; obsługa posprzedażowa klientów;obsługa sklepu internetowego. Wymagania:wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki budowlane); zaangażowanie w pracę; umiejętność pracy w zespole; odpowiedzialność, dokładność, samodzielność i kreatywność w podejmowanych działaniach; prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość języków obcych (angielski lub niemiecki). Firma oferuje:umowę na krótki okres próbny, a następnie zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę; pracę w rozwijającej się firmie; dobrą atmosferę w pracy; szkolenia wewnętrzne. Osoby zainteresowane oferta pracy proszone są o kontakt telefoniczny bądź e-mailowy w celu złożenia dokumentów aplikacyjnychds (at) e-widerski.pl.
WIDERSKI - WIDERSKI MICHAŁ - 2016-01-19 - Nędza (śląskie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych, - uczestnictwo we wdrożeniach systemów. Praca w godzinach 8-16. Miejsce pracy: Wrocław ul. Krzemienicka 51A/2, od 1.08.2017 - Wrocław, ul. Jerzmanowska 4D. Oferta dostępna w sali C, E, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: gmalczak (at) gpm.net.pl
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2017-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowanie dokumentów do eksportu, rozliczenia z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Grójec (mazowieckie)