SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM Gdańsk oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: • Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I ZARZĄDZANIA RYZYKIEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista administracji publicznej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2017
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakiet Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
• bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna);• bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych;• doskonała organizacja pracy i duża samodzielność;• odpowiedzialność, rzetelność;• odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu;• Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Pelplin
Adres pracodawcy:
Plac Grunwaldzki 8a, 83-130 Pelplin, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv i list motywacyjny, kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje i staż pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Pelplin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pelplin
Ulica pracodawcy: Plac Grunwaldzki
Numer budynku pracodawcy: 8a
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Pelplin
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 20.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
KONFIGURACJA KOMPUTERÓW I SERWERÓW, INSTALACJA I KONFIGURACJA SYSTEMÓW OPERACYJNYCH LINUX I WINDOWS, OPROGRAMOWANIA ORACLE DATABASE SOFTWARE, ADMINISTROWANIE SYSTEMEM BEZPIECZEŃSTWA, INSTALACJA APLIKACJI FIRMOWYCH, KOORSYNACJA I IMPLEMENTACJA TESTÓW OPROGRAMOWANIA.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Kraków (małopolskie)
NADZÓR NAD PRACĄ PODLEGŁEGO PERSONELU. PLANOWANIE GRAFIKÓW PRACY. NADZÓR NAD BIEŻĄCĄ PRODUKCJĄ. OPRACOWYWANIE WYDZIAŁOWYCH PLANÓW PRODUKCJI W POROZUMIENIU Z KONSTRUKTORAMI. ZAPEWNIENIE BEZAWARYJNEJ REALIZACJI PROCESU PRODUKCYJNEGO. ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI. SPORZĄDZANIE RAPORTÓW I ANALIZ WYDAJNOŚCI PRODUKCJI.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Bardo (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-23 - Pszczew (lubuskie)
-przygotowywanie analiz, zestawień, raportów,-analiza warunków handlowych pod klientów,-analiza informacji rynkowych w zakresie działań promocyjno-cenowych konkurencji,-analiza rynku i ofert konkurencji,-tworzenie ofert handlowych (pomoc)
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Niepołomice (małopolskie)
- monitorowanie statusu projektów, zadań itp., - obsługa procesu fakturowania, zamówień i innych spraw związanych z finansami projektu, - gromadzenie danych i metryk projektowych i tworzenie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizacja przepływu dokumentacjiKontrola dokumentacji transportowejWystawianie faktur sprzedaży, dokumentów magazynowych, nadzór nad podległymi magazynami w poszczególnychoddziałach. Prowadzenie korespondencji dotyczącej działalności spedycyjnejWspółpraca z innymi oddziałami firmy (Czechy, Słowacja, Węgry)Weryfikacja merytoryczna i wystawianie fakturRozpatrywanie reklamacji związanych z rozliczeniami
RADEX Poland Sp. z o. o., Sp. Komandytowa - 2017-11-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i pozyskiwanie klientów w ramach prowadzenia agencji ubezpieczeniowej. Praca stacjonarna
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2016-09-13 - Pątnów (łódzkie)
Specjalista ds. technicznych w spółdzielni - nadzór nad remontami, naprawami.sala D
Spółdzielnia Mieszkaniowa POD JAWORAMI - 2016-03-16 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: min. średnie; min. rok doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat.B; podstawowa znajomość języka angielskiego lub niemieckiego; umiejętnośc analitycznego myślenia, samodzielność odporność na stres; analizowanie wyników sprzedaży; przygotowywanie materiałów promocyjnych; wsparcie sprzedaży; monitorowanie i analizowanie rynku; współpraca z działami firmy; sporządzanie raportów okresowych; tworzenie strategii reklamowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2015-11-23 - Gliwice (śląskie)
-
Delko OTTO Sp. z o.o. - 2016-12-28 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Warszawa (mazowieckie)
Miejsce stażu Krapkowice.Wymagane wyk. średnie,prawo jazdy kat. b, specjalność marketing, analityczne myślenie.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Krapkowice (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Jarosław (podkarpackie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Belsk Duży (mazowieckie)
przygotowanie ofert handlowychkoordynowanie procesów sprzedażowych, w tym także planowanie i nadzorowanie podejmowanych działań marketingowychnawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientamisporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2018-03-14 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
jw
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-09-10 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sklepu internetowego, sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne, wprowadzanie artykułów do sprzeedaży internetowej, opracowywanie opisów produktów i wstawianie do oferty sklepu
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Brzesko (małopolskie)
ZATRUDNIANIE, ZWALNIANIE PRACOWNIKÓW, SPORZADZANIE UMÓW O PRACĘ, ZLECENIE, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNIKÓW, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY, PRAWA UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, KURS PŁACOWO-KADROWY, UMIEJĘTNOŚĆ OBŁUGI PROGRAMU OPTIMA COMARCH I PŁATNIK, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE,pracodawca prosi o kontakt osobisty, telefoniczny lub CV NA ADRES E-MAIL: biuro (at) puh-rusiecki.pl
PUH RUSIECKI - 2017-09-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i przygotowanie wysyłek w sklepie internetowym.
Ajchsztet Muzolf SOLLUX LIGHTING SP.J. - 2016-02-10 - Budzyń (wielkopolskie)
-
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy - 2016-05-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
4SHAPE SP. Z.O.O - 2017-10-27 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2016-01-15 - Kotlin (wielkopolskie)
obowiązki zgodnie z rozporządzeniem RM z dn. 02.09.97 w sprawie służby BHP
Kutnowskie Zakłady Drobiarskie Exdrob S.A. Kutno - 2018-07-24 - Kutno (łódzkie)
Wykształcenie: wyższe; znajomość języka angielskiego na poziomie B2+; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, na czacie lub online, przedstawianie ogólnych informacji, odpowiadanie na bieżące pytania klientów, rozmowy w zakresie zakładania kont użytkownikom, weryfikacja użytkowników, zarządzanie korespondencją biura, pomoc w rozwiązywaniu bieżących (technicznych) problemów użytkowników; jedna zmiana: miejsce pracy: Katowice;
PRO SOLUTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Katowice (śląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja i zarządzanie sprzedażą i podległej sieci sprzedaży
"COMPENSA TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ SPÓŁKA AKCYJNA VIENNA INSURANCE GROUP" - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
- tworzenie i zarządzanie ofertą produktową w sklepie internetowym- analiza rynku- aktualizowanie opisów produktów- wprowadzanie nowych produktów i rozwój oferty, promocji, newsletterów, not prasowych, treści na stronę- portali społecznościowych- praca z allegro i ebay i innymi portalami aukcyjnymi- dbanie o estetykę witryny internetowej
DIPARO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-08 - Klaudyn Pierwszy (mazowieckie)